<body> Na dlanu si ti moja linija zivota, ljubavi <3 - Mozda i jesam prokleta, ali ti zivis od mojih pokreta!!! - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  •   srpanj, 2008  
    P U S Č P S N
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    Srpanj 2008 (6)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    i love you baby

    Don't Gimme That


    Gdje se nalaziš?

    Želiš odgovor na pitanje gore? Pa nalaziš se na MOM blogu. Znači,tu vrijede samo MOJA pravila. Po tome,ne zanima me ako ti se slučajno šta sa mog bloga ne svidja. Nemaš pravo kritike. Jer moj život je samo moj. Niko ne smije da dira u njega. Ako želiš biti mi prijatelj,udji u njega i poštuje me kakva jesam. Ako ti se ne svidja, slobodno izadji. Ne reklamiraj se. Moj blog nije komercijala. Ne postoji zbog komentara i broja posjeta. Tu je da mi bude odušak i ventil u kaosu mog svijeta. Komercijalu ne podnosim,zato ne troši vrijeme na reklamaciju.
    by Nella

    Ko sam ja?

    Ako te zanima odgovor na ovo pitanje,nastavi čitati (:


    Moje ime nije bitno. Osobe koje me zbilja poznaju znat će kako se zovem,a za vas sam Nella. Gdje živim i odakle dolazim,ni to nije bitno. Bitno je da živim u svom svijetu. Moja starost? Kažu da si star koliko se osjećaš starim,a ja se još uvijek osjećam kao malo dijete. Iako imam 15 godina,mnogi me smatraju malim djetetom. U duši, u duši ne znam da li sam malo dijete,jer se nosim sa raznoraznim problemima,kako svojim,tako i osoba koje volim. Da li su ti problemi djetinjasti ili ne,nije na nikom da sudi.

    Šta volim?

    Na prvom mjestu bih si trebala biti ja.No ja sam takva osoba da sebi na prvom mjestu nisam ja,nego moji prijatelji. Mojih speŠl 9. Ajla, Nadja, Lela, Ajlana, Sabrina, Adi, Kic'hho, Samir, Smajo. Onih najznačajnijih 9. A pored njih tu su i Muna, Kenchi, Nadi i Sabina. Osobe koje fkt volim. Eh onda,poslije prijatelja,dolazim ja. Poslije mene tu su moji roditelji.Ostalo što volim su uglavnom sitnice koje ispunjavaju moj život: pc, net, msn, tuš & kreon, izlasci van sa prijateljima, rozi mp4, roza boja, starke, park, otoka, duxovi, jeans hlače, photoshop, kožne narukvice itd.


    Šta ne volim?

    Ponajviše ne volim laž i licemjerstvo. Ne mogu podnijeti da se neko pretvara da ti je prijatelj samo da bi došao do nečeg što želi.Mrzim to.

    Šta želim?

    1. Upoznati Marchela - ispunjeno sretnog 8. 3. 2008. :D

    2. Marchelovu knjiguuu

    3. Biti zdrava i sretna

    4. Svoje A

    CREDITS

    Design: Lucija-dz
    Photo: DeviantART



    Na dlanu si ti moja linija zivota, ljubavi <3

    Samo da vam javim..

    Da prestajem pisati ovaj blog..

    Nemam volje, inspiracije, a ni vremena..

    Na msn-uu cak ni ne budem nesto u zadnje vrijeme..

    Dosadilo mi.. :)

    Imam vaznijih stvari..

    Et drago mi je da sam upoznala neke osobe..

    Posebno Ivu

    Et ljubim vas <3



    utorak, 22.07.2008.
    Komentari |11| Print


    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.