< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Believe/or/Dont

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

I u boli moramo vidjeti radost. Tko nije osjetio bol, taj ni ne zna sto je radost. On takoder ne razumije kad netko pati. Osjecaji, empatija ljubav i moja dusa... Zivot svijet i opazanja... Opisi i sve sto ide uz to, moj svijet...Udi i upoznaj ga...

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Myspace

Myspace




Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MOJE NAJDRAZE PJESME:

POVRATAK

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.

Krhko je znanje!)

Možda je pao trak istine u me,

A možda su sanje.

Još bi nam mogla desiti se ljubav

Desiti-velim,

Ali ja ne znam da li da je želim,

Ili ne želim.



U moru života što vječito kipi,

Što vječito hlapi,

Stvaraju se opet, sastaju se opet

Možda iste kapi -

I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem

Jedna vječnost pusta,

Mogla bi se opet u poljupcu naći

Neka ista usta.



Možda ćeš se jednom uveče pojavit

Prekrasna, u plavom,

Ne sluteći da si svoju svjetlost lila

Mojom davnom javom,

I ja, koji pišem srcem punim tebe

Ove čudne rime,

Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,

Niti tvoje ime!



Pa ako i duša u tome trenutku

Svoje uho napne,

Sigurnim će glasom zaglušiti razum

Sve što slutnja šapne;



Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom

Pogledat ko stranci,

Bez imalo svijesti koliko nas vežu

Neki stari lanci



No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće

Ko sunce u krugu,

I nosi nam opet ono što je bilo:

I radost, i tugu.

I sinut će oči, naći će se ruke,

A srca se dići -

I slijepi za stope bivšega života

Njima ćemo ići

Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
.
Escribir, por ejemplo: "La noche está estrellada,
y tiritan, azules, los astros, a lo lejos".
.
El viento de la noche gira en el cielo y canta.
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Yo la quise, y a veces ella también me quiso.
.
En las noches como ésta la tuve entre mis brazos.
ˇLa besé tantas veces bajo el cielo infinito!
.
Ella me quiso, a veces yo también la quería.
ˇComo no haber amado sus grandes ojos fijos!
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Pensar que no la tengo. Sentir que la he perdido,
.
Oír la noche inmensa, más inmensa sin ella.
Y el verso cae al alma como al pasto el rocío.
.
Qué importa que mi amor no pudiera guardarla.
La noche está estrellada y ella no está conmigo.
.
Eso es todo. A lo lejos alguien canta. A lo lejos.
Mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Como para acercarla mi mirada la busca.
Mi corazón la busca, y ella no está conmigo.
.
La misma noche que hace blanquear los mismos árboles.
Nosotros, los de entonces, ya no somos los mismos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero cuánto la quise!
Mi voz buscaba el viento para tocar su oído.
.
De otro. Será de otro. Como antes de mis besos.
Su voz, su cuerpo claro. Sus ojos infinitos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero tal vez la quiero.
Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.
.
Porque en noches como ésta, la tuve entre mis brazos,
mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,
y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.

Ne propustam:

Vera
Candy
Galadlier
Santea
Brunhildina
Teuta
Ledynada
Aries
Indifferent
Desertrose
Pitalica
Littledevilgirl
Cvjetovi zla
Pegy
crofallout
My big blue
Apple
Tweety
Magicna noc
JA
Taj zivot
Wendy
Aaichaa
Daniela

LEPTIR

BUTTERFLY

Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady. Come, come me lady.
You're my butterfly. Sugar, baby

Such a sexy, sexy pretty little thing.
Fierce nipple pierce, you got me sprung
With your tongue ring.
And I ain’t gonna lie
‘Cause your loving gets me high
So to keep you by my side,
There’s nothing that I won’t try.
Butterflies in her eyes
And the looks to kill.
Time is passing
I’m asking could this be real
‘Cause I can’t sleep
I can’t hold still.
The only thing I really know
Is she got sex appeal.
I can feel

Too much is never enough.
You’re always there to lift me up
When these times get rough.
I was lost. Now I’m found
Ever since you’ve been around.
You’re the woman that I want.
So yo, I’m putting it down. (puttin’ it down)

Chorus:
Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady, you're my pretty baby,
I'll make your legs shake
You'll make me go crazy

Repeat Chorus

I don’t deserve you.
Unless it’s some kind of hidden message.
To show me life is precious
Then I guess it’s true.
But to tell the truth, I really never knew
‘Til I met you.
See was lost and confused.
Twisted and used up.
Knew a better life existed.
But thought that I missed it.
My lifestyle’s wild
I was living like a wild child.
Trapped on a short leash paroled
The police files.
So yo, what’s happening now?
I see the sun breaking,
Shining through dark clouds
And a vision of you
Standing out in the crowds.

Repeat Chorus

Hey sugar mama, come and
Dance with me.
The smartest thing you ever did
Was take a chance with me.
Whatever tickles your fancy.
Girl it’s me and you like Sid and Nancy.
So sexy almost evil
Talkin’ about butterflies in my head.
I used to think that happy endings
Were only in the books I read.
But you made me feel alive
When I was almost dead.
You filled that empty space
With the love I used to chase
And as far as I can see,
It don’t get better than this.
So, butterfly here is a song and it’s sealed with a kiss.
And a thank you miss.

Repeat Chorus Til End



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts

target=_blank>


Hmmmmm...
Lately when I look into your eyes
Baby I fly, you're the only one I need in my life
Baby I just don't know how to describe
How lovely you make me feel inside

You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz

It seems like the likely thing
From the start you told me
I would be your queen
But never had I imagined such a feeling
Joy is what you bring
I wanna give you everything

You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You and I
Are destiny
I know that
You were made for me

Ohhhhhh...
I can't control it
It's driven me
It's taken over me and I
Ohhhhhh...

You give me butterflyz
Got me flying so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You give me something I just can't deny
Something that's so free
I just can't control the way I feel
And I don't
You give me something I just can't deny
Something that's so free
Oh, I never felt like this

utorak, 28.08.2007.

Zadnji post o Irskoj

18.07

Pa evo i novog dana za mene. Probudila sam se uzasno tesko i jedva sam se digla bila sam doslovno crknuta. Na kraju sam tako napol spavajuci stavljala lece. I nista stavi jednu sve ok, stavim drugu ispadne mi i onda je stavim ponovo i cini mi se da je ispala no onda trepnem par puta, ma ne tu je. No vidim cudno i sve oko mene mi je cudno. No dobro odem na dorucak, zavrsim uzmem stavri i odjurim van. Bojala sam se da cu zakasnit na bud. Kad na putu do busa skuzim da imam samo jednu lecu u oku i da mi je druga ispala. E sada gdje bi mogla biti, dal da izvadim drugu pa da je bacim ili sta da radim. Na kraju sam zakljucila da je najpametnije izdrzati dan sa jednom lecom u oku. Ne zelim vam ni opisivati koje je to mucenje a da ni ne spominjem samo kako sam katastrofalno vidjela. Tokom dana sam se prescesto ulovila sa zatvorenim lijevim okom gledajuci samo na jedno
oko. No dobro zakasnila sam u skolu (opet, MRZIM njihov promet, jos je gori od naseg ako je to uopce moguce). I dodem u ucionicu a kad ono ama bas nikog unutra. A ja ono kaj je sad a na ploci pise oglas da dodemo u DAme Court ( druga podruznica nase skole), sva sreca nije daleko pa sam odjurila tamo. Ispalo je da je ona druga
profesorica bolesna pa nas je ova profacica odlucila odvesti u National Museof of Ireland. Imali smo male zadatke unutar muzeja, a moja kolegica je bila dosadna ne mogu vam opisati koliko. Cijlo vrijeme me pozurivala i govorila: ajde ovo je dosadno daj idemo samo naci odgovore pa idemo doma??? Poludila sam doslo mi je da se
izderem na nju da me pusti na miru da zelim naucit nesto o zemlji o kojoj sanjam vec godinama. No dobro suzdrzala sam se na kraju. Vidjela sam ono sto sam htjela i sto sam smatrala zanimljivim tako da nije bio takav problem. Zatim je Anna otisla ja sam se druzila sa drugom (puno simpaticnijom Ruskinjom Inom) i jednom talijankom (vrlo draga djevojka iz VErone i zove se Laura). Svi mi non-stop govore da bi se stvarno trebala prebaciti u bolju grupu jer da ne dobivam nista iz ove grupe. Ja sam toga svijesna ali stvarno nema smisla
(jos sam samo 3 dana ovdje). Ovako mozda nagovorim svoje drage roditelje da slijedece godine dodem opet (ali naravno kao turistu i nadam se sa nekim od vas)!!!!!Makar mi je moja draga obitelj rekla da ih mogu doci posjetiti kad god hocu i sam vrlo lijepo odgodjena, pametna djevojka :) Jela sam sa te dvije cure i bas smo se lijepo
druzile i pricale, dogovorile smo se za razmijenu mail adresa pa se nadam mozda mozamo skoknuti malo do Verone!!!!Hehehe no dobro dosta sanjarenja, znam da svi umirete od znatizelje da saznate sta sam
dalje radila. E pa otisla sam na svoj popodnevni sat engleskog. I ni manje ni vise Bernard je odlucio odabrati temu ocuvanja okolisa. Naravno nije bilo sretnije osobe od mene. Odveo nas je u njihov Enviromental Protecting Centar i tamo sam nasla ogroman poster irskih leptira koji sam naravno odmah uzela jer tamo su sve brosure
i posteri besplatni. A ja sam ko prava balkanka pokupila gotovo sve brosure cak mi je bilo malo neugodno zbog roga jer sam vidjela da ostali i nisu bas toliko u tome. Nakon toga nas je Bernard malo zafrkavao i onda smo svi otisli doma. Na putut doma cijlo vrijeme sam citala onu knjigu koju mi je dala mama od RAchel. Nisam otisla u
Art National Museum jer nekako nije mi se dalo gledat jos jedan muzej a i kisa nas je parala cijeli dan. I bila sam totalno nazivcirana tom kisom. Sad razumijem zasto su Irci toliko opsjednuti vremenom!!!! Nasla sam mali ducancic danas gdje bi mogla naci ponesto za svakog od vas. S obzirom na to da nisam potrosila gotovo nista od onoga sto mi je dano, zakljucila sam da se sutra smijem malo raspustiti i pogledati po Dublinu sta ima ( naravno pod uvjetom da ne bude bilo kise)!!!! Eto sad sam kod kuce i malo buljim u ovaj ekran za promjenu a onda cu se pridruziti svojim domacinima dolje sa salicom caja. Pocela sam se navikavati na to da svaki dan popijem po 4 do 5 salica caja.

19.07

Pa evo ovo je predzadnji mail koji cete dobiti od mene opisujuci vam sve i svasta. Jucerasnju vecer
sam provela placuci nad knjigom. Otisla sam spavati sa uzasnom glavoboljom od plakanja i sva sam si
nekako bila hmmmm, cudna. Ujutro sam se probudila vrlo dobre volje. Doruckovala sam sa Rachel i
jedva cekala ostatak dana koji je slijedio. Deidre (nasa profesorica od 9 do 11) je odlucila da
sutra pisemo test i vjezbali smo danas razno razne recenice. Po pauzom sam si otisla po krafn (sad
ne samo da doruckujem vec jedem u 7 i 15, pa onda opet u 11, pa u 13 i onda opet oko 18- Jo! trebas
se ponositi sa mnom- i odmah vas upozoravam ne ocekujte to od mene na moru ovo je previse za mene ja
jednostavno ne mogu toliko jesti). Nakon toga dosao nam je novi profesor koji inace predaje geografiju i povijest i necete vjerovat ali nas je zapravo nagovorio da pricamo (dobro meni nije trebao poticaj ali drugima da). Trazio nas je da mu kazemo prvo nesto o sebi pa nas je onda zafrkavao da se pripremimo jer da ce mu odsada tocno ta osoba biti najdraza osoba u razredu. Nakon toga nam je rekao da kazemo 5 osoba na svijetu koje bi voljeli upoznati. Hmmmm da li vas zanima moj izbor? E pa bas me briga dal vas zanima ili ne ja cu vam reci: osoba broj 1. Walt Disney 2. Dolors (pjevacica iz Cranberriesa i bz the way profac mi je rekao da je njezin buraz isao sa
njegovim burazom u razredu i da inace potjece iz njezinog sela) 3. Papa Ivan Pavao II 4. Norah Jones i zadnji
ali ne najmanje bitan 5. A.E.Poe!!! Profac je bio odusevljen mojim izborom i rekao mi da sam slijedeci njegov najdrazi student. I naravno zatim smo se svi slatko nasmijali. U zadnjih par dana sam dobila podosta komplimenata od profaca, jucer mi je profesor rekao da sam poslana iz raja... Hehehe naravno ovdje su svi puni humora tako da. Nakon sto smo zavrsili nas sat svi smo se razisli i ja sam bila na iglama ne znajuci dal da odem ili ne odem na taj popodnevni sat. Na kraju sam ipak odlucila ne ptici jer se vrijeme poporavilo ( naime kad sam se probudila bilo je suncano, nakon toga je padala kise sve negdje do pola 2, a nakon toga je ostatak dana opet bilo suncano) odlucila sam ipak otici u Bray. Tako smo dosle nas dvije na mjesto sastanka a kad evo njega Ismael je odmah dosao do nas sav veseo. TRudio se nauciti kako se kaze leptir na hrvatskom i na ruskom.
Naravno ja sam ostala sokirana i pitala kud bas leptir a on mi odgovori volim tu rijec. Ja sam ostala totalno bez
rijeci ne mogavsi vjerovati sto sam upravo cula. Naime naucila sam reci butterfly, babucka, la maribosa. Hehehehe tako onda smo krenuli prema metrou. Provele smo Anna i ja i jos jedna ruka djevojka cijlo popodne sa Ismaelom i sutra se moram sjetiti uzeti njegovu mail adresu da mi posalje nasu zajdnicku sliku. Naime dok sam sjedila na stijenama iznad mora sam se pojavio iza mene uzeo fotici slikao nas zajedno. Ne, ne nemojte nista zlocesto misliti nista se ne dogada izmedu nas. ZNate vi jako dobro da ja imam kornjacine korake i da nema sanse da ja nesto poduzmem u vezi nekog decka. No dobro, popodne pokraj oceana i to jos suncano bilo je
naprosto predivno i romanticno. No, ja sam stalno mislila o tome kako cu provesti slijedece dane kad
dodem nazad k vama jer mi svi uzasno falite. No nakon toga Ismael nas je ostavio i pridruzio se svojim spanjolskim prijateljima a ja sam sam sa curkama krenula prema stanici. Ubrzo su nam se pridruzili i svi ostali i krenuli smo nazad za grad. Nakon toga sam se ja bacila u shopping okolo po gradu i usavsi u ducane od otlikog izbora, joj najrade bi bila kupila cijeli ducan, i to dva no dobro. Nasla sam nekek jako lijepe stvari koje se nadam da ce vam se jako svidjet jer se meni jesu. Ima za svakoga od vas ponesto. Dosla sam doma tek oko 7 i moji domacini su vec polako bili malo zabrinuti za mene. ZAtim sam fino vecerala sa njima i Noel mi je objasnio kako se jako vesele svom izletu i odmoru u Hrvatskoj. Ja se naravno jednako veselim ako ne i vise. Malo dolje
k Rachel jer je Noel otisao spavati jer je izmoren....

20.07

Probudila sam se ne mogavsi spavati, to jet probudila sam se sa mislju danas mi je zadnji dan. Kako
su li samo ta dva tjedna proletjela. Otisla sam u skolu u koju sam naravno zakasnila (opet), i kad
sam izasla iz busa dragi moji dozivjela sam pravi pravcati poptop. Zamislite da netko stavi najjaci mlaz nad cijeli grad i pusti da pada, bila sam mokra od glave do pete (a imala sam kisobran). Usla sam u razred i naravno pisali smo test koji je naravno prosao odlicno. No imali smo tak slikanje svi skupa sa svim mogucim foticima i nisam uspjela vidjeti danas Ismaela da mi da svoju adresu. ZAmolila sam Annu da to napravi umjesto mene. NA drugom satu smo morali izmisliti film i ja sam bas bila u jako dobrom raspolozenju... Bila sam u elementu i smisljala sam razno razlicite gluposti. Nakon toga pozvala sam Inu i Lauru i sve smo skupa otisle na rucak, pricajuci i zabavljajuci se. No onda sam se trebala oprostiti od Laure i Ine i doslo nam je svima da zaplacemo. NO uspjele smo bez toga. Anna i ja smo krenule putem katedrale sv. Patrika. Tako smo se slikale i gledale sve i svasta i bilo je naprosto predivno. Nakon toga smo trebale ici doma, no ja sam onak intuitivno predlozila da odemo vidjeti jos jednu stvar koju sam htjela otici pogledati a to je bio Muzej ili ne znam uopce kako da to nazovem imenom Dublinia. Naime tamo su ozivjeli stari Dublin sa lutkama i pjesmom i tako. Nesto naprosto predivno, a na zadnjem katu je bilo sve o Vikinzima. Eh da i onda sam ja odlucila otici sebi kupiti jednu liijepu irsku majcu sto i jesam. I tako je dosao i taj trenutak kada mi je Anna rekla da jednostavno ne zna kako ce ovdje izdrzati jos dva tjedna bez mene i da cu joj faliti i onda smo se zagrlile i ja sam imala jaaaaaako suzne oci. Zatim sam sjela na bus i krneula
na svoju posljednju rutu iz grada Dublina prema svojim kucama. E kad smo vec kod toga jucer navecer sam imala jedan jako zanimljiv razgovor sa svojim kako mi to interno kazemo irskim roditeljima. Nisu mi mogli
dati veci kompliment stvarno, rekli su mi da ako jednog dana a voljeli bi imati kcer da bi voljeli da bude kao ja!!!! Ja sam u potpunosti ostala bez rijeci i nisam znala kaj da im kazem. Danas kad sam dosla doma poslije vecere RAchel mi je donijela mali pokloncic i jednu kartivu u kojoj su mi napisali svoj e-mail i rekli da bi voljeli da ostanemo u kontaktu i da mogu doci u njihov doma sama ili s nekim kada god zelim i da su mi njihova vrata uvijek otvorena. SAda smo gledali film i ja znam da sada slijedi neizbjezno, morala bi se ici spakirati a to mi se vjerujte nikako ne da radit. Ne znam, nemam apsulutno pojma kako cu zatvoriti svoju torbu. E sada sutra ce me
roditelji pokupiti odmah na aerodromu i idem ravno na Brac u Sumartin tako da su vam se svima javiti smsom, ok? Mozda ne odmah sutra, ali sutra ili prekosutra budem.... Nemojte se brinuti barem ne koliko ja (uzasno se
brinem, nemam sutra bas puno vremena nadam se da cu stici na avion)... Ok ljudi i sada za kraj
SALUTE (pozdrav, to jest bye na irskom)!!!!







| - 15:37 - Maybe there are angels (8) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.