< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Believe/or/Dont

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

I u boli moramo vidjeti radost. Tko nije osjetio bol, taj ni ne zna sto je radost. On takoder ne razumije kad netko pati. Osjecaji, empatija ljubav i moja dusa... Zivot svijet i opazanja... Opisi i sve sto ide uz to, moj svijet...Udi i upoznaj ga...

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Myspace

Myspace




Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MOJE NAJDRAZE PJESME:

POVRATAK

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.

Krhko je znanje!)

Možda je pao trak istine u me,

A možda su sanje.

Još bi nam mogla desiti se ljubav

Desiti-velim,

Ali ja ne znam da li da je želim,

Ili ne želim.



U moru života što vječito kipi,

Što vječito hlapi,

Stvaraju se opet, sastaju se opet

Možda iste kapi -

I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem

Jedna vječnost pusta,

Mogla bi se opet u poljupcu naći

Neka ista usta.



Možda ćeš se jednom uveče pojavit

Prekrasna, u plavom,

Ne sluteći da si svoju svjetlost lila

Mojom davnom javom,

I ja, koji pišem srcem punim tebe

Ove čudne rime,

Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,

Niti tvoje ime!



Pa ako i duša u tome trenutku

Svoje uho napne,

Sigurnim će glasom zaglušiti razum

Sve što slutnja šapne;



Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom

Pogledat ko stranci,

Bez imalo svijesti koliko nas vežu

Neki stari lanci



No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće

Ko sunce u krugu,

I nosi nam opet ono što je bilo:

I radost, i tugu.

I sinut će oči, naći će se ruke,

A srca se dići -

I slijepi za stope bivšega života

Njima ćemo ići

Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
.
Escribir, por ejemplo: "La noche está estrellada,
y tiritan, azules, los astros, a lo lejos".
.
El viento de la noche gira en el cielo y canta.
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Yo la quise, y a veces ella también me quiso.
.
En las noches como ésta la tuve entre mis brazos.
ˇLa besé tantas veces bajo el cielo infinito!
.
Ella me quiso, a veces yo también la quería.
ˇComo no haber amado sus grandes ojos fijos!
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Pensar que no la tengo. Sentir que la he perdido,
.
Oír la noche inmensa, más inmensa sin ella.
Y el verso cae al alma como al pasto el rocío.
.
Qué importa que mi amor no pudiera guardarla.
La noche está estrellada y ella no está conmigo.
.
Eso es todo. A lo lejos alguien canta. A lo lejos.
Mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Como para acercarla mi mirada la busca.
Mi corazón la busca, y ella no está conmigo.
.
La misma noche que hace blanquear los mismos árboles.
Nosotros, los de entonces, ya no somos los mismos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero cuánto la quise!
Mi voz buscaba el viento para tocar su oído.
.
De otro. Será de otro. Como antes de mis besos.
Su voz, su cuerpo claro. Sus ojos infinitos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero tal vez la quiero.
Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.
.
Porque en noches como ésta, la tuve entre mis brazos,
mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,
y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.

Ne propustam:

Vera
Candy
Galadlier
Santea
Brunhildina
Teuta
Ledynada
Aries
Indifferent
Desertrose
Pitalica
Littledevilgirl
Cvjetovi zla
Pegy
crofallout
My big blue
Apple
Tweety
Magicna noc
JA
Taj zivot
Wendy
Aaichaa
Daniela

LEPTIR

BUTTERFLY

Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady. Come, come me lady.
You're my butterfly. Sugar, baby

Such a sexy, sexy pretty little thing.
Fierce nipple pierce, you got me sprung
With your tongue ring.
And I ain’t gonna lie
‘Cause your loving gets me high
So to keep you by my side,
There’s nothing that I won’t try.
Butterflies in her eyes
And the looks to kill.
Time is passing
I’m asking could this be real
‘Cause I can’t sleep
I can’t hold still.
The only thing I really know
Is she got sex appeal.
I can feel

Too much is never enough.
You’re always there to lift me up
When these times get rough.
I was lost. Now I’m found
Ever since you’ve been around.
You’re the woman that I want.
So yo, I’m putting it down. (puttin’ it down)

Chorus:
Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady, you're my pretty baby,
I'll make your legs shake
You'll make me go crazy

Repeat Chorus

I don’t deserve you.
Unless it’s some kind of hidden message.
To show me life is precious
Then I guess it’s true.
But to tell the truth, I really never knew
‘Til I met you.
See was lost and confused.
Twisted and used up.
Knew a better life existed.
But thought that I missed it.
My lifestyle’s wild
I was living like a wild child.
Trapped on a short leash paroled
The police files.
So yo, what’s happening now?
I see the sun breaking,
Shining through dark clouds
And a vision of you
Standing out in the crowds.

Repeat Chorus

Hey sugar mama, come and
Dance with me.
The smartest thing you ever did
Was take a chance with me.
Whatever tickles your fancy.
Girl it’s me and you like Sid and Nancy.
So sexy almost evil
Talkin’ about butterflies in my head.
I used to think that happy endings
Were only in the books I read.
But you made me feel alive
When I was almost dead.
You filled that empty space
With the love I used to chase
And as far as I can see,
It don’t get better than this.
So, butterfly here is a song and it’s sealed with a kiss.
And a thank you miss.

Repeat Chorus Til End



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts

target=_blank>


Hmmmmm...
Lately when I look into your eyes
Baby I fly, you're the only one I need in my life
Baby I just don't know how to describe
How lovely you make me feel inside

You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz

It seems like the likely thing
From the start you told me
I would be your queen
But never had I imagined such a feeling
Joy is what you bring
I wanna give you everything

You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You and I
Are destiny
I know that
You were made for me

Ohhhhhh...
I can't control it
It's driven me
It's taken over me and I
Ohhhhhh...

You give me butterflyz
Got me flying so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You give me something I just can't deny
Something that's so free
I just can't control the way I feel
And I don't
You give me something I just can't deny
Something that's so free
Oh, I never felt like this

četvrtak, 23.08.2007.

PUTOVANJE SE NASTAVLJA

13.07.

Hej vi tamo,
jucer vam nisam stigla nista pisati sad cete saznati i zasto. Ujutro sam krenula u skolu i dan je prosao poprilicno brzo. Popodnevnu nastavu smo imali u pubu i bilo je odlicno.Totalno opustena atmosfera, a ja sam jako puno pricala sa onim momkom iz Afrike. Objasnio mi je da se zemlje srednje Afrike imaju namjeru ujediniti do 2014godine u jednu veliku zemlju. Hehehe to nisam znala. Kad smo zavrsili pozurila sam na bus da stignem doma jer je Rachel rezervirala karte za 8h. Kad sam dosla napravila mi je sendvice to jest pitala me dal zelim jesti sta i ja fino naivno uzela sendvice. Onda smo krenuli ranije kako bi stigli jos i vecereati. Ja sam si smao mislila, jao kako cu li se samo natjerati da i to pojedem ne mogu im reci da ne mogu. Uglavnom natrpala sam na jedva jedvite jade taj hamburger u sebe ( sa zadnjim zalogajima mi se i povracalo,znam vidim ti osmijeh na licu Jo! i da vrlo lako da cu se vratiti sa viskom kilograma). Nakon toga smo otisli do kina. E, ljudi da vidite kako to izgleda. Kad udete unutra, nesto slicno cinestaru samo sto osim kokica, imas za kupite sa strane razno razne vrste bombona, zatim mozes kupiti i sladoled i ja sam ostala hmmmm!!!! Noel si je kupio bombone a Rachel sladoled a ja stvarno vise nisam mogla nista. No na kraju mi je Noel dao svoje bombone koje ja naravno nisam pojela. No dobro film, pa.... Necu vam nista govoriti jer kao sto je Maky rekla ici cete ih gledati no... Dragi moji moja obitelj me jucer sa svima pocastila i stvarno... Ne ne znam uopce kako da vam kazem koliko su divni. Naravno zahvalila sam se na prdivnoj veceri. Zaspala sam u minuti i opet sam imala problema sa ustajanjem. No kako i ne bi naime kisa i dalje pada. Nije padala u ponedjeljak i jedan sicusan dio srijede. Ostatak vremena lijeva ko iz kabla. No dobro otisla sam na nastavu i danas smo ujutro umjesto nastave gledali jedan vrlo zanimljiv film o jednoj Irskoj novinarki koja je bila ubijena prije 6 godina jer je pisala o kriminalcima i drogama i pokusavala ih strpati u zatvor. Uglanom o tome vise kad se vidimo. No nakon nastave mislila sam ici doma. No onda sam zakljucila da sam svako popodne doma i da bi bio red da i vidim nesto Dublina. I tako sam otisla na mjesto sastanka gdje nas ljudi u zutim majcama ( djelatnici nase skole) okolo da gledamo. Htjela sam otici u jedan dvorac no na kraju bilo je jako malo zainteresiranih pa cu nas pitali gdje zelimo otici. Pa sam bila pogodite gdje? Iskreno Maky sjetila sam se tebe ne znam zasto; bili smo u Guiness Storehousu. E ljudi sve zivo sam vam poslikala ali necu vam moci puno prenijeti slikama. Odlicno je napravljeno. Uglanom uopce ti ne treba vodic. Ogromne ploce, irska muzika svira u pozadini i onda mali filmici sa ljudima koji pricaju kako se radi to pivo. Ima negdje 7 katova sve zajedno. Onda na predzadnjem i zadnjem katu mozaes dobiti besplatno pivo. Ja nisam uzela ali da, jesam probala sam. No nisam ja neki ljubitelj pive tako da nista od toga. Uzela sam besplatnu kolu umjesto toga( ne znam kaj su podmetnuli tocno ali to nije bila kola vjerujte mi na rijec). Otisavsi na zadnji kat ostala sam bez teksta. Odozgora se vidi cijeli Dublin, pokusala sam vam poslikati to malo ali nije bas najbolje jer je staklo pa se ne vidi tako dobro.

15.07.

Ok, dragi moji moj prvi i zasada jedini vikend u Irkoj. Pa prosao je, joj sad cu vam sve ispricati (napravila sam hrpetinu slikica sa foticem tako da se nadam da cete sve uspijeti dozivjeti).Klasicno jutro kao i do tada, doruckovala sam sa Rachel i tako. Otisla na bus i dolsa u centar nasla svoju rusku kolegicu Annu. Nasle smo nas bus a kad ono nas dvije jedine sa hrpetinom spanjolske djece koja ne znaju zucnuti engleskog. Mozda i znaju ali ni ne pokusavaju. Naime saznala sam zakaj ih ima u tolikom broju. Vlada im placa i dolaze besplatno oboljsati svoj engleski (zakaj se nasa vlada ne sjeti takvog neceg????), uglavnom ima ih ko kineza ovdje. Gdje god se okrenes neki spanjolci. Zatim jedan od njih a ime mu je Jose je zapeo za mene i Annu. Simpa decko ali definitvno
ne moj tip. No dobro uglavnom vozili smo se busom izvan Dublina i joj kako je sve zeleno (Mirta tocno onako kako
smo zamisljale, ja ne znam gdje je nasa profacica iz povijesti bila kad nam je rekla da uopce nije tako zeleno kak se prica- ali vjeruj mi je, i da vidjela sam hrpetinu ovcica, no nisam ih nazalost uspjela slikati iz busa jer je sve mutno). Nakon sat i po voznje dosli smo mjesta Belvedere&Gardens sto je i bio nas krajnji cilj. Za vrijeme voznje busom soanjolci su pustali Shakiru i nekakvu svoju spanjolsku muziku. Uglanom totalni smijeh imala sam osjecaj da sam u spanjolskoj i da sam upala u nekakvu spanjolsku skolu, u nekakav razred. No bio je jedan tip koji jao mi je bio tako smijesan. Ako taj tip nije peder onda sam ja krava. Imao je uske hlace sa remenom, dolcevitu i vesticu preko. No nije cak ni toliko po odjeci (makar ti je sve jasno kad ga vidis, hlace su Maky slicne onim tvojim crnim koje nosis za izlaske), da ste samo vidjeli te geste, te pokrete. Zna sve rijeci Shakirinih pjesama i pjeva i plese. cudan tip, uglavnom usli smo u taj Belvedere to jest u tu nekakvu halu i tamo smo pogledali filmic. Iza svega postoji jedna tuzna prica. Naime bracni par, muz neki okrutan tip koji je povjerovao da mu zena ima afere (ona naravno jadnica nevina) i on ju je onda zatvorio u kucu i smijela je samo pricati sa slugama i sa njegovom bracom i sestrama. Naravno zena je poludila i pobjegla je k svojim roditeljima koji su joj rekli kako je u krivu
i kako se mora vratiti nazad svom muzu. Vrativsi se svom muzu on ju je zatvorio u neku kucu i tamo je drzao punih 19 godina. Jadna zena je poludjela i pricala sa slikama i tako dalje. Na kraju muz umire, do nje dolaze njezina djeca a njezine jedine rijeci su: Da li je cudoviste mrtvo? Zanimljivo je da u kuci na stropu ima vrlo zanimljivih stvari. Nije oboajno vec je kao izrezbareno u svakoj sobi nesto dugo sto predstavlja zastitu kuce. Kad smo zavrsili sa razgledavanjem i kad smo gotovo sve poslikali otisli smo razgledati malo prirodu. Otisli smo do jezera i tako. Na kraju sam nasla nekakav putic u sumu a ispred pise Narnia. I tako smo Anna i ja otisle u setnju sumom. SVako malo smo naisle na male kamene kipice koji mi jako lice na one iz filma Narnia. Pokazat cu vam slike no jedna rijec da vam sve opisem je bilo je carobno kao u bajci. Vrativsi se nazad (setale smo se okolo
dobrih 2h po toj sumici ako ne i vise) rekao nam je vodic da je spanjolcima dosadno i da ne znaju sta bi radili pa da misle da je najpametnije da krenemo prema nazad. No naravno nismo isli ravno za Dublin jer su spanjolci trazili da se ode u shopping centar. Prije neg nastavim dalje vodila sam vrlo zanimljivu diskusiju sa Annom o vegetarijanstvu (ona je vegetarijanka). Pokusala mi je objasniti da u Bibliji pise kako se ne smije jesti meso i da je Isus bio vegetarijanac???? Ok, to moze pricati okolo nekome tko ne zna ali netko tko je isao u katolicku skolu i tko zna Bibliju vrlo dobro to ne moze pricati nikako. Cak mi je objasnila kako su apostoli bili vegetarijacni... Onda mi je
prekipilo pa sam joj rekla ok, ali i biljke isto osjecaju. Da li ti meni pokusavas reci ( jer mi je objasnila da ljudi koji jedu meso ne vole zivotinje i da su okrutni???) da je u redu ubijeti biljke zato sto one ne vriste i nemaju oci da ti pokazu koliko ih boli??? Ona ona meni mrtvo hladno odgovori DA!!!!Onak nisam mogla vjerovat, nazalost tek kasnije sam se sjetila da sam joj zaboravila reci da je LICEMJER jer nosi kozne cipele. Mislim to je isto napravljeno od zivotinja ali to je u redu to nije okrutno, zar ne??? Jao kako mrzim takve ljude, no dobro. DA se vratim nazad na temu vracaju se nazad prema shoping centru onaj spanjolac Jose koji je zapeo za mene se poceo sa nama zezati da mu moramo kupiti nesto u shoping centru i da ce on nama nesto kupiti. Naravno shvatile smo to kao ogromnu salu tako da, naime ni meni ni njoj se nije dalo ici kupovati ne znam sta sve ne. Sva sreca da smo bili tamo samo jedan sat. Kad smo zavrsili pogledala sam i vidjela da nitko od spanjolaca nije
kupio ama bas nista koje li ironije. U busu Jose me je pitao koliko dugo sam ovdje. Reko tjedan dana i ostajem jos
samo tjedan dana. A on ce mnei to je malo vremena da te osvojim mi treba otprilike 3 tjedna, tjedan dana mi je premalo?!?!?!?! Kad smo dolsi u centar Dublina sjela sam ravno na bus za domeka. Kad sam dosla kuci bila sam se uzasno prepala naime u kuci nije bilo ama bas nikoga. No dosli odmah par minuta poslije bili su kod Neolove mame u starackom domu. Imali su strceki nekakvu priredbu i nekakvo slavlje pa su otisli k njima. Posto su oni tamo jeli meni su narucili njihovo klasicno jelo da probam fush&chips. Kakvo je? Pa moram priznati da nije lose. Nakon vecere smo se svi skupa sjeli pred tv i gledali nekakv film i pricali. Oko 11 i 15 ja sam skuzila da se trudim ostati budna pa sam ih ostavila da uzivaju a ja otisla pajkiti. Nocas sam imala veselicu sa mackama opet.
Crna macka Judy mi je cijelo jutro provela u sobi gledajuci kroz prozor, a druga mackica Tinkle Bell mi je nocas opet dosla pajkiti na krevet. Spavala sam negdje do 10 i onda mi je bio malo bad da nisam predugo spavala, otisla sam dolje a u kucu potpuna tisina mislila sam da su otsili nekuda. a kad ono ne i oni su isto spavali. Noel je trebao otici pecati no na kraju nije jer je bio preumoran, jos uvijek je u krevetu. Rachel mu je donijela dorucak u krevet cini mi se da se razbolio ali nisam sigurna. Ja cu sada ici citati knjigu koju mi je posala Rachelina mama uglavnom ljudi ja sam jos samo 5 dana ovdje i uopce mi nije dosta. Mislim da bi mogla ostati jos, znam da cu se
jednog dana vratiti jednostavno moram se vratiti jer me Irska odusevila.

16.07.

Danas smo u razredu dobili nove ucenike. Hmmm, pogodite samo koje su nacionalnosti. Hehehe kladim se
da ste pogodili iz prve, da ako ste mislili na spanjolce bili ste u pravu. Jedna spanjolka i jedna talijanka. Poludila sam danas, moja grupa uopce ne zeli pricati, nista nula bodova. Bas sam ljuta ako profacica nesto pita ja sam valjda jedna jedina koja odgovara na pitanja a svi ostali sute. Zakaj ja gotovo uvijek upadnem u jednu od takvih grupa. No stvarno profacica se trudi i dala nam je cak i dobru temu na koju se moze reci stvarno mnogo stvari. Popodne sam odlucila otici u Botanicki vrt. I onaj decko Ismael je bio tamo. Pa sam pricala sam njim gotovo cijelo vrijeme (zasto sam tako slaba na spanjolce?i to nakon svega?). No dobro nema veze, uglavnom vrt im je stvarno
predivan imam hrpu slikica. Najzanimljivija stvar mi je bila to sto sam vidjela ni manje nji vise vec vjeverice, slatko. Jedna je cak dosla skroz do mene i njuskala mi ruku, cak sam se malo bojala da me nece ugristi. Eto to je sve sto sam radila danas vidim da se neki uzrujavaju citajuci moje mailove i da im ne pase sto vam pisem u takve detalje.

17.07.

Hehehe znam da vam je dosta vec pracenja mojih dogodovstina tokom zadnjih dana, no bi li bilo tko od
vas molim vas mogao proslijediti mi moj zadnji mail IZVIJESCE? zaboravila sam ga kopirati a trebam
ga bas onako napisanog kakvog sam vam ga poslala. Ok sada slijedi moj jos jedan lijepi dan u Irskoj.
Pa evo jucer navecer ne znam zasto ali nisam mogla spavati... Ujutro sam se naravno probudila i da hmmm nasla sam svoju lecu hehe i uspjela sam je osposobiti za uporabu. Uglavnom ujutro sam krenula prema gradu i
opet sam citala u busu, mislim da cu slijedece tjedna prije neg pocnem vjezbati matisu provoditi citajuci hrpetinu knjiga. E da da se vratim nazad uglavnom dosla sam u gradu i svi su vec bili tmao. Svi me vec znaju kao pjevacicu( hehehe znam , znam pjevacicu bez sluha i glasa vec su me neki pitali dal sam na nekim drogama i da nisam bas normalna)!!!!Svako jutro uletavam u ucionicu sva vesela govoreci im GOOD MORNING!!!! Danas smo radili neki glupi kviz i moram priznat da je bio DOSADAN (u prijevodu prelagan za mene). Nakon toga smo igrali igre i gledali tv to jest oni su to radili, a sta mislite sta je Lana radila? Pa evo vam male pomoci buljila u slova i imala suzne okice. E da cak mi je dosao jedan decko da me pita sta citam... Za popodnevne sate smo otisli opet u pub, ali u jedan drugi pub i bas mi je bilo zabavano. Pricala sam sa jednom zenom iz Koreje koja je ovdje dosla sa muzem na godinu dana!!!!!I kaze da vec sada nakon mjesec i pol dana moze pricati podosta dobro- naime dosla je tu i nije imala dume nije mogla ni zucnuti engleski! Vracajuci se iz tog lijepog puba nasila sam na neke lijepe ducancice pa sam razgledavala malo cijene da ih mogu usporediti pa da vas mogu iznenaditi sa
svim i svacim kad se vratim. Dosla sam doma pregladna ( nije mi se dalo jesti popodne jer sam trebala to napraviti sama, a znate da ja MRZIM jesti sama) pa sam pricekala Rachel da napravi veceru. E da popodne sam opet srela onog Ismaela spanjolca( tako veseo decko!!!). Nakon toga sam sa Rachel otisla do shopping centra i malo lutala uokolo, vidjela sam par zgodnih stvari ali nekako nisam bila u raspolozenju za isprobavanje stvari. Budem to napravila vjerovatno sutra, naime odlucila sam da mi se ne da sutra ici na popodnevne sate i da cu otici vjerovatno busom do oceana u malo mjestasce Bray. Hehe bio mi je dobar moj profesor sa popodnevne nastave kad je pitao dal cemo svi bit ovdje slijedeci tjedan pa sam mu rekla da ja necu biti. Pozdravio se sa mnom i rekao: Dal ti to bjezis od mene, nisam ti se svidjeo. Ja sam se nasmijala i rekla ne nije u tom problem, naime vrijeme. Kako se poceo smijat i napravio komentar kao kod vas je vrijeme bolje. Kad sam mu rekla da
je kod nas 37 ili 40 stupnjeva pitao me dal imam dovoljno mjesta u koferu za njega. Znam Maky da ces repoznati jedan od mojih dana kad skacem sa teme na temu i znam da ovaj mail nema nikakvog redoslijeda i da me mozda tesko pratitie. Ne znam danas mi je bio nekako emocionalno cudan dan. Jedan od onih dana kad nisam u stanju sasataviti normalnu recenicu i naravno takoder dovrsiti istu. Nista jedva cekam da vas sve vidim izgrlim i izljubim, sada mi vec stvarno neodoljivo falite i...ma nema te rijeci da vam objasnim kako se osjecam....



| - 12:59 - Maybe there are angels (7) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.