srijeda, 16.05.2007.

novi post....da da....bilo bi i vrijeme...da...

Da evo odlučih ja napisat novi post....da znam bilo bi vrijeme..........evo baš slušam GUŽVU.....pjesmu DIJETA.......da, to mi nešto poznato...hehe....
DA...odlučila sam vam prepričat ove jebene dane......da bilo ih je puno............pa da krenem....
Eo u srijedu se mi u školi nešt dogovarali (Dobrić,Ašpan i ja) kako bi valjalo otić do ČAČINACA, i to smo i napravili....krenuli s vlakom i tam nas čekali Wrabac i Pukovnik.....pa i Marina i Denis......i tak mi kud čmo..........idemo kod Wrabca.........Marina i Denis tam ostali ....a mi se uputili u Minaco.....kupit si zalihe.......i tak se putem glupirali......ljudi nas malo onak gledali.....al.....jebat ga nemogu svi bit lijepi ko mi..dada.......i tak stigli tam .....ja potrgala noge od silnog hodanja....odma sam se tam izvalila......zajebavali se.......žderali i pili...........i slušali mjuzu..........ma bilo zakon.....oko 7 došo i Kopec...........malo se jebavali....morala sam se Wrapcu na zid potpisat.....nema tu ............pa gledali slike..........gunješili onog njegovog ljepog guštera..............pa ja i Kopec promatrali oblake.......jebeno..........pa sam prićala s Wrapcem.......stvarno dobar dečko............moš s njim sve pričat......dok Pukovnik misli samo na jebačinu..hehe......i tak oko....neznam koliko......krenuli na stanicu...putem nas Wrabac gazio biciklom.........nije normalan.........pa nas skoro traktor pokupio...hehe.....i tak stigli tamo....a tamo pun kurac ljudi..............i tam se zajebavali...........sve ih ja izljubila i mi morali ić oko pola 10......jebiga......sve što je ljepo kratko traje...da stvarno....

Pa ovih vikenda skroz maturalne.............bilo zakon na svakoj ......al kod elektraša mi nekako bilo najbolje......šta je je.....bili kod Filipa (Žohara).....zakon je on.....zajebant......napokon sam upoznala Zokijevu sestru Natašu....ma super cura..........isplesale se.....al kolo mi nejde da ga jebeš.......al naučit ću se do njenih svatova....moram.......

i tak bili zakon ovi dani............sad u nedjelju opet bili u Čačincima.....išle Vedrana, Tena i ja.......došle tamo jebeno sporim vlakom...........i tam nas čeko samo Terek......pa došo Zoki........pa smo ošli malo do školskog......pa došo Žohar..............i opet na stanicu......pa doma...........jebat ga....

Da........eo sad sam se baš vratila sa sastanka.........mi KRIKOVCI napredujemo....nema šta........koncert će bit 25.5 u vojarni, sviraju samo Dark Mortis, PANONSKI SINDROM i PLAN B.....AL PALO NAM NA PAMET KAK BI MOGLI ZVAT GUŽVU..........DA da.....Gužva u 16ercu........al možda.....nemojte se previše nadat.....koncert počinje u 9 a završava u 1.........i ovaj put nas neče niko sjebat .................ma bit će jebeno.....

E da nesmijem ovo zaboravit reć.....Mijo.....iliti Nikola Mijatović...................danas si je napravio TETOVAŽU...........da jebote............bio danas..............jebena je......na nozi onaj znak od SOULFLAYA...........da da jebeno je bokte...........JEBENO.......nisam mogla vjerovat kad mi javio ...sve dok nisam vidila..............

Ma uglavnom...........ovaj vikend idem na negdje 5 rođendana...........a znate šta još........prošla mi dijeta....tj prošlo je 3 mjeseca iliti oko 14 subota da ja nisam ni probala....ma ni kap alkohola..........a šta mislite kakva ču bit ovaj vikend.....cccccc............ma ja neznam.............neznam.........aj držte mi fige da ostanem živa..............ajd...........uživajte i evo vam nekih slika.................


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo...tu se ja i Ana "spremamo" kod mene.......za grad naravno..........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ašpan u pubu............to nam je bilo tajno skrovište......hehe...znaju oni od koga...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pukovnik u pubu.................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kopec svira.........Wrabac "pleše".............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kopec i gitarica.................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e tu svinje žderu...........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

skoro se ugušio...mislim nije ni čudno..............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wrapcov gušter...ljepi....tu ga Kopec maltletira..............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Wrabac i njegova faca................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljepotica...................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kopec u oblacima..............da stvarno ih voli..........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I tu smo na stanici..................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na Filipovoj maturalnoj........jea........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Ana poziramo...na maturalnoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja..........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luka i Marijan........na maturalnoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MaFree Image Hosting at www.ImageShack.usrijan,Filip i Zoki...........

Matija.......tvoje tijelo kida odijelo.....hehe.......bio je maturalni plesač......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zoki.....ukro nekom djetetu partiklicu.............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kici i očale.............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

etogac...................to bi bilo to.....................ajd uživajte................pozdrav svima.................a posebno VEREŠU..........inače ću dobit batina...................ajd wavewavepartysmijehsmokinsmijehwinknutcoolcoolcool

- 23:28 - Komentari (93) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.