odbabljivanje

02.01.2019., srijeda

transformacija počinje

voljela bih ovim blogom potaknuti žene na promjene. tu i tamo dotaknut ću se i muškaraca.
kad hodam ulicom, često vidim ljude koji svojim držanjem i izgledom čine od sebe starce, a to nisu.

i sama sam krenula tim putem, ali sam se brzo odmakla, i nije da mi ne godi što mi govore da izgledam mlađe nego što jesam, važniji od toga je taj osjećaj koji me prati, kao neka životna euforija. puno veća nego kad sam bila mlada.

sve ovo i jest neka promjena koja se tiče izgleda, ali naše tijelo i naš izgled krajnji su proizvod našeg uma. ideje i misli koje nam se motaju po glavi, na kraju se ipak materijaliziraju u ono što prvo vidimo. ali, vrijedi i obrnuto: ako krenemo od toga da mijenjamo držanje, promijenit će nam se i mentalno držanje.

pisat ću postove kako mi što padne na pamet, a isto tako, ako bude pitanja, probat ću odgovoriti na njih. uglavnom, nemam plan, ali imam ideju i nešto uspjelih pokušaja, jer sam počevši od sebe, natjerala i nekoliko svojih bliskih osoba na promjene.

dakle, tema u sljedećem postu bit će zubi. prvo ću malo razmisliti kako i što, da ne solim pamet, a i da vi sami malo razmislite o njima, jer zdravi zubi, ali ono baš zdravi, čine nas deset godina mlađima.

Sia



- 10:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2019 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2021 (1)
Siječanj 2019 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi