nedjelja, 28.01.2007.

Konačno...

JEEEE....
u utorak je školsko natjecanje iz biologije...
jedva sam dočekala...

jučer sam se učila sve novo gradivo...
a danas budem se podsjetila na staro...

Čim bum znala rezultate bum dela gore (ako bu mi se dalo)

- 08:21 -

Reci mi kaj me ide! (13) - Pa nisi valjda lud/a!!! - #

srijeda, 03.01.2007.

BIOLOGIJA ;)

E tu sam, za razliku od matematike i latinskog, gotovo na svojem terenu.
Ve prek ferija se vučim one... znate već autotrofne i heterotrofne
organizme.... Tak malo je dosadno... ali kaj bus... Moram znati sve to
naravno za školu ali i za natjecanje. I ova godine pem.....

NEMAJ KAJ ZGUBITI...

Ljudi kak vidite iz priloženog meni se je zmešalo...nut bang
Neznam kaj napisati na blog....

DAJTE MI NEKŠE IDEJE headbang

- 16:09 -

Reci mi kaj me ide! (6) - Pa nisi valjda lud/a!!! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

BOOOOOK!!!

Ja (je)sam:

Barbara Hoblaj.
Imam 16 godina.
Idem u 2.a razred
opće gimnazije u ČK.
Imam veliku obitelj,
uključujući i peseka
Mrvicu.

Ja (ni)sam:
(barem tak mislim)

Razmaženo derište
koje tuli tak dugo dok
ne dobije ono kaj
oče. Svakako nisam
naivna ni povodljiva.
Ako mi se nekaj ne
radi, nema šanse da
budem to napravila.
Nisam ŠTREBERICA...
(ha ha ha).
Imam svoje ja i znam
sama sebi postaviti
granice.

Hmm... to bi se sve
skupa još dalo
diskutirati!!!

Linkovi

MOJA seka Ivika