<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
My cRAZy World

nedjelja, 11.11.2007.

=)

Svi oni koji dolaze na moj blog s namjerom da bi me kritizirali, napadali i vrijeđali neće uspjeti u svojim namjerama. Neki kažu da ih zaista nije bitno što drugi misle o njima, pa kad pročitaju neke ružne stvari o sebi počnu plakat. Ali ja, ja nisam takva. Čula sam za sebe da sam prepotentna, arogantna ,umišljena , glupa i tko zna sve kakve gluposti. Ali ljudi moji to me uopće nije briga ,ako sam arogantna i prepotentna, neka sam-sebi sam. Sama sebi ću naudit i sama ću zbog toga ispaštat. Nikoga od vas to ne treba zanimati.
•Nije me briga šta neki strani ljudi (koji mene i kojih ja ne poznajem) misle o meni , bitno mi je ne razočarati svoje roditelje, prijatelje i ljude do kojih mi je stalo.
•Isto tako znam da će uvijek postojati osoba koje te neće voljeti, ali to je normalno. Ne očekujem da me svi vole, jer ni ja ne volim svih. Kad bi svi voljeli sve to bi izgledalo kao da se jedni drugima uvlačimo u guzicu, a ja to prva neću.


*Veliki pozdrav :ALMI , KIKI, MAJI ,NIKOLINI, TINI, STEF, BER...(MARKO!)

11.11.2007. u 16:07 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona?


Tko je ona: AZRA
Kad je rođena: 25.10.1990.god (škorpion-vidi se u karakteru)
Ide u : 3f razred jedne gimanzije….
Što voli: ljeto, prijatelje, roditelje, životinje, ljubav, štiklice, ljeto i sladolede,,,,
Što ne voli: meso, skakavce, umišljenost ,ne urednost, predugo spavati, kad joj netko drži propovjedi…matematiku….
Što cijeni: iskrenost….
U što vjeruje: u ljubav i prijatelje….
Nakon srednje škole upisat će: (nada se tomu!) edukacijsko- rehabilitacijski fakultet…
Njezin opis u tri riječi: iskrena, ljubomorna, uvijek zaljubljena!
Boji se: skakavaca,komaraca,nabildanih frajera
Sluša: uglavnom narodnjake, ali može proći sve….
Voli čitati: ljubavne romane
U razredu jako voli, cijeni i poštuje: Almu, Kiku, Maju, Niky, Ber, Stef ,Tinu….
Ljubavno stanje:solidno

Mozete se javiti na : softly@net.hr







Sto posjecujem?


Alma
Kika
Marina
....*CINDY*.....
Niki
Sara
kraljica izgubljenih stvari
Dino
Marri
Anita
Veky
LOVE IS POWER
BORNA
TOMIĆ
-moj profil
MOJ TEEN
-ovdje pisem poruke
*pomocu Almine lozinke i korisnickog imena*
VIP
-ovdje pisem blog
BLOG
-Ovdje se informiram
NET
T PORTAL
-ovdje skidam muziku
DOWNLOAD
-ovdje sam najcesce....
SREBRENIK
MTV-SREBRENIK

gluposti...



Sasa Kovacevic
Jedina si vredela

Kasno je da me zavolis
jer ja sam sve potrosio
kad si mi bila najblize
ja se s drugom budio
ja sam druge ljubio

Kasno je da mi oprostis
ja nisam to zasluzio
kad si mi dala najvise
ja te nisam video
i zbog gorih gubio

Ref.
A ti ni na pamet nisi pala mi
kad sam svoje noci lude trosio na njih
ti mi na pamet nisi pala
a jedina si vredela od svih

Ti ni na pamet nisi pala mi
kad sam svoje noci lude trosio na njih
ti mi na pamet nisi pala
a jedina si vredela od svih

Tacno je, kriv sam ja za sve
samo sam lazi nudio
kad si mi bila najblize
ja se s drugom budio
ja sam druge ljubio