<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
My cRAZy World

nedjelja, 24.06.2007.

Tek onako...

Dragi moji….
Evo ima već jako dosta vremena kako vam se nisam javljala…
Škola je završila i ja sam prošla ( prosjek 4.05 )..odlučila sam ipak ovo ljeto ne raditi, nego samo uživati i financirati se kod roditelja.
Danas nisam na kupanju, jer imam one ženske probleme =( …svi moji prijatelji negdje rade = ( pa ugodno vam ljeto....

Inače imam NOVOG dečka…
I moram vam priznati da je divan…u ovih mjesec i 6 dana koliko smo skupa priuštio mi je toliko lijepih trenutaka, ''darovao'' mi toliko lijepih riječi, dodira, zagrljaja…
Jedno vrijeme sam mislila da ja i on nećemo uspjeti (zbog nekog drugog dečka),ali stvari se pomalo mijenjaju i ja sam sretna (NAPOKON!)…mislim da tko me imalo bolje poznaje da će znat da sam ja to na koncu i zaslužila.
Uz njega se osjećam kao veoma posebna osoba, poštuje me i vjeruje mi što je veoma bitno za jednu vezu….
T .J.- pusa….

Za mjeseca dana idem u Bosnu i želim upravo tamo napuniti baterije i isprazniti džepove (ok ne baš do kraja!). Uživat ću u prijateljima, izlascima i posvetiti se samo sebi. To mi je falilo puno dok je trajala školska godina…ali evo sad je odmor nekih 2 mjeseca i UŽIVAM!

Inače držim fige Oggy-u da prođe tu je**** matku i uživa….

Voli vas i ljubi vaša… turbo folk princeza :)

24.06.2007. u 14:29 • 33 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona?


Tko je ona: AZRA
Kad je rođena: 25.10.1990.god (škorpion-vidi se u karakteru)
Ide u : 3f razred jedne gimanzije….
Što voli: ljeto, prijatelje, roditelje, životinje, ljubav, štiklice, ljeto i sladolede,,,,
Što ne voli: meso, skakavce, umišljenost ,ne urednost, predugo spavati, kad joj netko drži propovjedi…matematiku….
Što cijeni: iskrenost….
U što vjeruje: u ljubav i prijatelje….
Nakon srednje škole upisat će: (nada se tomu!) edukacijsko- rehabilitacijski fakultet…
Njezin opis u tri riječi: iskrena, ljubomorna, uvijek zaljubljena!
Boji se: skakavaca,komaraca,nabildanih frajera
Sluša: uglavnom narodnjake, ali može proći sve….
Voli čitati: ljubavne romane
U razredu jako voli, cijeni i poštuje: Almu, Kiku, Maju, Niky, Ber, Stef ,Tinu….
Ljubavno stanje:solidno

Mozete se javiti na : softly@net.hr







Sto posjecujem?


Alma
Kika
Marina
....*CINDY*.....
Niki
Sara
kraljica izgubljenih stvari
Dino
Marri
Anita
Veky
LOVE IS POWER
BORNA
TOMIĆ
-moj profil
MOJ TEEN
-ovdje pisem poruke
*pomocu Almine lozinke i korisnickog imena*
VIP
-ovdje pisem blog
BLOG
-Ovdje se informiram
NET
T PORTAL
-ovdje skidam muziku
DOWNLOAD
-ovdje sam najcesce....
SREBRENIK
MTV-SREBRENIK

gluposti...



Sasa Kovacevic
Jedina si vredela

Kasno je da me zavolis
jer ja sam sve potrosio
kad si mi bila najblize
ja se s drugom budio
ja sam druge ljubio

Kasno je da mi oprostis
ja nisam to zasluzio
kad si mi dala najvise
ja te nisam video
i zbog gorih gubio

Ref.
A ti ni na pamet nisi pala mi
kad sam svoje noci lude trosio na njih
ti mi na pamet nisi pala
a jedina si vredela od svih

Ti ni na pamet nisi pala mi
kad sam svoje noci lude trosio na njih
ti mi na pamet nisi pala
a jedina si vredela od svih

Tacno je, kriv sam ja za sve
samo sam lazi nudio
kad si mi bila najblize
ja se s drugom budio
ja sam druge ljubio