<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
My cRAZy World

četvrtak, 12.04.2007.

Iz ko zna kojeg razloga....

*Cujem da nju zoves imenom mojim
dok spavas sa njom da u tebi postojim
na stubu sam srama i tudja i sama
bez dodira tvoga nestajem ti...

Cujem da s' njom samo kupujes vreme
da spavas kraj nje,da zaboravis mene
al' zna ona to, samo prikriva bol, veruj mi!*


Evo pišem sve češće i češće….ne znam koji je razlog..zapravo znam..on je razlog…
Taj prokleti čovjek koji me ne pušta na miru ,koji me svakodnevno zove, piše poruke…to prokleto živo biće mi ne dozvoljava da volim, budem voljena…ne dozvoljava mi da zaboravim našu priču zato što me non-stop podsjeća na nju, ne dozvoljava mojim ranama da zacijele, a to me sve užasno boli…
Bole me moje rane koje krvare… kad će prestat? Da li ću ga zaboraviti i krenut dalje (kako mi je rekao Ogy da bih trebala napraviti!), da li ću shvatiti da je on pokvareni kreten kojem je jedini cilj taj da na svom popisu ima što više djevojaka….pa zašto mene? Znamo se već gotovo 6 godina ali ni to izgleda ne pomaže….
Zašto ne zaboravi našu priču kao što sam ja pomalo počela zaboravljat, zašto jednostavno mi ne dopusti da nekom drugom otvorim srce, da nekog drugog volim ,nekog koji mi je bliže! Zašto mi ne dozvoljava da budem sretna, zašto se sladi mojim suzama i mojim bolom…Toliko mi je nanio bola, toliko me je povrijedio i sad nešto očekuje…Nek odjebe, nek napokon shvati da se ne mogu stvari uvijek odvijat onako kako on želi, nek jedanput shvati da ja više ne želim bit njegova keramička lutkica s kojom će se on igrati i onda kao malo dijete kad se zasiti baciti o pod, nek shvati da više ne želim plesati onako kako on svira…
Ne želim….
Želim biti normalna cura koja će izlaziti bez straha da će u svakom drugom vidjeti njega, želim znati da postoji netko drugi i da nije sve u njemu, želim ga napokon prestati voljeti i opustiti se u nečijim tuđim rukama ,želim da me netko drugi voli i da nekog drugog volim…Želim da me ostavi na miru…Želim da više ne bude moja doza za preživljavanje!
Zar tako puno tražim….?

12.04.2007. u 20:09 • 18 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona?


Tko je ona: AZRA
Kad je rođena: 25.10.1990.god (škorpion-vidi se u karakteru)
Ide u : 3f razred jedne gimanzije….
Što voli: ljeto, prijatelje, roditelje, životinje, ljubav, štiklice, ljeto i sladolede,,,,
Što ne voli: meso, skakavce, umišljenost ,ne urednost, predugo spavati, kad joj netko drži propovjedi…matematiku….
Što cijeni: iskrenost….
U što vjeruje: u ljubav i prijatelje….
Nakon srednje škole upisat će: (nada se tomu!) edukacijsko- rehabilitacijski fakultet…
Njezin opis u tri riječi: iskrena, ljubomorna, uvijek zaljubljena!
Boji se: skakavaca,komaraca,nabildanih frajera
Sluša: uglavnom narodnjake, ali može proći sve….
Voli čitati: ljubavne romane
U razredu jako voli, cijeni i poštuje: Almu, Kiku, Maju, Niky, Ber, Stef ,Tinu….
Ljubavno stanje:solidno

Mozete se javiti na : softly@net.hr







Sto posjecujem?


Alma
Kika
Marina
....*CINDY*.....
Niki
Sara
kraljica izgubljenih stvari
Dino
Marri
Anita
Veky
LOVE IS POWER
BORNA
TOMIĆ
-moj profil
MOJ TEEN
-ovdje pisem poruke
*pomocu Almine lozinke i korisnickog imena*
VIP
-ovdje pisem blog
BLOG
-Ovdje se informiram
NET
T PORTAL
-ovdje skidam muziku
DOWNLOAD
-ovdje sam najcesce....
SREBRENIK
MTV-SREBRENIK

gluposti...



Sasa Kovacevic
Jedina si vredela

Kasno je da me zavolis
jer ja sam sve potrosio
kad si mi bila najblize
ja se s drugom budio
ja sam druge ljubio

Kasno je da mi oprostis
ja nisam to zasluzio
kad si mi dala najvise
ja te nisam video
i zbog gorih gubio

Ref.
A ti ni na pamet nisi pala mi
kad sam svoje noci lude trosio na njih
ti mi na pamet nisi pala
a jedina si vredela od svih

Ti ni na pamet nisi pala mi
kad sam svoje noci lude trosio na njih
ti mi na pamet nisi pala
a jedina si vredela od svih

Tacno je, kriv sam ja za sve
samo sam lazi nudio
kad si mi bila najblize
ja se s drugom budio
ja sam druge ljubio