..::cool blog::..


°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

COOOOOOOOOOL



O MENI

IME: Rea
PREZIME: nije vazno
ZIVIN:u Splitu na Trsteniku
VOLIN: slusat Avril, Rihannu i mnoge druge, kupat se, izac vanka s prijateljima...
NE VOLIN: školu i sve vezano uz nju, neke ljude burninmad,Tokio Hotel...

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Photo Flipbook Slideshow Maker
[Glitterfy.com - Photo Flipbooks]


Get Your Own Quiz!, More Quizzes





Glitterfy.com - Glitter Graphics




Ko van je najlipsa od zenskih???
Ja
Matea
Vetma
Bianka
Sara
Nora
Andela
neka od ostalih
  
pollcode.com free polls




Glitterfy.com - Glitter Graphics


MOJA COOL PRIJA IZVAN SKOLE (PETRA)

PPeaceful
EEntertaining
TTender
RRare
AAmazing
Created by Crazyprofile.com


STA BI TRIBALA JOS STAVIT NA BLOGACH?
JOS SLIKA
JOS VIDEA
JOS POSTEVA
IMA SVEGA DOVOLJNO
SVE OD NAVEDENOG TI FALI
  
pollcode.com free polls


$Ł!K!C€

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


STA MISLIS O MOM BLOGACHU???
PREZAKON!!!
DOBAR TI JE!
KATASTROFA!
  
pollcode.com free polls


myspace

myspace



myspace

myspace



video hosting

video hosting



REA (MISLIN TO SAN VAN JA)

RRelaxed
EEqualitarian
AAwesome
Created by Crazyprofile.com


MATEA (MOJA NAJ PRIJA)

MMystical
AAltruistic
TTerrific
EExhausting
AArtistic
Created by Crazyprofile.com


ANA - MARIA (TAKODER KA MATEA)

AAwkward
NNoisy
AAwesome
MMisunderstood
AAppreciative
RRare
IInnocent
AAppealing
Created by Crazyprofile.com


BIANKA (ISTO NAJ PRIJA NEMA STA)

BBright
IInsured
AAmbitious
NNaughty
KKitnish
AAmusable
Created by Crazyprofile.com


SARA (TEK JE OVE GOD DOSLA U SKOLU AL SUUUUUUUUPER)

SSmooth
AAccurate
RResponsible
AAppealing
Created by Crazyprofile.com

Ł!NKOW!

mismomalesvakakve.blog.hr
dum3.blog.hr
mismobezimeni.blog.hr
helper.blog.hr
00coolblog.blog.hr
nici123.blog.hr
kimmy-the-star.blog.hr
mizlockesatrstenika.blog.hr


Glitter Text @ Glitterfy.com

Photo Flipbook Slideshow Maker
[Glitterfy.com - Photo Flipbooks]


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitter Text @ Glitterfy.com

Image Hosted by ImageShack.us



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Photo Flipbook Slideshow Maker
[Glitterfy.com - Photo Flipbooks]


Glitterfy.com - Glitter Graphics








Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Dodji I Komentarishi


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

NORA (ISTO JE BAS SUPER)

NNeglected
OOutrageous
RRespectable
AAngry
Created by Crazyprofile.com


ANDELA (A COOL JE NEMA STA)

AAltruistic
NNeglected
DDelicate
EEasy
LLovable
AAccurate
Created by Crazyprofile.com


IVANA (ISTO JE COOL)

IIncreadible
VVain
AAmusable
NNice
AAwkward
Created by Crazyprofile.com


MIRNA (COOL JE, NEKAD I NIJE MIRNA)

MMeek
IInfluential
RRefined
NNoisy
AAmbitious
Created by Crazyprofile.com


PETRA (S NJON SE ZNAN POSVADAT INACE OK)

PPartial
EEntertaining
TTender
RRare
AAngry
Created by Crazyprofile.com


ponedjeljak, 28.07.2008.

!!!OBAVEZNO!!!


Create your own at BlingyBlob.com



| °°°..SaM kLiK..°°° (0) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

srijeda, 23.07.2008.

Aloooooooooooo

ey ljudi vidite da bas dugo i nisan pisala pa sad...iako van neman nista posebnog za rec reda radi ja van pisenzijev stavila san van pismu (da bi pocela stisnite play)zubo. i tako tu je i nova slika sta drugo da van jos kazenbelj nije mi se bas nista novog dogodilo za napisat iiiiiii kako se nisan sitila...bang ako komentirate i kommovi mi budu dobri kao i vas blog bit cete moji linkovi!!!sretanyessmijehwinkcoolzubosmokinthumbupmah



| °°°..SaM kLiK..°°° (20) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

utorak, 15.07.2008.

HEEEEEEEEY

Ljudi moji vratila se ja u moj dragi Split... stvarno san zadivljena FALA NA KOMMOVIMA!!! stvarno ste superyes oprostite ljudi ne mogu komentirat na vase blogove jedno vrime jer mi nesto blokaje kad komentirancry al kad se bude sve sredilo bit ih puuuuuuunosretan. ja van se ovdi doma taman ladin na klimi pisen ovaj post i slusan muziku. I MENI BAS SUPER! smijeh. nisan bas prepuna novosti pa se javin...mahwave



| °°°..SaM kLiK..°°° (4) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

utorak, 08.07.2008.

ey

Ey ljudi ludi ja san ovdi na selu se docepala laptopa pa evo normalno da cu nesto ucinit sa svojin blogachem. ovdi sad cekan rodicu da dode iz splita. taman san se dobro nabubala njamipartysmokinsmijeh ja van sad slusan pisme na youtube. i mogu van rec stvarno je zabavno...naughty thumbup stavit cu jos nesto u ovaj drugi box i to bi bilo dovoljno od mene. wavemah



| °°°..SaM kLiK..°°° (21) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

četvrtak, 03.07.2008.

JAAAAAAA

Znan ne znate još baš puno stvari o meni kao šta znate o drugin ljudima sa njihovih blogacha pa evo. moja adresa blogacha avrilfanultracool.blog. ja nisan tako jako puno uzivljena u avril ali je volin slusat. ja slusan jos rihannu, nirvanu, fall out boy, fergie, shakiru i još njih. obozavan crnu boju sa kombinacijon neke druge kričave boje. obožavan svoj blogach i nebi ga za nijedan drugi minjala. obozavan citat kommove bez obzira jeli se radi o dobrin ili losin.sretanyeszubodeadthumbupsmokin(bar cu znat sta triba popravit). ok to bi bilo sve od mene...wavemah



| °°°..SaM kLiK..°°° (0) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

srijeda, 02.07.2008.

EWO I JEDNA SLICICA KOJU MI JE POSLALA JEDNA MOJA PRIJATELJICA NA E - MAIL

____###########*________________________ __*##############______________________ __################_____________________ _##################_________**##*______ __##################_____*##########___ __##################___*#############__ ___#################*_###############*_ ____#################################*_ ______###############################__ _______#############################=__ ________=##########################____ __________########################_____ ___________*####################=______ ____________*##################________ _____________*###############__________ _______________#############___________ ________________##########_____________ ________________=#######*______________ _________________######________________ __________________####_________________ __________________###__________________ ___________________#__________________



| °°°..SaM kLiK..°°° (0) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

BOK LJUDI (LUDI)

evo mene opet. nadan se da ce bit jos promjena na mom blogachu. ma uglavnom... jedno me vrime nece bit zato cu sada ga popunit dokle mi ne dosadi.yes ma dobro. neman bas neke ideje za pisat danas san bila na treningu nastradat. jedna me prvo pogodila s balunom u oko cry (nisan smotana), onda je jedna isla bacit balun nekoj drugoj pa me pogodila u nos crynotuzan, i secer na kraju jena je šutnila balun i mene pogodila u nogu. ma kakav krasan dan!sretan



| °°°..SaM kLiK..°°° (0) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

utorak, 01.07.2008.

HEY

EJ LJUDI STA VAN SE CINI KAKVA VAN JE MOJ NOVI DIZAJN? SVE LIPO MOZETE IZREC DA KOMMATE. I ONAKO NEMAN PUNO KOMENTARA PA DAJTE MALO JA SE OVDI TRUDIN!!! NADAN SE DA CE BIT JOS DIZAJNOVA PA BI MOGLA NAPRAVIT ANKETU. A STA JE MENI OVDI DOBRO SVI SU KOMARCI OTISLI NA KONCERT MISE JER KERUM SLAVI 18. GOD PA ONDA KOMARCI IMAJU DOVOLJNO LJUDI ZA ČOPIT. HEH DA JE BAR TAKO SVAKI DAN! AJ PLIZZ DAJ KOMMAJTE ZELIN NESTO NAPRAVIT STA CE SE DRUGIMA SVIDIT! NEZNAN NI SAMA STA JOS TRIBA STAVIT. A DOBRO... MENI JE KUCA BLIZU MORA PA VAN JA SVAKI DAN IDEN NA MORE 500 URI STOJIN TAMO: UBITI DOK MI NE DOSDADI TO VRIDI SAMO KAD IDEN POPODNE JER MI MAMA DA KAD IDEN UJUTRO DA IDEN SAMO DO 11 H JER JE ONDA PREJAKO SUNCE. AJ SAD IMAN FORE RADIT PO BLOGACHU SVE DO PETKA I ODEN JA NA SELO! NECE ME BIT OTPRILIKE DESET DANA I ZATO OCU KOMMOVE!!! MOJA JE RODICA NA SELU VALJDA CE MI DAT JOS KOJU IDEJU ZA BLOGACH JER IH JE ONA VEC IMALA UF... DOBRO DA VAS VISE NE GNJAVIN IDEN JA CA...POZZ



| °°°..SaM kLiK..°°° (7) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.