sve o vozilima

19.12.2008., petak

BMW serije 7



Taman kad ste pomislili da je Mercedes S klase najbolji automobil na svijetu BMW predstavi model koji je konkurenciju u visokoj klasi dotukao do koljena. Novi BMW serije 7 dolazi u velikom stilu, a mi čekamo odgovor.

Nova sedmica savršen je spoj luksuza i odličnih performansi. Njen progresivni dizajn i visoka tehnologija lansirat će je u sam automobilski vrh gdje dominiraju performanse, dinamika, sigurnost, luksuz i ekonomičnost u svakom pogledu. Nova serija 7 ponovo će biti dostupna u dvije verzije: standardna i produžena. Produžena Li verzija duža je za 140 mm i pruža još više prostora za noge na stražnjim sjedalima od ionako dovoljne standardne verzije i u nju su još ugrađeni: pneumatski ovjes na stražnjim kotačima, odvojeni klima uređaj za putnike na stražnjim sjedalima itd. Još jedna novost u sedmici je i "preorijentacija tehnologije", kako su to nazvali BMW-ovi stručnjaci, a ona se sastoji od toga da su izbačeni ručica mjenjača iz standardnog položaja u sredini i konvencionalni ključ paljenja te se sve te funkcije sad nalaze na i oko kola upravljača te su sada mnogo dostupnije vozaču. Novi BMW-ov aluminijski aktivni Dynamic Drive ovjes u kombinaciji s prvim elektronički stalno podesivim amortizerima i pneumatskim stražnjim ovjesom, koji automatski regulira visinu automobila, pruža potpuno novi osjećaj udobnosti, svojstven za BMW-ova vozila. Nova generacija 8-cilindarskih motora rezultat je najnovijih tehnoloških rješenja koja regulacijom svih važnih parametara, kao što su bi-VANOS (vremensko upravljanje ventilima) i VALVETRONIC (podizanje ventila) sustavi u kombinaciji s kontrolom duljine usisnih cijevi omogućuju 14 % manju potrošnju goriva i oko 14 % veću snagu te su u stanju prilagoditi se svim zahtjevima vozača. U ponudi motora nalaze se dva agregata: 3.6-litreni (200 kW) motor od 272 KS koji se ugrađuje u model 735i i razvija najveći okretni moment od 360 Nm i 4.4-litreni (245 kW) motor od 333 KS koji se ugrađuje u model 745i i razvija najveći okretni moment od 450 Nm. Snaga se prenosi preko prvog serijskog automatskog mjenjača sa 6 brzina. Visoka učinkovitost i kompaktnost ovog mjenjača kontrolirana je polugom na kolu upravljača ili Steptronic tipkama koje se nalaze na gornjoj polovici kola upravljača. Zahvaljujući ovom novom sustavu, nova sedmica nudi nevjerojatne performanse: ubrzanje od 0-100 km/h traje (sa Steptronic mjenjačem) samo 6.3 s, a maksimalna brzina elektronički je ograničena na 250 km/h. Potrošnja iznosi samo 10.9 l / 100 km i gotovo je zanemariva s obzirom na klasu automobila i njegove performanse. Slijedeće godine BMW-ovi stručnjaci namjeravaju lansirati u prodaju novi 12-cilindarski motor koji će iz 6 litara obujma razvijati 408 KS (300 kW) i kamionski okretni moment od 600 Nm koji će, kako najavljuju, trošiti znatno manje goriva, a emisija plinova bit će daleko ispod dopuštene razine. Sigurni smo da BMW neće razočarati kao ni do sada.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.