aurum

01.04.2006., subota

NEBESKI GOSTI ( gosti s nebesa ) ...1.

NEBESKI GOSTI ( gosti s nebesa )

Autor: Charles Webster Leadbeater

Prevedeno za potrebe osobnog studija, Zagreb, 1966.

Ako želimo shvatiti Prirodu i rad Svetih Anđela, najbolje je da prihvatimo činjenicu da Oni postoje.
U drugoj polovici XIX stoljeća bilo je zaista mnogo dvojbe oko svega skrivenoga, odnosno fizičkom oku nedostupnoga, ali svaki je početak težak, te sam stoga danas radostan što mogu reći da sam do sada tu dvojbu u javnosti prilično rastjerao. Mi moramo najprije shvatiti da imamo posla sa činjenicama u prirodi, a činjenice u prirodi ostaju uvijek iste.
U ona pradavna vremena kad su Sv. pisma bila pisana, a postoje još i daleko starija pisma nego li su naša, postojala je ta velika evolucija Anđela, zvana Anđeosko Kraljevstvo. Ta evolucija postoji još i danas, te ja pretpostavljam da će ona uvijek postojati. Istina je da mi o toj evoluciji baš i ne znamo mnogo, ali se zato moramo potruditi da naučimo ono što nam je moguće. Da bismo mogli studirati Anđeosku Hijerarhiju i pokušali shvatiti ponešto od divnog i snažnog života što ga Anđeli vode, mi moramo prići tom razmatranju tako određeno i jasno, kao da namjeravamo studirati povijest prirode ili etnologiju.
Mi možemo biti posve sigurni, da su nebeska mnoštva (Anđeli) upravo tako različiti na svojoj uzvišenoj razini, kao što su to plemena i narodi ljudi na Zemlji. I nadalje, baš kao i ovdje na zemlji, tamo postoje kraljevstva (carstva prirode) koja vode sve do ljudskog, a to znači da i tamo postoji : mineralno, biljno carstvo i životinjsko carstvo, dakle jedna stalna linija evolucije koja kulminira u čovjeku, a postoji i carstvo koje vodi do carstva anđela i kulminira u Anđelima. Postoje mnoge različite razine među tim stvorenjima, koje mi nazivamo prirodnim dusima ili vilama, te oni održavaju otprilike istu liniju u pogledu Anđeoskog carstva kao što i životinjsko carstvo država prema nama ljudima. No ipak, prije nego li uzmognemo dobiti pregled te velike evolucije Anđela, prije toga moramo izvršiti još jednu klasifikaciju, a to je uvijek samo stvar pomnog studija i istraživanja.

Nekima će se to možda učiniti donekle čudnovatim, jer se ta velika Bića zacijelo ne vide baš tako često. Njih ne vidimo tako često upravo iz razloga, što su oni jedna viša evolucija, te oni ne silaze tako nisko u materiju kao mi. Mi silazimo dolje u niže razine fizičkog svijeta i zastrti smo gustim tijelom. Mi vidimo, čujemo i osjećamo kroz osjetilne organe (ćutila) ovog gustog (fizičkog) tijela, i ako jedno takvo Biće ne siđe na našu razinu, mi ga ne možemo ocijeniti tako dugo, dok nismo naučili upotrebljavati naše više vehikle. Ako vladamo eteričkim osjetilima, tada možemo osjetiti, dodirivati i čuti eteričku materiju. Ako upotrebljavamo osjetila našeg astralnog tijela ili vehikla, tada možemo osjetiti astralnu materiju. Ako upotrebljavamo vehikle mentalne razine, tada možemo zamijetiti mentalnu razinu i njenu materiju i stvorove koji žive u mentalnim tijelima, itd.
Ali, budući da mi u budnom stanju živimo u fizičkom vehiklu, u toj odjeći od mesa, mi smo vrlo prikladni da gledamo (vidimo) samo ono što možemo vidjeti, te mi možemo gledati i osjećati kroz to fizičko kao kroz jedinu stvarnost, zaboravivši sve one više stvarnosti, koje su nam ostale sakrivene zbog našeg ograničenja. Više stvarnosti su činjenice, baš onako kao što su činjenice i sve ono sa čime mi imamo kontakt ovdje dolje, ali zbog naših ograničenih ćutila mi ih ne možemo ni vidjeti ni čuti, niti oćutiti. Budući da Anđeoski gosti ne silaze u ovo gusto fizičko tijelo, a niti na ovu našu fizičku razinu, većina od nas ne zna ništa o njima. Mi smo skloni da to zaboravimo ili da to uopće ne znamo, no naravno, mi činimo posve krivo kad se za tu stvar ne interesiramo.
Možda su se ova Anđeoska bića kad i manifestirala, a možda se manifestiraju i danas, tako da ih čovjek može vidjeti na nekoliko kratkih trenutaka, ali njih može uvijek vidjeti svaki koji posjeduje viši vid (vidovitost).
Mi se dakle moramo osloboditi i početi sa time, da postoji mnogo studenata Naše nauke, koji sa nesigurnošću gledaju na egzistenciju Anđela. Mi znamo i oni moraju uvidjeti, da Anđeosko carstvo, «Nebeske vojske», zaista postoje kao činjenica u Prirodi i to kao slavna i sjajna stvarnost.
Nastavlja se…

- 23:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

HAJDE DA GRADIMO SVIJET NOVE ODANOSTI

TEME I LINKOVI