aurum

21.02.2006., utorak

ŠKOLA TEOZOFIJE

Danas, na ovom blogu, otvaram ŠKOLU TEOZOFIJE !

Imam dojam da će mnogi ljudi biti iznenađeni onim što nudi Teozofija. Mnogima će to biti novo, iako je Teozofsko Društvo osnovano u New Yorku 1875. godine i ubrzo su se u mnogim državama osnovala njihova Teozofska društva. Već dugo godina centar svjetskog Teozofskog društva je u Indiji, u državi Madras u gradu Adyaru.

Svrha je Teozofskog Društva :

1. da stvori jezgru sveopćeg bratstva među ljudima bez obzira na razlike rase, kaste, boje kože,
vjeroispovijesti, narodnosti, položaja i spola;
2. da promiče komparativni studij različitih religijskih, filozofskih i znanstvenih sistema;
3. da istraži još nepoznate zakone prirode i latentne moći čovjeka.

Već 36 godina prihvaćam i proučavam ovo gore navedeno. Vjerujem da sam nešto naučio. Imam i izuzetno dobro opremljenu biblioteku sa teozofskom literaturom.

Na ovom blogu objavljivati ću neka djela za lakše razumijevanje Teozofije.

To će izlaziti u nastavcima. Tako će to i izgledati kao škola. Naravno, ako se nađu čitatelji, od njih očekujem da postavljaju pitanja i daju prijedloge, poput pravih učenika.

Želim da oni koji prate ove teme, steknu praktično znanje kojim će poboljšati i oplemeniti svoj život i život svoje obitelji.
Ako u tome makar i djelomično uspijem – primio sam svoju plaću.


- 11:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

dobro ti je to dragi moj aurum. nama matorim teozofima da se prisjetimo, jer stalnim obnavljanjem gradiva ucimo ono zaboravljeno. sve je davno, davno izmisljeno, ucenjem stjecemo staro i prisjecamo se zaboravljenog znanja i gradiva... a znanja nikad dosta i njemu kraja nema... kako rece nas confucije: "do 60-te ucis, poslije meditiras i tek tada nastupas kao ucitelj."....pozdrav, boro (bojko 21.02.2006. 12:49)

hvala ti dragi aurum sto si me posjetio. kod blogera to ide otprilike po onom, ja tebe posjetim a ti meni uzvratis posjetom. sve prema reciprocitetu i s odredjenom paznjom spram drugom osobom i njegovim blogom. ipisati njihove blogove kod sebe, ili upis tvog bloga kod blogera, uzvrati upisom njegovog kod tebe.... u pocetku da bis pridobio vecu posjetu, nasumce svaki dan posjeti barem po desetak tebi nepoznatih blogova za koje smatras da bi uzvratili posjetom. drugace ne gre, nema se vremena a sve se i ne cita, pogotovo ako su postovi predugacki ili nisu interesantni. toliko od mene. ja ne dolazim na blogove koji mene ne posjecuju. a svaki posjet znam uzvratiti. jos i to, posalji pismom i izvjesti sve teozofe meilom da vodis dopisnu teozofsku skolu preko bloga. pozdrav prijatelju, boro (bojko 25.02.2006. 10:00)


- 23:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

HAJDE DA GRADIMO SVIJET NOVE ODANOSTI

TEME I LINKOVI