nedjelja, 07.04.2013.

Poklon bon od 100 kn

... s vremena na vrijeme treba protresti davno popunjene bilježnice i rokovnike...svašta se pronađe sretan

************

Dosadno neko poslijepodne. Nemam baš neke volje za držat krpu u ruci iako su blagdani skoro na vratima. Da baš ne trošim vrijeme uzalud, dohvatim se svog pletiva, lijepe končane majice koju sam još ljetos počela plesti,a nikako da to dovedem kraju. Mamino zlato pajki,pa vrijedi iskoristiti tu privilegiju.
Fino se namjestim među jastuke u svom omiljenom kutu i krenem – 2 očice pravo,3 očice krivo, 1 namet … mamino zlato već se meškolji…pletenice od četiri očice, 1 namet,1 pravo,1 namet…mamino zlato zvjerka okolo napućenih usnica…4 pravo …maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa glasna dernjava. Vrisak mi para uši dok igle ispadaju iz ruke. Igle u stranu jer mališa ima prednost. I tako,namjestimo se nas dvoje u čvrsti i topli zagrljaj, daljinski u ruci već prebacuje na crtiće, kad zazvoni telefon.
U meni već sve gori od nervoze. Ništa mi ne polazi za rukom.
Javim se i s druge strane fin meki ženski glasić…
- Dobar dan! Trebam gospođu Auroru.
- Aurora pri telefonu zujozujo
- Oprostite na smetnji (moš' misliti nut vrtim u glavi )…zovem iz uredništva Mozaik knjige i uvidom u vaše podatke ( ups…sve račune sam platila,što ova sad hoće! –prva misao)…vidjeli smo da uskoro slavite rođendan,pa vam želimo čestitati i pokloniti vam bon u vrijednosti od 100 kn .
Dok ja zbunjeno kažem hvala, u pozadini se već čuje nezadovoljstvo malog zlata,dugo je bez mamice wink
- Nudimo vam i knjigu kolača od 589 kn,a za vas dođe samo 389 kn ,plus bon koji vam darujemo – nastavlja ona biflat cifre i mogućnosti,a meni već puna kapa svega. Pustim je da priča dok umirujem malenog, malo sokića i glasnice prestaju zvoniti .
- Onda ,da li ste zainteresirani za kupovinu knjige kolača – pita umiljato .
- Ne, nisam – ispalim kao iz topa.
- Zašto? To vam je izvanredna ponuda - iznenađenim glasom pokušava me uvjeriti i dalje u sve ljepote knjige.
- Hvala lijepa,ali za knjigu kolača nisam zainteresirana,jer ih imam na desetke u kući. Da li bon mogu potrošiti na knjigu po mom izboru? – Pitam sada ja umiljatim glasićem da ublažim prvotno odbijanje.
- Ne gospođo Aurora. Poklon bon se odnosi samo na ponuđenu knjigu kolača – tugaljivim glasom mi objašnjava predstavnica Mozaik knjige.
- Hvala lijepa što ste mi čestitali rođendan i još jedno veliko hvala na rođendanskom bonu kojeg ne mogu iskoristiti po svojoj želji – uz smijeh joj kažem,te dodam klasiku od čestitke za Božić i predstojeću Novu Godinicu jer sigurno se nećemo u doglednoj budućnosti tako brzo čuti.
Klik i veza se prekinula.
Mezimče moje malo sokić dokrajčio,crtić završio,a moje pletivo ostaje za neka bolja vremena.

Auroraisa



Copyright@2005. - 2022. /Auroraisa/ Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.

17:51 | Komentari (6) | |