125 days to go... - 147 dana... - Blog.hr
21.03.2012.

125 days to go...

Osjećam se užasno.

Vrijeme mi samo izmiče, curi, leti...odlazi u nepovrat.
Gubim vrijeme.
To je najbolji opis moje trenutne situacije.

Nemam volje ni za što. Svaki dan isto.
Imam osjećaj da sam potpuno luda.
Želim se samo probuditi i biti opet ja.

Kao da sam potpuno izgubljena. Ne znam na koju stranu krenuti. Previše je toga. Apsolutno sam neorganizirana.
I ne znam što znači moj život i to za što se trudim. Zapravo se više ne trudim. A dani mi prolaze i sve će doći brzo, prebrzo. A ja samo želim napraviti sve najbolje što mogu.
Uvjerena da u tome neću uspjeti samo gubim vrijeme na gluposti. I ako ovako nastavim niti neću uspjeti. Gubim vrijeme na sve strane.
Nisam normalna.

I uvijek kažem "od sutra! od sutra!"
A sutra
opet ista priča kao prekjučer, jučer i danas....
18:43 , Komentiraj { 1 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (9)
Veljača 2012 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dakle...ovo je blog o 147 dana koja me dijele od voljene osobe. (vrlo patetično nutbelj)

Human beings are funny. They long to be with the person they love but refuse to admit it openly. Some are afraid to show even the slightest sign of affection because of fear. Fear that their feelings may not be recognized, or even worse, returned. But one thing about human that puzzles me the most is their conscious effort to be connected with the object od theri affection even if it kills them slowly witin. S. Freud



credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon