145 days to go... - 147 dana... - Blog.hr
01.03.2012.

145 days to go...

Ovo što slijedi su pitanja sa jednog bloga koji se zove "Booking Throuh Thursday".

Have you ever fallen in love with a fictional character? Who and what about them did you love?


O da.
Kada sam čitala Vlak u snijegu...
LJUBAN. XD

Ne znam točno zašto... Ma što ne? Bio je vrlo zgodan. (i na ilustraciji i u mojoj glavi) Dobar..imao je ono nešto...ili kako jedan moj prijatelj kaže "ima iskru". Eto, tako je i Ljuban imao iskru.
I da znate da sam doživjela pravi ljubavni krah kada sam stigla do posljednje stranice..

I da znate da sam plakala kao kišna godina kada sam pročitala da je pravi Ljuban poginuo...
I ta me tuga proganjla danima.

Ajme meni, pa ovo je zbilja postao patetični cirkus!zujowave
22:41 , Komentiraj { 0 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (9)
Veljača 2012 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dakle...ovo je blog o 147 dana koja me dijele od voljene osobe. (vrlo patetično nutbelj)

Human beings are funny. They long to be with the person they love but refuse to admit it openly. Some are afraid to show even the slightest sign of affection because of fear. Fear that their feelings may not be recognized, or even worse, returned. But one thing about human that puzzles me the most is their conscious effort to be connected with the object od theri affection even if it kills them slowly witin. S. Freud



credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon