astrain

ponedjeljak, 28.08.2006.

"Staza", Vlatka Rastovac

Sjećam se kao da je jučer bilo… stajali smo i razgovarali pokraj bare u obližnjem selu, bilo je ljeto i totalno vruće, zadnji dan nekog lokalnog zbivanja – nije ni bitno. Uglavnom, pojavljuje se obitelj, tata i mama s djetetom u rukama. Tata, simpatičan novinar, meni jako prirastao srcu jer mi u najtežim trenucima na ondašnjem poslu ma koliko zaposlen bio nikada nije okrenuo leđa. To su stvari koje se pamte. Mama, je s curicom u rukama samo klimnula glavom i sjela na travu pokraj bare (nama okrenuta leđima)….dijete je počivalo na njenom trbuhu i od njega se nije čulo niti riječi. Vidjelo se da su povezane. Promatrala sam ih s leđa kao jednu, a ne kao dvije osobe.
Četiri godine poslije (2006.) nastala je «Staza». Knjigica koja u ležernom tonu i svakodnevnom slengu opisuje putovanje u Indiju i samoga sebe. Svi mi koji smo imalo postali svjesni sebe , puta kojim se svijet kreće i puta određenog samo za nas, lako ćemo u njoj pronaći elemente vlastite preobrazbe. Počeci rečenica koji ujedno služe i kao podnaslovi u meni otvaraju spoznaju da razlike koje i postoje ipak stvaraju cjelinu. Sloboda pisanja i detalji odvode nas na put na koji sami nikada nećemo otići. Okruženi knjigama takozvanog «new agea» primorani smo daleko od nečega čemu pripadamo shvatiti naš bitak u univerzumu. Vlatka - Hvala ti što si to podijelila s nama i pružila nam jedno iskustvo više... za to stvarno treba imati muda, dokazali ste da ih imate!

28.08.2006. u 16:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

zrno razmišljanja, prstohvat pjesničih stihova, tri do četiri citata i poneka zanimljivost

yesČOVJEKA PRIMAJU U DRUŠTVO PREMA ODJEĆI KOJU NOSI, A ISPRAĆAJU GA PREMA DUHU KOJI JE POKAZAO.
M.A.Šolohov


thumbup"Kada nam se čini da nemamo cilja,
da stojimo na mjestu, čak i da klizimo unatrag,
tada ustvari uzimamo zalet za novi početak."

Dan Millman

"Uvijek imajte na umu da drugi ljudi imaju vlastiti pogled na svijet koji nije bolji ili lošiji već samo drugačiji od vašega."

poneki citat...

"On stavlja svoju ruku u njezinu ruku.
On stavlja svoju ruku na njezino srce.
Slatko je spavati s rukom u ruci.
Jos je slađe spavati srcem do srca."
kiss


jednom...
kad se stvari slože kako treba,
kad stanovnici neba,
na našu stranu stanu....

jednom...
kada dođe pravo vrijeme
i za tebe i za mene
i kad te vjetar k mojem putu skrene...

tada reći ću ti sve
svoje tajne, istine,
što ih samo srca dah razumije.

idem tamo kud život me nosi
svoju ću stazu slijediti
poljubac tvoj na mojoj kosi
od svakog zla će me čuvati

sve do tada
kad JEDNOM
postane sada...

winkwink