astrain

nedjelja, 16.04.2006.

T' GA...

Kada imam prilike uzeti vremena za sebe po glavi mi se motaju različite misli... kao i svakome.Svakodnevica postaje nevažna u primarnim mislima, u sekundarnim dobije svoj smisao i mnogo stvari tada postaje jasnije. U zadnje vrijeme primjećujem neke promjene...odrastanja. Starost i munjevit prolazak godina sada je vidljiviji nego prije tri ili četiri godine.Ono što naši roditelji pričaju o tome kako život brzo prođe, sada postaje puno više od samo priče.... sada to postaje naš život.Dani se nižu jedan za drugim, trka za novcem koji nam je iz dana u dan sve bitniji, sve je veća, kao i konkurencija na tržištu....prolazak života sve je bliži, a vremena da učinimo nešto za sebe sve je manje.Pa ipak neophodni su nam trenuci samoće kako bi sve što nas okružuje i situacije u kojima se nalazimo postale jasnije.Osobno smatram da bi sami sebi prvenstveno trebali biti na prvome mjestu, ali to moje uvjerenje se s mojom osobnošću baš i ne poklapa.Volim da su ljudi kojima sam okružena sretni i učinit ću sve da ih takvima i učinim, da pomognem kada mogu i da im pružim sve što mogu.Žao mi je kada vidim da se to iskorištava....kada vidim da su ljudi u stanju iskoristiti ljubav, u negativnom smislu, koja im je na raspolaganju.Tada postajem jako tužna....kao danas, naprimjer!!!!

16.04.2006. u 00:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

zrno razmišljanja, prstohvat pjesničih stihova, tri do četiri citata i poneka zanimljivost

yesČOVJEKA PRIMAJU U DRUŠTVO PREMA ODJEĆI KOJU NOSI, A ISPRAĆAJU GA PREMA DUHU KOJI JE POKAZAO.
M.A.Šolohov


thumbup"Kada nam se čini da nemamo cilja,
da stojimo na mjestu, čak i da klizimo unatrag,
tada ustvari uzimamo zalet za novi početak."

Dan Millman

"Uvijek imajte na umu da drugi ljudi imaju vlastiti pogled na svijet koji nije bolji ili lošiji već samo drugačiji od vašega."

poneki citat...

"On stavlja svoju ruku u njezinu ruku.
On stavlja svoju ruku na njezino srce.
Slatko je spavati s rukom u ruci.
Jos je slađe spavati srcem do srca."
kiss


jednom...
kad se stvari slože kako treba,
kad stanovnici neba,
na našu stranu stanu....

jednom...
kada dođe pravo vrijeme
i za tebe i za mene
i kad te vjetar k mojem putu skrene...

tada reći ću ti sve
svoje tajne, istine,
što ih samo srca dah razumije.

idem tamo kud život me nosi
svoju ću stazu slijediti
poljubac tvoj na mojoj kosi
od svakog zla će me čuvati

sve do tada
kad JEDNOM
postane sada...

winkwink