astrain

nedjelja, 09.04.2006.

Njegov odlazak

Dva nakona njegovog odlaska....što da kažem - žena terenjaka. Mjesec dana ga nema, pa je mjesec dana opet kod kuće.Život se mijenja iz mjeseca u mjesec.Kako god okreneš "samo mijena stalna jest". Prijateljica mi je jednom davno rekla da se čovjek ne smije vezati uz stvari pa tako niti uz ljude. Teško je... kada nekoga voliš, svaki je rastanak težak. Bez obzira na to koliko ste zajedno.Priče među ljudima kažu kako "što se manje vidiš to se više voliš"...međutim u ovom pogledu to baš i nije tako. Viđamo se - volimo se, ne viđamo se - volimo se. Barem je takvo moje viđenje, možda da se njega pita pogled ne bi bio isti. Tko zna?
Čudno je to....mjesec dana sam živjela za to da dođe i bude kod kuće, svaki mi je dan prolazio u nadi da ga što prije vidim ... i onda naravno dolazi Marphijev zakon na snagu koji poduzima sve samo da stvari ne budu onako kako vi želite.Prošli mjesec kad je bio ovdje prolazili smo pakao, ali kako sam se i nadala sve je to bila faza prilagodbe, jer smo bili "svježi" mladi par koji je tek počeo zajedno živjeti pa smo se jednostavno morali prilagoditi jedno drugome.Prolazili smo zanimljive situacije, a što ćemo se proživjeti samo je pitanje vremena i nade da ćemo ostati zajedno. Svaka teškoća kroz koju prolazim kada je ovdje jenjava kada ode. Na snagu stupa prispitavanje koje urodi plodom, jedina zamjerka je što je prispitavanje jednosmjerno.To je jebeno... misliš da si otišao stepenicu dalje, a kad se opet nađete zajedno kao da te onaj drugi vuče nazad.
Vidjet ćemo kako se situacija odvijati... ima dana i ja još uvijek uzgajam želju i njegujem nadu da se predanost može osjetiti i da ju ako imaš želju možeš uzvratiti.

Puse

09.04.2006. u 20:48 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

zrno razmišljanja, prstohvat pjesničih stihova, tri do četiri citata i poneka zanimljivost

yesČOVJEKA PRIMAJU U DRUŠTVO PREMA ODJEĆI KOJU NOSI, A ISPRAĆAJU GA PREMA DUHU KOJI JE POKAZAO.
M.A.Šolohov


thumbup"Kada nam se čini da nemamo cilja,
da stojimo na mjestu, čak i da klizimo unatrag,
tada ustvari uzimamo zalet za novi početak."

Dan Millman

"Uvijek imajte na umu da drugi ljudi imaju vlastiti pogled na svijet koji nije bolji ili lošiji već samo drugačiji od vašega."

poneki citat...

"On stavlja svoju ruku u njezinu ruku.
On stavlja svoju ruku na njezino srce.
Slatko je spavati s rukom u ruci.
Jos je slađe spavati srcem do srca."
kiss


jednom...
kad se stvari slože kako treba,
kad stanovnici neba,
na našu stranu stanu....

jednom...
kada dođe pravo vrijeme
i za tebe i za mene
i kad te vjetar k mojem putu skrene...

tada reći ću ti sve
svoje tajne, istine,
što ih samo srca dah razumije.

idem tamo kud život me nosi
svoju ću stazu slijediti
poljubac tvoj na mojoj kosi
od svakog zla će me čuvati

sve do tada
kad JEDNOM
postane sada...

winkwink