Alyness Stone and Bella Cullen - chapter 6

Aly je počela gacati kroz sve dublji snijeg.
Primjetila je svoju uvijek tužnu prijateljicu Bellu.
Bella je bila nestretno zaljubljena u vlastelina tvrđave Merivoroy.
Nikada nije shvaćala što Bella vidi u tom napudranom prepotentnom puranu,ali ipak nikada nije ništa rekla.
Aly se blago nasmijala Belli i počela gacati prema njoj.
Bella je u košari nosila malog zeku..
Joj,kako je sladak - raznježeno je komentirala Aly.
Bella ju je hladno pogledala i nastavila se kretati dalje.
Alyness ju je nastavila slijediti i pokušavati pričati s njom - bella,što je bilo?
Bella je počela plakati,to je Aly još više zbunilo
ja,ja sam sve čula - kroz suze je rekla bella

.....rewiew......

Aly je uletjela u kuću,tu je već bila njena prijateljica Rose Melener....počela je govoriti,a vidjelo se da je malo pijana...
znaš,rose,vidjela sam onog glupog merivo...kako se već zove,hahahahahah - počela se čudno smijati i opisivati
kako je Bella glupa - non-stop mi se žali kako ju on ne primjećuje,ni ne shvaća da ju on MRZI!!!!! - viknula je i opet prasnula u smijeh i rose joj se pridružila - da,da,a ja sam Bellu vidjela kako blesi u njegovu ružnu sliku,hahahaha - rekla je rose....obje su se zločesto nasmijale......
.......end of rewiew........

Aly se svega prisjetila - ali ja i rose smo bile pijane,nismo znale što govorimo
hoho,vi ste itekako znale što pričate,teda ste jedn put ipak bile iskrene - rekla je bella
ali... - zaustila je Alyness,ali bella je prva progovorila
ti,ti si ČUDOVIŠTE!!!!!! - vrisnula je
mali zeko je iskočio iz košare u snijeg,a kao niotkuda se stvorila strijela i probola njegovo malo bijelo tijelo...
bellina bujica suuza se naglo zaustavila pri poglednu na mao beživotno tijelo u crvenom snijegu.
Alyness je pokrila glavu kukuljicom i rekla Belli da napravi isto.....
okrenule su se i ugledale jednog od izjašnjenih knezova,sa lukom u ruci..........

18.08.2009. u 15:12 |

ostavi trag… (20) | printaj. | x | ^

Chapter 5. - Eileen Dawson Prince and Alyness Stone

Eileen Dawson Prince
Eileen je sjedila uz prozor gledajući kako pahulje snijega polako padaju.
Sluškinja je pokucala na vrata – došao je bijeli gavran – izvjestila je kneginju Eileen je uzdahnula i digla se - znači četrdesetogodišnja zima započinje.
Služavka je uz naklon izišla iz sob,a Eileen je požurila po muža.
Edwyn Prince je kao i obično bio zabavljen svojim knjigama kad je Eileen ušla.
Ede, zima je došla – rekla mu je
Hmm,ah,...da tako je – pomalo zbunjeno je rekao Edwyn
To je sve što sam htjela – rekla je Eileen,pokupila svoje haljine i otišla
Još je bila ljuta zbog incidenta na zabavi kad je njen muž bio uhvačen s ljubavnicom u krilu.
Edwyn se ponašao kao da se ništa nije dogodilo,što ju je samo još više ljutilo.
Nije imala nikog da mu se povjeri,sve njene služavke su je špijunirale.

Alyness Stone
Aly!!!! – zaderala se njena skrbnica
Alyness je dojurila niz stepenice,a u kosi joj se otapao snijeg
Odnesi ovo pismo svom hmm,ocu... – rekla joj je skrbnica
Da,hoču – poslušno je odvratila i ponovno istrčala na snijeg
Djeca su se igrala i grudala,malo joj je falilo da i ona ostane s njima.
Alyn otac je bio jedan od izjašnjenih knezova,nije mu znala ime.
Pred taborom izjačnjenih knezova gorjela je vatra,zastala je a onda hrabro ušla.
U šatoru je bila buka i gotovo nitko je nije primjetio,bila je zahvalna sedmorici na tome.
Pismo je predala jednom od knezova koji ju nije podrobno promotrio.
Za trenutak je opet bila na cesti,snijega je već bilo napadalo do koljena.
Sad se još morala vratiti kući kroz sav taj snijeg,njeno dobro raspoloženje je naglo splaslo.

09.08.2009. u 15:06 |

ostavi trag… (11) | printaj. | x | ^

chapter 4. - the shadow

Ponoć je već prošla,a Harper,Jon i Ja smo stražarili.
Pričinilo mi se da pored mene prolazi sjena.
Ne,ne...sigurno mi se pričinja – uvjeravala sam samu sebe
Prelazili smo preko mosta,kad mi se ponovno učinilo...
Spotakla sam se,ali Harper me pridržao – ovuda Princezo
Prezrivo sam otpuhnula na to..
Reci mi tko si ti ? – obratila sam se Jonu
Ja sam ...hmm...sin eddarda starka,nezakoniti.. – odvratio mi je ispod glasa
Ah, otud nadimak Knez Snow...
Jone,Nera,pogledajte onamo rekao je Harper pokazujući rukom prema drugoj strani mosta.
Tamo je stajala neka sjena,jedan pogled je bio dovoljan da shvatim kako mi se ništa nije pričinjavalo..
Isukali smo mačeve...i polako krenuli prema naprijed.
Jon me uhvatio za ruku i povukao sebi iza leđa... – oprezno
Moj mač je sjao crvenom bojom što je značilo opasnost.
Sjena nam se počela približavati...
Jonov strahovuk Duh je skočio na sijenu koja ga je ubrzo odgurnula.
Nekako smo uspjeli okružiti sjenu.
Moj mač je glatko prošao kroz nju otkidajuči joj ruku koja je počela gmizati prema meni.
Ustuknula sam brzo izgovarajuči riječi koje me naučila moja skrbnica,koja je bila podrijetlom iz Braavosa – Partis Temporus,Partis Temporus
Ruka se zapalila i pretvorila u pepeo.
Jon i H arper su me na trenutak začuđeno pogledali...ali samo na trenutak...sjena sad već razljućena počela nas je napadati sve žešće.
Komadali smo je,ali kao da je bila pre snažna,partis temporus je upalio samo još jednom...a joj,što ćemo sad rekla sam kad sam primjetila da više ne pali.
Vatra,vatra – pomislila sam – Vatra – viknula sam,oni su me odmah shvatili
I ubrzo je sjena gorjela nestajući polako sve dok se nije pretvorila u pepeo.
Vjetar je otpuhao pepeo u jezero...
Harper se ponovno oglasio – mislim da bismo tebe trebali zvati Vještica
Hm..o mi se već više sviđa – odvratila sam mu
Zatim smo se svi nasmijali i otišli izvjestiti vrhovnog zapovjednika.

06.08.2009. u 16:11 |

ostavi trag… (5) | printaj. | x | ^

Chapter 3. - the night guard

Kao mala sam uvijek maštala o lijepim haljinama
nakitu i prije svega o svom 'princu'.
Ne znam kada je to nestalo,poput kakvog preokreta odbijala sam nositi haljine
nakit sam naročito izbjegavala,a svoj najveći san sam totalno izgubila...sve je nestalo.
evo nam naša princeza,zajedljivo je komentirao Harper.
nikad nisam voljela nadimke. - pomislila sam
Hey,ovdje svi imaju nadimke - rekao je Jon nakon što je primjetio kako Harpera strijeljm pogledom
da,da,koji je tvoj - upitala sam ga
Knez Snow je njegov - odgovorio je Harper
hahaha,što zar su ovdje svi kraljevi i knezovi - nasmijala sam se
hmm,pa svi imaju nekakvu povezanost sa svojim nadimkom - odhovori Jon
ah,a kakva je tvoja? - zajedljivo sam upitala
kasnije, - rekao je i pogurao me da nastavim hodati
proveli smo neko vrijeme u tišini.
a onda sam ugledala....

04.08.2009. u 15:53 |

ostavi trag… (9) | printaj. | x | ^

Chapter 2. - upoznavanje

Sjela sam za dugi drveni stol.
Nakon borbe raspustila sam svoju dugu kovrčavu crnu kosu.
Mačevi unutra nisu bili dozvoljeni.
Hey,ja sam Ed - predstavio se - reci nam nešto o sebi
Duž stola se začulo mrmljanje,na trenutak sam oklijevala,a onda sam otpočela
pa kao prvo zovem se Nera..
Ma ne zanima nas tvoj život nego kako si dospjela ovdje... - viknuo je jedan
pa,..ja..hm..ah,prezivam se Targaryen i vrhovni zapovjednik mi je dozvolio zbog toga.
Ed se zamalo ugušio komadom kruha, - pa što jedna Princeza traži ovdje,hajde vodi nas svih u rat
i povrati željezno prijestolje obitelji Targaryen.
Hmm,mislim da neću,ono za mene nema nikakvke vrijednosti.
Zatim nas je prekinulo zvono.
Djelile su se straže.
Jon mi je ponudio ruku koju sam spremno odbila.
Dakle- progovorio je vrhovni zapovjednik - mislim da ste primjetili ženu među vama
začulo se prigušeno mrmljanje.
pa..to vas se ne tiče,ona je jednaka s vama i ne smijete prema njoj biti blaži - njegov pogled se na trenutak zaustavio na mom lici - sama je to tražila
večeras stražare Jon,Harper i Nera - krotko je rekao i odšetao.

03.08.2009. u 15:52 |

ostavi trag… (2) | printaj. | x | ^

chapter 1. - Jon Snow

Dan je začudo bio sunčan.
začula sam povike iz dvorišta,netko je vježbao,netko jako dobar u tome..
brzo samse odjenula,nisam smjela nositi potpunu crninu,još sam bila novakinja.
Sjurila sam se u dvorište izgrabila svoj mač,dobila sam ga kao četrnaestogodišnjakinja
to je bilo tako davno - pomislila sam.
Svi u dvorištu su me zaprepašteno pogledali,na trenutak sam se upitala zašto,a onda sam se sjetila
jedina sam žena na Zidu,ikad.
Osmjehnula sam se i upitala - tko će dvoboj sa mnom
nitko se nije odazvao u prvi tenutak - ja ću uzviknuo je jedan od njih kojeg su zvali Ed,pokušati ću biti nježan,ipak si ti žena...
to me ssamo razljutilo, - nema potrebe za tim
izvukla sam svoj mač,Zmajsku vatru
i on je prihvatio svoj mač
počeli smo kružiti
zamahivao je jako i brzo,ali sam ipak bila bolja,uskoro je bio prikovan za pod.
hej,ti tamo - uzviknuo je jedan od zaklete braće - nikad se ne suprostavljaj većini,to moraš naučiti,momci sredite je...osjećala sam kako me panika hvata,ja i moje razmetanje - prekoravala sam sebe - predaj se - govorila sam si ,ali moj ponos mi to nije dopuštao,podigla sam mač i čekala dok mi se njih 5 približavalo i okruživalo me.
netko me napao s leđa,ali moja ljevica mu se zabila u nos
idući je bio s boka,dok sam se borila protiv jednog od njih
doletio mi je udarac u rebra i izbio mi dah iz pluća,sad sam bila gnjevna
spremala sam se udariti tu osobu,kad sam začula - dajte ljudi,ona je smo jedna djevojka,zar vas to toliko vrijeđa
Jon Snow,rekao je jedan, - hajde pridruži nam se u borbi
da vrlo rado,ali na njenoj strani - rekao je vadeći svoj mač
uputila sam mu pogled pun zahvalnosti...
nakon nekog vremena,ponestajalo nam je protivnika...
Naslonila sam se na svoj mač uživajući u pobjedi,na ramenu sam imala posjekotinu...
hvala,rekla sam mu,stvarno neznam što bih sama
ništa i drugi put- rekao mi je šaljivo - i usput,ja sam Jon,ti?
ah,ja sam Nera...
oni protiv kojih sam se borila su nam prišli,onaj najveći od njih mi je prišao - dobrodošla u naše društvo,dobila si vatreno krštenje izgleda...svi su se nasmijali
Ed je uzviknuo - mislim da je vrijeme,za jelo - na o su svi uzvratili odobravanjem
a Harper,onaj najveći je rekao - ova mala nas je stvarno umorila...




03.08.2009. u 15:49 |

ostavi trag… (1) | printaj. | x | ^

desing by: dark sword dancer

  kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

molim da mi ne ostavljate zajedljive komentare
ako vam se ne sviđa blog zante gdje je mali
crveni x.
vaši komentari me ne mogu povrijediti.

evo jedan super forum na koji se svakako morate učlaniti
[IMG]http://img57.imageshack.us/img57/6596/1805476c5ff20aem3.jpg[/IMG]



The Swan Song - Within Temptation
FREE MP3 DOWNLOADS @ MP3-CODES.COM


Nera Targaryen
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- jedina žena na Zidu
- sestra Daenerys Targaryen
- mnogi misle da je usmrćena
za vrijeme Roberta Barenthona
- brza
- hrabra
- lijepa

Jon Snow
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
- nezakoniti sin eddarda starka
- njegov strahovuk Duh
- jedan od vrhovnih zapovjednika(budući)
- hrabar
- brz
- dobar govornik

Bella Cullen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
- hrabra
- jaka
- dobra prijateljica
- nesretno u ljubavi

Nicola Jada Billington
Image and video hosting by TinyPic
- jedna od mojih osobnih neprijatelja
- jako lijepa
- udana za Timotha Billingtona,kneza Pepelgaza
- pametna
- jako nezadovoljna svojim mužem
- prisilno udana
- nezakonita kćer Roberta Barenthona
- pravog imena Nina Dust

Alyness Stone
Image and video hosting by TinyPic
- nezakonito dijete nekog kneza
- živi u dolini orlova gnijezda
- pametna
- uči za herbologinju
- majka joj je spaljena kao vještica

Eileen Prince
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
- 21 god
- lijepa
- udana za Edwyna Princa
- zadržala i svoje staro prezime Dawson
- kneginja Dawson,naslijednica Zorogaza
- jedna od mojih saveznika

Matthiew Darklief

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
vampir
jedan od izvidnika noćne straže
može prisiliti ljude da rade ono što on hoče
jedan od mojih prijatelja





molim da mi ne ostavljate zajedljive komentare
ako vam se ne sviđa blog zante gdje je mali
crveni x.
molim nikoga da me ne kopira