< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (12)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Nešto o meni



Ime:Ines
Prezime:nije vazno
Grad:varaždin
Razred:6
Volim: -igranje na
kompjuteru
-druženje s
prijateljicama
-nogomet
-košarku
-plavu boju
-gledati TV

Ne volim: -narodnjake
-glupe prijateljice
-rukomet
P.S. pozz!!!! mah






malo slika o poznatim

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket kaka
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket david beckem
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket avril
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket bradd pitt
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket sestre olsen
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket dida (brani za milan)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket justin timberlake
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket shakira
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 50 cent
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket petar grašo
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket nesta
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket ronaldihno
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket maldini
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket jedan i jedini harry potter
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket jankulovski
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket niko kranjcar
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket dario srna




petak, 30.11.2007.

Malo nogometa. Evo vam nekaj o mojem naj klubu naravno da je to DINAMO

ljestvica:
1. DINAMO 46
2. Rijeka 33
3. Slaven Belupo 30
4. Hajduk 27
5. Cibalia 23
6. Zadar 22
7. Osijek 21
8. Zagreb 19
9. Varteks 17
10. Šibenik 17
11. Inter 17
12. Međimurje 11


Nogometni klub Dinamo Zagreb je jedan od dva najpopularnija hrvatska nogometna kluba. Od osnutka Republike Hrvatske najtrofejniji je klub u državi. Nadimci kluba su: zagrebački plavi, modri, plavi lavovi, purgeri. Maskota kluba je lav Maksi. Dinamo je poznat po svojim vjernim i fanatičnim navijačima Bad Blue Boysima. Domaće utakmice klub igra na stadionu Maksimir.

NK Dinamo je osnovan 9. lipnja 1945. odlukom komunističkih vlasti koje su ukinule prijeratne hrvatske klubove. Dinamo nastavlja tradiciju najtrofejnijeg i najpopularnijeg zagrebačkog kluba prije 2. svjetskog rata HŠK Građanski (osnovan 26. travnja 1911.). Od njega je Dinamo preuzeo plavu boju dresova te nadimak purgeri.

Evo vam to je to. Bok ljudi wave

- 14:44 - Oh, How I Wish . . . (1) - Isprintaj - #

Bok ljudi. Danas kak i još jedan dan u školi. Za mene se nije ništ novo i zanimljivo dogodilo. Joj ali smo pisali iz infromatike headbang bang užas i ja kak ja sam dobila 3 naughty. Kaj još, ja mislim da ništ. Sutra nam počne trening. Ako vam nisam rekla ja vam treniram nogomet na mladosti i sutra nam počneju treningi. Na treningima nam je super bar meni zajebavamo se, naravno igramo nogač, zezamo se s trenerom sretan. Kaj još.....hmmmmmmm...........pa neznam e i dajte mi malo komajte pliase. Unaprijed hvala. Pozdravljam cijeli Jourek i cijeli razred i koje još poznam i ne poznam bok wave

- 14:00 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 29.11.2007.

Bok, ljudeki kak ste vi meni? Danas smo u školi dobili zadaćnice. Nikaj se nije zanimljivo dogodilo. E i da znate ja se ljutim na vas jer mi ne komentirate. Pozz idem vam ja wave
Pozdravljam cijeli JOUREK i sve iz raz i koji me poznaju. wave

- 14:10 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

srijeda, 28.11.2007.

Ljudi daj mi malo komajte crycrycry svaki put dođem sva sretna da vidim puno komentara, a što vidim ništa. E svaka pohvala Ivoni ona mi je na jednom postu ostavila čak 23 ili 24 komentara. Budite na nju. Vidimo se nadam se da ću sljedeći put biti sretna. Pozz wave

- 13:50 - Oh, How I Wish . . . (10) - Isprintaj - #

E ovako kak mi je Ivona napisala u komentaru da ju malo spomenem u postovima, a ne samo pozdravljam. E da vidimo kaj da pišem. Hmmmmmmm...... Ja vam živim u najboljem kvartu a to je JOUREK. A možda ste skužili a neki i znaju da i Ivona isto mislil tak i još neki npr. Luka, Inika, Domagoj(valjda jer se odselil), Neven, i na kraju ja. To vam je moj kvart osim Domagoja jer se odselil ali dolazi subotom i nedjeljom. Mi sakakve gluposti radimo npr. nekog zezamo prek mobitela, ni sama neznam od svega toga. Kaj još??? Hmmmmmmmmmm..........neznam. Dajte ljudeki neznam vam ja kaj da pišem. Pozdravljam: cijeli JOUREK(sad znate ko je u njemu) i cijeli moj razred i da oni koji me poznaju wave
pozz
P.S.

- 13:33 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

Bok ljudeki, kak ste mi kaj? E ovu subotu 24.11 mi je bil naj rođendan od neznam ni sama. Danas u školi smo trebali pisati zadaćnicu bang užas. Neznam ni sama kaj da vam više pišem jooooj namcor.

- 13:30 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

petak, 23.11.2007.

Bok, ljudeki, kak ste vi meni kaj ja sam vam ok. Sutra slavim rođendan, ali mi je pravi u utorak tak da znate ali neki vec znaju. Ja mislim da bude sve uredu. I dajte molim vas malo komentirajte. Svaki put kada dođem na svoj blog vidim isto komentara daj mi malo komentirajte. Može ja misli da može, i napišite mi u komentaru o čemu da pišem ako su vam ovo dosadno teme. I molim vas nemojte mi pisati one lance sreće ili kak se vač zoveju. Pozdravljam Ivonu, Marinu, Hanu, Anu,....i druge. Bok wave

- 20:34 - Oh, How I Wish . . . (26) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.11.2007.


Myspace Clocks at WishAFriend.com

- 20:45 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

moj rođendan


Countdown Clocks at WishAFriend.com

- 20:27 - Oh, How I Wish . . . (2) - Isprintaj - #

E da sad sam se sjetila ako ima netko fifu08 nek mi u komentare napiše neke trikove. Hvala unaprjed. I ako imate neke ideje o čemu da pišem isto mi napišete u komentaru. Hvala!!!

- 10:19 - Oh, How I Wish . . . (7) - Isprintaj - #

Ljudi kao što vidite ja navijam za Dinamo. Jučer mi je nekaj zaštekal blog neznam ni sama zakaj da znate ovo mi je sad i zauvijek (bar tak mislim) blog. Tu mi komajte (komentirajte) i to jako puno pliase blabla. Pozdrav: Ivoni, Hani, Kiki; Marinu i sve koje poznam i koji pene poznaju. wave
P.S

- 10:16 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

Groblje smajleka

sretan tuzanno cry beljzubo coolrofl kissrolleyes winkyes eeknono bangburninmad deadgreedy headbangmad mouthwashnaughty nutpartysmokin thumbupwave cerekblabla zijevzaliven smijehpuknucu njamifino namcormah ludhrvatska zujopjeva laze

- 10:14 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.