Armin i staklena pepeljara puna ugašenih psihofarmaka

nedjelja, 07.07.2013.

Forumski oglas


javila se na forumski oglas. pročitala ga je i napisala da zadovoljava moje uvjete. spominjala je neki citat. željela me impresionirati. dakako da nije. sapere aude. usudila se misliti. i to je lijepo. ali nije dovoljno. impresionirati možeš one koji su puni. ja sam prazan. bez sadržaja. impresije me ne diraju.

treba ispoštovati druge. makar i ne razumjeli tagoru. ili ga razumjeli drugačije. kako bi itko mogao razumjeti ono što se nalazi iza riječi. iza riječi su spomenute, praznine. njih se ne čita. one su same sebi dostatne. one te dodiruju. umiruju. šute, a govore. sudar autarkija.


rekla mi je da joj mogu raditi što god poželim. što god pomislim.
ne želim misliti. želim se rastočiti u njenoj posudi. poplaviti je sobom. biti speleologom njene nutrine (platonova prispodoba o pećini nedovoljno dobra?).


rekao sam joj da je odjeća važna. napraviti ću popis docnije. poslati na pm. epistolarno. nekoliko pm-a. strogo sročenih. jasnim leksikom. bez redundantnosti (pravni termin, dobar za uspostavljane režima pravila. strogost.).


treba se obući onako kako kažem. hoće kaže, kako god želim. velim da ću je i obavezno jebati. u različitim varijacijama. preciznije, naguziti, s rukama na zidu (znanstveno. poštujući metodu, i rene descartesa. naravno i leonarda). pade mi na pamet vitruvijev čovjek. crtež. jebačina u tom pravcu. položaj ruku i nogu važan. zbog atmosfere. i mogućih padalina u sobi.


jebati ću je kada se najmanje nada. naravno, ako zadovolji uvjete. ona ponavlja da doista želi. dobro ako doista želiš.


novi uvjeti. pušenje je također obavezno. do korijena, pod oštrim kutom. karakterističnim za bijelu rasu. obavezno gledanje u oči dok to čini. u zjenicama želim vidjeti glad. kurčevi se jedu. napose noću. gutanje sperme također. minerali su važni. zdravlje uopće.


anilingus je neizostavan. hoće. sve će raditi. i obući će se onako kako želim. ja njoj pak, apodiktički, ližem pičkicu, anus, nožne prste, uši, i nos. radi se o nužnosti naime. i potpunosti, cjelovitosti i pleonazmima.
jebem tek nakon toga. ponavljam joj još jednom. ako su kriteriji ispunjeni. sumnjam. ona ne odustaje. dobro.


epistola i njen biblijski sadržaj. personal message. njoj.
moraš biti obučena u mini haljinu. bordo crvena. poput vina. svakako mislim popiti iz tvoje posude. bez čarapa si. želim ti promatrati epidermu. zaštitni plašt tvojih strahova. emocionalna nepropusnost kože.


zatim su na redu cipele. od čipke u boji. peta visoka. već sam opisao implikacije visoke pete. one nisu za hodanje. one su drkanje. za zavođenje. navođenje istočnog grijeha. koji uopće nije istočno. sve četiri strane svijeta su u pitanju. drvo života. tamo je sve počelo. i nas dvoje. i četiri strane.


rukavice. čipkaste, do lakta. želim ih osjetiti dok me dodiruješ. medij koji nas drži na potrebnoj distanci. tvoja čipka na mom kurcu. opet struja. usmjereni tok elektrona kroz moju kožu. rukavice su boje haljine. bez modnih eksperimenata. stil done karan.


taman ruž na usnama. što tamniji. nefertiti je također stavljala ruž. predaje kažu da je bila lijepa. savršena. budi kraljica egipta. svih kontinenata. cijele kugle. 510 milijuna kvadratnih kilometara strasti. rasti. rasprostri se kopnom i morem. mojim i svojim.


gaćice su crne. opet čipka. inzistiranje na čipki. nije slučajno. postoji kontingentnost. renesansa, jednostavnost, čistoća. pelješki pejsaži celestina medovića. igra niti i vrijesi.


budi moj pejsaž. hodati ću tobom. od tabana do tjemena. pun sjemena. jebati ću te. a sada se obuci. i dođi. točno kao što sam napisao.


p.s. ovo sam objavio nedavno na forumu. obzirom da nisam dugo ništa postavio na blogu, eto je tu :)

07.07.2013. u 10:56 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2013  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Armin


hamsun@net.hr

Svi tekstovi, dijelovi teksta i naslovi na armin.blog.hr zaštićeni su Zakonom o autorskom pravu.

Copyright © by Armin