ArielSayzUSuck

16.08.2006., srijeda

Kaku su ljudi u hororima u kurcu

Gledo sam dawn of the living dead i popizdio. Likovi su se zbuksali u šoping mallu i jebeno im je, imaju klope i gro sranja za zajebanciju ali neee, to nije dovoljno, oni tu ne žele umrijeti, oni bi rađe otišli na neki jebeni otok jer tamo kao nema ljudi! Budale. Kao da oni sami nikad nisu gledali neki horor, naravno da će biti žrtva ako to probaju, uvijek se nešto sjebe, 1. pravilo filmova.
Nabrijali su neke buseve i s njima će kao krenuti do luke na brod od nekog pedera. Jedna stvar kod tog pedera - on je kao najzločestiji od njih, razmaženi bogatunko, takvi uvijek umiru. Ako se to ikad desi u pravom životu ja ću biti totalni good guy, šanse za preživljavanje se ekstremno penju. Makar to nema veze jer su budale (njih 3) napokon došli do tog otoka gdje je na svačije iznenađenje bilo pun penis ¨mrtvaca¨. Da meni netko doleti sa idejom: Hej! Ajmo otić iz ove tvrđave gdje imamo dovoljno hrane za ostatak života na neki otok za koji nismo niti sigurni dali postoji i do kojeg možemo doći samo ako pređemo more živih mrtvaca! tak bi lik imo puno problema sa defekacijom moje čizme iz njegovog šupka.
U ovom su filmu mrtvaci bar bili brzi, u drugim filmovima bi po nekoj logici trebao prije umrijeti od starosti nego dočekati da gamad dotetura do tebe. Bolje da ne počnem o mnogim fiziološkim greškama tih zombija...ma prekasno već sam počeo:
Lik puca u zombija i pogodi ga nepar puta po cijelom tijelu, al ne u buksu (kao jedino ranjivo mjesto), a zombie i dalje trći ko kreten - NEMOGUĆE! Uništen mišić je baš ono što je - uništen mišić. Kod prekida kontinuiteta mišića oni su beskorisni, nemožeš ih koristit da si Isus. Lika metak pogodi u nogu a on i dalje trći jer je on živi mrtvac pa za njega ne vrijede zakoni fizike. Isto kao da zavežeš špagu za neki kurac, recimo stup i prerežeš ju, pa zatim primiš polovicu špage koja nije zavezana i vučeš ju. Dali će se stup slomi (nevezano uz stabilnost stupa)? Da, ako si zombi(e)!

Image Hosted by ImageShack.us

Glava sama po sebi nemože bit živa, osim ako je ključ perpetum mobilea u zombijima, a to sumnjam. Otkud glavi energija da se kreće? kaj je sa plučima, sumnjam da im netreba zrak, bez njega nema procesa sagorijevanja a bez tog procesa nema nikakvog kretanja. A da još ne spomenem daljenje potrebne nedostatke kao što su hormoni štitnjaće, vratni mišići koji moraju bit spojeni za neki kurac u tijelu, jebeni krvotok! Da sam ja zombi postao bi profesionalni ronioc, otišo bi na dubine gdje još nitko nikad nije bio i grčio bi pare za razliku od svojih očito nepotrebnih mišića. Mogo bi zbarit koju god picu oču...ok možda nebi, al ih ima nekoliko tolko očajnih.
Dost lako se dam raspizdit s takvim glupostima, al kaj me najviše živcira je to što horore danas više ne rade da budu strašni nego da budu odvrtani. Ja sam osobno proveo mnoge sate nad leševima i trpio smrad formalina ali mi ipak nije svejedno gledat kako neki lik umrljan krvlju, gnojem, govnom i svršotinom drugom liku odgrize pol vrata.
Al horori iz mog djetinjstva, e to su bila sranja, al sam ih se ipak gadno bojao. stari ih je gledo a ja sam se nalukavo od iza kamina i ponovo zbriso na svaki znak ¨strašne¨ scene. Najviše me strašio film piranje. To je bilo tako strašno, piranje napadaju ljude, trgaju ih na komade u roku od 2 sekunde. Od kad sam to gledo svku noć sam sanjo tu plivajuću gamad. Ali onda se desilo nešto prestrašno, izašo je film Piranje 2, i u ovom nastavku...pripremite se...ONE LETE!!! AAAAAAAAARRRRRRGGHHHHH!!!!! Da to danas gledam vjerojatno bi se strgo sam sebi al znate kak je to kad si klinac.
Nedavno je na hrt-u bio neki Japanski horor, bio je skroz ok, čak sam se i prepo u nekoliko navrata. Jedini je problem kaj sam jedva skužio o čem se tu radi, al znate te Japance. Film je puno strašnii od svakog filma sa zombijima ikad napravljen a u njemu brijem nisam vidio niti jednu kap krvi - e to trebaš znat napravit. Film se zove kletva pa ko nije pogledo...
Današnja preporuka glazbe: Matisyahu, najjača im je stvar King Without A Crown. Jedan od najboljih reggae izvođaća koje sam ikad čuo.

P.S.
Sori kaj nisam pun kurac niš piso al imam ok izgovor kojeg mi se neda podijeliti s vama, ajd peace.

- 20:48 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

NAPUTAK:

Ajmo ovako, svi prenabrijani glazbeni fanatici poslušajte stvar Anyone can play guitar, od radioheada. Iskoristite to malo od vaših smećem prenapunjenih mozgova da ju shvatite. Komentari dobro došli, ne u svrhu dobivanja komentara nego iz čiste znatiželje o vašem mišljenju.



SKINITE OVO!
Najjebenija poezija koju ćete ikad ćuti u svom životu
Najinspirirajuće sranje ikad napravljeno
Bez sranja o anđelima, depresijama i ostalom sranju na koje se vi klinci danas palite
Čisti gnjev na stanje u kojem se VI nalazite
Nije jebeni virus il take neko sranje, čvrsto sam protiv tih gluposti.

Najodvratniji blogovi

ok blogovi

ANGER IS A GIFT

Yes, I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise, conformity, assimilation, submission
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite, god

____________________________

Born with insight

and a raised fist


____________________________