ArielSayzUSuck

15.06.2006., četvrtak

Pao sam...

...da, napravio sam blog, FUCK!
A govorio sam si da neću past među milijune nesretnika željnih pažnje i priznanja. Ja sam jedan od onih forsera koji smatra da ako si dio većine - automatski si kreten, radilo se tu o načinu odijevanja, glazbi, ili izboru između mješane pizze i one s ananasom (nevjerojatno da takva glupost zaista može valjat!). Oduvijek sam mrzio biti dio večine, čim si sa večinom - pizda si, prava hrabrost je u onima koji su outnumbered. nemam pojma dal se ta teza može ubaciti igdje u život al meni zvući ok. Ako se netko ne slaže ziher je debil i njegovo mišljenje je potpuno irelevantno.
Nije da će itko doć i čitat ovo sranje al imam pitanje, voda kao kontracepcijsko sredstvo, zašto ne?
Prije je kao kružio mit da žena nemože zatrudnjet ako se ševi pod vodom, danas ako to netko kaže, dobro prođe ako ga ljudi samo čudno pogledaju. Danas svi ginekologi i kaj ja znam tko tvrde da je to velika glupost. E pa zašto bi bila? Po mom osobnom iskustvu sperma se zgruša kod kontakta sa vodom. Šanse da žena zatdrudni zgrušanom spermom su iste kao da zatrudni ako si gurne pećeno jaje u uterus. E sad, pogledajmo tko bi mogao imati koristi šireći takve dezinformacije, hmmm...kondom industije! Pljuju po prirodnim kontracepcijskim metodama i time smanjuju konkurenciju a povisuju prodaju kondoma.

Kutija kondoma: 20 kn
Kada vode: kusur
Neželjno dijete: neprocijenjivo problematićno

Zato nemojte bit điberi i kupujte kondome! Voda kao kontracepcijsko sredstvo...hahaha!

- 13:16 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

NAPUTAK:

Ajmo ovako, svi prenabrijani glazbeni fanatici poslušajte stvar Anyone can play guitar, od radioheada. Iskoristite to malo od vaših smećem prenapunjenih mozgova da ju shvatite. Komentari dobro došli, ne u svrhu dobivanja komentara nego iz čiste znatiželje o vašem mišljenju.



SKINITE OVO!
Najjebenija poezija koju ćete ikad ćuti u svom životu
Najinspirirajuće sranje ikad napravljeno
Bez sranja o anđelima, depresijama i ostalom sranju na koje se vi klinci danas palite
Čisti gnjev na stanje u kojem se VI nalazite
Nije jebeni virus il take neko sranje, čvrsto sam protiv tih gluposti.

Najodvratniji blogovi

ok blogovi

ANGER IS A GIFT

Yes, I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise, conformity, assimilation, submission
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite, god

____________________________

Born with insight

and a raised fist


____________________________