< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ariana volim te





Hit Counter
Hit Counter



Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Lena i Tea
Best friend1
Best friend2
Mile


Cursors





ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Grunge Hearts Maker - bigoo.ws



srijeda, 23.01.2008.

Game over...........cry

Evo novi post....ipak neče bit ništa između mene i Ary jbg... ali ima i drugih cura pa se tome poram posvetit ali i dalje ona je moja jedina ja nju i dalje volim ali pokušavam prestat i mogu reči da vrijedi.sumnjam da če to prestati jer nikog do sad nisam toliko voliocrycryAl šta češ nismo si suđeni.Ja sa napravio mnogo grešaka koje nisam trebo a ona je meni po riječima drugih lagala ali i to je život zasad me na životu održavaju Ivona,Gaby i Šole a možd i onaj seljak pumpi al ko njega jebe...neznam šta da više pišem to je to...nadam se da ču nać neku drugu je r ona zaslužuje nekog boljeg od mene.wavewavekisskisskisskisskissnutzujobelj

|komentiraj 48| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

pix2//cards/love/1_middle.jpg&clickURL=http://www.bigoo.ws/&type=0&clickLABEL=bigoo.ws - Text Note Generators&tc=16777011&sc=255&font=http://widget.bigoo.ws/generators/text-pix2/fonts/plainn_lib.swf&tr=0&ts=113&tx=0&ty=0&glitter=1&rounded=0&bevel=0&sepia=0&shadow=1&theme=&theme_al=100" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="300" height="300" name="show" align="middle" allowScriptAccess="always" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"/>
bigoo.ws - Text Note Generators