Garden of Arcane Delights

petak, 29.08.2008.

Igra s perlicama





Gle kako padaju
poput stakalaca, sitne
mrvice grada.

Zatežem žicu.

Igram se, provlačim
ih prstima
kroz vlažne jagodice,
dlanovi struje,
kuglice sreće.

Našla sam ih na ulici,
voljeni ih je ostavio
pred nečijim pragom
u prozirnoj vrećici
svijetlilo je crno, bijelo.

Kombinacija moje radosti,
nekoga je napustio
ugodan osjećaj ljubavi.

Pored mene su se našle
tuđe uspomene i riječi,
crno, bijelo
naslanjam oko vrata.

Tko ih je nosio
u malenoj vrećici,
pjevao im dok ih je
pred san krunio svojom zahvalom.

Malene perlice
stružu mi misli,
lebdim zrakom
trljam se o gradski smog
dok ih dijelim.

Svojim usnama
gutam nečija sjećanja,
ranica mi nastaje
u području očnog kapka.

Moram zatvoriti
svoje prozore strasti, nije vrijeme
ni mjesto za moje igre,
crno, bijelo
me zarobilo.


Tonovi boje se ne miješaju
ja ih čuvam u sićušnoj nadi,
dok ih nosim
osjećam se ugodno,
vraćam se tamo dalje
gdje sretnije hodam i gdje me
smog ne guši, prejako.

Slatke misli igara,
umjetni nakit novorođenog djeteta,
nizanje perlica.




Witold Pruszkowski - Falling Star

29.08.2008. u 13:44 • 4 druga strana medaljePrint#

utorak, 26.08.2008.

Crossing the bridge



Harmonija koja me steže
dok sam nas gnječila
na već ostarjelom dvosjedu
gdje upadamo lagano
dok gledamo i duhan
koji motaš oko svojih prstiju
zapinje negdje na sredini
mog srca.

Vrti nam se s ekrana
Crossing the bridge,
dokumentarac da nas zavalja
u poznatom zvuku neistražene misli

Tako samo mekani dok nas
naš već ostarjeo kauč
guta, polako
u naše gnijezdo
stanu još novi, mirisni komadići mašte.


Dok ležim
putujem,
dok nas guta
ja ustajem
znojne crne kose.

Puštam opet niti
da se motaju slobodno,
moja je radost
gledati kako iz mene izviru
nova, drugačija lica.

Sve dok gledamo
stražnjim očima,
polako
tiho mrvimo sjene prstima
poput tvog duhana okusa manga.

Neobična kombinacija
nepomičnog uspjeha,
prekrasne arome
koja je ispunila prostoriju
tračcima nade

kao uvijek čovjek
je zaspao srcem.

Stari naslon
nova melodija,
Crossing the bridge.




(Večeras sam pogledala divan dokumentarac Crossing the Bridge ~Sound of Istanbul (Alexander Hacke) i stopila se s njim)


26.08.2008. u 01:25 • 4 druga strana medaljePrint#

nedjelja, 24.08.2008.

Otkucaji




Poletjela sam radosno
u mjesto gdje nema zvukova
ni tuđih primisli.

Gdje čujem
samo šapat
svoje najveće ljubavi,
svježa hrana.
.

Sama sam jela
zvukove cvrčaka, miris bora
i lebdjela na plavom, prozirnom
jastuku
oca moga srca.

Na prstima mi se zalijepio
okus slova, riječima
pomazana
na trbuhu snova

Sretna
u vrtlogu mira,
noćno nebo
posuto česticama potamnjelog zraka
nasmiješilo mi se
i dodirnula sam ga
dok sam plutala prostranstvom.

Mjesec je bio pun
i dovoljno snažan
da nas oboje
zahvati,
dok se rastajemo sa bližnjima
pružio nam je sjaj
da nas uhvati u mrežu sjećanja.


Odlasci i dolasci
kroz zoru
postaju oblik mantre
prema jednom mjestu
gdje od svega
čujem njega
kako kucka
ispod kukuljice dima,

snažni, jednaki ritam
zategnute, svježe kože.


24.08.2008. u 12:58 • 1 druga strana medaljePrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




19. 05. 1979

Ples Riječi

~Dok slikam gubim se u tišini, ne postoji ništa, dišem utopiju. Dok pišem, dišem samo kroz slike~

Writing is nothing more than a guided dream.~







Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Christian I.S.
Kinskarije
Van Gogh Art
Uranova pikula
satantango
Preko ruba znanosti
lostfreckle1
Dream_Maker
Put u beskraj
Brodski dnevnik
Pjesma duše moje
Začarana Dolina
Sjena
Dida
Baklje Ivanjske
Morska zvijezda
D & D


You will never be alone with a poet in your pocket.




Wicker Man Song - Nature and Organisation










“Your task is not to seek for love,
but merely to seek and find all the barriers
within yourself that you have built against it.”




" I died from minerality and became vegetable;
And From vegetativeness I died and became animal.
I died from animality and became man.
Then why fear disappearance through death?
Next time I shall die
Bringing forth wings and feathers like angels;
After that, soaring higher than angels -
What you cannot imagine,
I shall be that."




"O incomparable Giver of life, cut reason loose at last!
Let it wander grey-eyed from vanity to vanity.
Shatter open my skull, pour in it the wine of madness!
Let me be mad, as You; mad with You, with us.
Beyond the sanity of fools is a burning desert
Where Your sun is whirling in every atom:
Beloved, drag me there, let me roast in Perfection!"




"My heart is burning with love
All can see this flame
My heart is pulsing with passion
like waves on an ocean

my friends have become strangers
and I’m surrounded by enemies
But I’m free as the wind
no longer hurt by those who reproach me

I’m at home wherever I am
And in the room of lovers
I can see with closed eyes
the beauty that dances

Behind the veils
intoxicated with love
I too dance the rhythm
of this moving world"

I have lost my senses
in my world of lovers"