četvrtak, 25.09.2008.

@Ł¤n€

1. puca me ova pisma u zadnje vrime... od grupe Heart je =)
2. triban napisat novi post... i vratit vam svima kommove... nisan imala previše vrimena

danas pisali ispit iz hrvatskog. jebiga. u pizdu materinu. ak dobijen više od 2 - čudo. bila san i na exkurziji... kasnije stavin par slikica =) onak... bilo je solidno. manje neg što san očekivala, al više od donje granice. baš onak... pristojno... hhhhh...
moran napisat naj izjave s exkurzije:
***
1. dan
1. izjava
Katarina: mi sigurno idemo pravin putem?
ja: ne

2. izjava
ja: di smo mi?
Katarina: u šumi.

3. izjava
Marija: ovaj pas smrdi
Matea: ka da ti bolje mirišeš

4. izjava
ja: di idemo?
Valentina: u WC

5. izjava
Lucija: kako kod nas nema auta?
ja: na 3. smo katu

6. izjava
Lucija: Pavleka, što će ti tolika torba?
Ante: tu su mu sve bitne stvari... kao... ČIPS!

7. izjava
Antonio: I love you so much
ja: I hate you

8. izjava
Antonio: I love you so much
ja: I love you too... NOT!!!

2. dan
1. izjava
Martina: zašto su imali odvojene krevete?
vodič: jer su bili kulturni.

2. izjava:
*ja kupujen knjigu, a prodavačica priča s DRUGOM ženom*
prodavačica: 40
ja: 40 kn?
prodavačica: što je rekla?
ja: ništa, ništa

3. izjava
Karla: Majo, patnice, to nije čovik - to je kanta za smeće

4. izjava
Maja: upalit ćemo sve lamp... jebote, ode lampa!

5. izjava
Maja: skoro san čovika u glavu!
ja: čovika ili kantu za smeće?

6. izjava
Lela: *digne se*
ja: kosa ti je veoma... 80s!!!

3. dan
1. izjava
Antonela: ko vam da te lize?
Matea: kiosk

2. izjava
Matea: ja odi još nisan vidila more
ja: u Hrv. smo Zagorju

3. izjava
*gledamo Savu*
Emil: ewo NERETVA!!!

4. izjava
Karla: imaš MP3?
Matea: ne, samo mobitel
Karla: imaš MP3?
Matea: uuu, ova zove Andreu.

5. izjava
Matea: netko se isprdeckao.
ja: drekec

6. izjava
Emil: ewo Neretva!
ja: treća... DANAS!

7. izjava
Matea: on je ćelav, a ima dugu kosu

8. izjava
Matea: bole me criva od tebe

9. izjava
Matea: ima li ovaj bus gromobran?

10. izjava
mi: *pjevamo* AJOJ! AJOJ!
razrednica: bit će vama ajoj...

11. izjava
ja: kako se sledin kad vidin bus
***

i ewo... Kiky nam cila škola zajebava, al bude to bolje. jbt, kak lažu. koje tračeve šire, a ništ nije istina. i posvađala san se s Mathiason... šmrc, šmrc... al nadan se da bu bilo bolje =) sad pričamo... ne želin izgubit njega zbog Kiky, ali ni Kiky zbog njega... previše ih obožavan... jbt, dio su mene... moja Seka (Mathias) i Plavuša (Kristina)... moje dvoje ludih ljudi...

i tako...
ljubav?
mah... top secret... ne volin o tome =)

prijatelji?
DIIVLJE!!! =) =) =)

neman nešt pretjerano pisat, pa ono... ewo SLIIIIIIKICE!!!

[KLK NA SLIKE ZA VEĆE!!!]

1. DANIJELA!!! a.k.a. LELA!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



2. TOMELJAK!!! a.k.a. ANTE!!! a.k.a. ŠILJO!!! a.k.a. MILKA!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



3. EMIL!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



4. ANTE!!! a.k.a. PUSAN!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



5. VIGOR!!! mmm xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



6. ANTONIO!!! a.k.a. MUSTAFI!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



7. ROKO a.k.a. JUNAKOVIĆ (livo), LUKA a.k.a. neću-napisat-ubit-će-me-ak-pročita (desno) & EMIL (naprid)!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



8. ANTONELA!!! a.k.a. LELA!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



9. MATEA (livo) & MARTA (desno)!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



10. PETRA!!! a.k.a. PEPY!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



11. KATARINA a.k.a. KATA (livo) JA a.k.a. ANDREA a.k.a. SLODE a.k.a. AICHA a.k.a. MILA (sredina) & ANTONELA a.k.a. LELA (desno)!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



pomirila san se s MATHIASOM!!! =) =) =) srce moje =)

P.S. pozdravljan sve koje poznajen, one koji se tako osićaju i sve vas u studiju i režiji


20:58 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.