četvrtak, 04.09.2008.

L!v€ T¤ T€ŁŁ Th€ T@Ł€

1. koji fensi naslov. xD onak... DIIVLJE (Dora, mrtva si xD zarazi me... you bitch :P )
2. to je naslov pisme od Nightwisha. ako se ne varan... bonus pisma s Oncea.

hmmm... što pisat.
joj, škola počela. -.-' >.> koja koma. već nam uvalili 6 str. iz hrvatskog, 5 iz matke, 3 inicijalna (engleski, talijanski i hrvatski)... onak, čista komaaaaaaaaa!!! meni ostala još 1 str. iz matke i 5 iz hrvatskog. blago meni. xD aaaaaaaa moran Žićbu sutra bilju iz matke donit. ne smin zaboravit. ne, ne... C-C-C shame on me ak zaboravin.
uglavom...
raposred nam je koma. ko zadnje pičkice ponediljkon 5 sati, a petkon 6. i Slavica Števanja nam otišla!!! profesorica iz fizike!!! kmek, a bila je tak zakon ženska. a dobro njoj... ode ona u Zagreb i puca joj za sve ostalo. hhhh i ja bi... al ne u Zagreb. trš.
bilo je genijalnih situacija u razredu, al ono... tri izjave ću uvik pamtit.
****
1. izjava
ja: što si ti napravia s koson?
Emil: opra je!
2. izjava
Emil: ja ću crtat ovcu... LORENA, POGLEDAJ ME!!!
3. izjava
Antonio: ajde šuti, sotonjaro
ja: bolje sotonjara neg ti.
****
hahahaha, a Emila ludog.
joj, Mathias deeeeeeeebilu!!! kak te mrzin!!! ni poruku mi s Maidena nisi tia poslat. koji debil... trš. a mora mi onu prokletu kartu donit da vidin. :( plače mi se... i još mi svaki dan mora on brusit o tom koncertu. jbt, srce i duša me boli jer nisan išla. :( :( :(
al dobro... xD škola nam ''prepuna'' metalaca... čak Matea,Kristina, Mathias i ja. al i mamo još dvi rockerice... Andreu i Klaru. al ono... jedino se s Kristinom ne družimo. Ana je... valj punkerica. ono... ubilo nas, al nas ima. >.> T.T

ako se ne varan prije san spomenula Zagreb. da, ona tam otišla. trš. e, pa... po nekim izvorima - NIGHTWISH TAM DOLAZI!!! aaaaaaaaaaaa... na to moran ić!!! ONO... MUUUUUUUUUST!!! nadan se da ćem uspit Djevu i Doru doperjat tam =) a još idemo Matea i ja i neka njena frendica odavdje. stari nas moj možda bude vozia, ak ne... busom majke ti!!! da, nešt je i Ivan reko doć. xD a ko će njega znat više xD

ajmeee, danas san se dopisivala sa Skibom ludim. hahahahaha.... jasno, jasno... neću te više barit, al moramo na onaj first date :P

i tak... iskreno ne znan što pisat -.-'
pa ono...


pozdravljan sve koje poznajen, one koji se tako osićaju i sve vas u studiju i režiji.


22:53 | Komentari 58 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.