Linkovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Smrtna Ravan

ponedjeljak, 14.08.2006.

...jebem ti dete u picku...bre...i familiju...bre

...evo ljudi...sumnjam da itko cita moj blog vise...but... I dont give a shit...anyways upravo sam prije paar sati dosao u Munchen...postao sam svjetski putnik...yeah my ass...cudan naslov zar ne?...pa da kad sam bio u Srbiji...to su jedne od osnovnih psovki u Beogradu brate...i bre...eto...tamo je stvarno genijalno...toliko slobode u zivotu svom mladom (a neukom)... nisam vidio....mislim ljudi imaju veliku slobodu...strasno nesto...covjek se pita da li uopce imaju policiju...pa imaju valjda...anyways...bilo je ludo...bio sam cak i u nekom svjetski poznatom manastiru za koji ni sada ne znam kako se zove...taj vam se manastir nalazi nekoliko tisuca kilometara od Beograda (bre)...sto metara vise manje...u crnoj gori...nakon mucnog puta pokupili paar posvecenih voda i ulja i ostalih pizdarija...i zaputili se nazad...putovali smo dan i pol tamo i nazad...strasno nesto...non-stop u autu ali ne zalim se jer je krajolik predivan...mogao bih izdati neku...recimo knjigu....samo ju prilagoditi za blog...ali to cu drugom prilikom...stvar je u tome da nas je cijelim fackin putem i u Srbiji i na putu za Njemacku pratila kisa...a jebiga ne moze sve biti savrseno...u Munchenu je genijalno...predivne gradjevine...sve moguce vrste ljudi...cura ko u prici...samo sam ja poklonio srce jednoj osobi...naravno ako ga jos zeli...jer...pa ovaj...nisam joj se javljao vise od tjedan dana jer mi je zablokirana kartica na mobu...a nemate pojma kako je u Beogradu tesko pronaci intenet caffee...mission failed...naravno...anyways...umoran sam ko tri konja...i to mrtva...ne znam kako sam mogao sve to i napisati...anyways..................................R.I.P. people.........
....
...ZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- 01:33 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...ev ovak...ovo su stvari koje naprosto obozavam...i koje me fasciniraju...'ko bi reko...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...what can I say...volim citati...veliki sam fan i poklonik fantasy, SF-a, i inih zanrova...could spend hours just reading...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...eh da...anime...hentai...i ostali crtanci...to die for...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...neko sam vrijeme to i proucavao...mogao bih opet...misticna bica, demoni, vjestice i ostale pizdarije...košmari su neminovni...da fuck...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da da...tu spada cijela istocnjacka filozofija...samurai...katane...borilacke vjestine i slicno...