Linkovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Smrtna Ravan

ponedjeljak, 07.08.2006.

...eto.ga...novi post...male novosti i tako...konacno je moj frend iz njemacke dosao...konacno se opet vidimo nakon samo tri i pol godine...nije puno zar ne...nije se nista posebno promijenio...ima lude planove...namjeravamo malo obici Europu...ono... malo u spanjolsku francusku i tako dalje...ludo zar ne...jos ne znamo kad cemo krenuti...mozda za par sati ...mozda sutra a mozda za pet dana...vec sada mi fali jedna odredjena osoba...trba prerzivjeti do kraja mjeseca bez nje...e da sto se tice subote...prestrasno...ne znam gdje sam bio niti s kim sam bio...probudio sam se oko 12 u skali...kako sam tamo dospio pitate se...nemam pojma...nekim ostrim predmetom sam se po ruci rezao...nista strasno ali pecde me dlan od toga..,kartica na mobu mi se zablokirala...a izgubio sam i antenu...eto to je otprilike to...I hope you'll rest in peace...all of you mothafuckas...

- 13:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...ev ovak...ovo su stvari koje naprosto obozavam...i koje me fasciniraju...'ko bi reko...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...what can I say...volim citati...veliki sam fan i poklonik fantasy, SF-a, i inih zanrova...could spend hours just reading...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...eh da...anime...hentai...i ostali crtanci...to die for...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...neko sam vrijeme to i proucavao...mogao bih opet...misticna bica, demoni, vjestice i ostale pizdarije...košmari su neminovni...da fuck...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da da...tu spada cijela istocnjacka filozofija...samurai...katane...borilacke vjestine i slicno...