Linkovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Smrtna Ravan

ponedjeljak, 05.06.2006.

...I need help...

...ev ovako ljudi...neko vrijeme sam zapostavio svoju knjigu...i sada trenutno citam sve moguce fantasy knjige (vise ili manje-zavisi koliko mi koncentracija ili kronicni umor dopusta)...htio bih ju nastaviti....po mogucnosti...a trebaju mi originalna i neobicna imena...mislim ono ljudi, vilenjaka...i tako...neka imena koja ne postoje (do sada) niti u stvarnom niti u svijetu maste...to mogu biti imena koja ste sami izmislili...recimo 'ko se ne sjeca nama svima omiljenog vilenjaka Legolasa...tako...tog tipa imena...znaci nekakva neobicna ali zvucna imena...treba mi ih puno tako da...navalite...otvoren sam za sve prijedloge...Hvala unaprijed...R.I.P....to all of you...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...hy there...do you know...who I am...no?...neither do I...ahh...Legolas you say...well...then...what was it again?...


- 18:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...ev ovak...ovo su stvari koje naprosto obozavam...i koje me fasciniraju...'ko bi reko...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...what can I say...volim citati...veliki sam fan i poklonik fantasy, SF-a, i inih zanrova...could spend hours just reading...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...eh da...anime...hentai...i ostali crtanci...to die for...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...neko sam vrijeme to i proucavao...mogao bih opet...misticna bica, demoni, vjestice i ostale pizdarije...košmari su neminovni...da fuck...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da da...tu spada cijela istocnjacka filozofija...samurai...katane...borilacke vjestine i slicno...