Kiparica

24.11.2006., petak

MA VIDI, NOVI POST!

Eto, javljam se konacno nakon duuuuuuuuugo vremena. Ah, sta da vam kazem nego da mi je glava bila u balunu, te da jednostavno sam imala volje pisati. Ne znam ni sad koliko cu moci pisati, jer sam u dalekoj Poljkoj i bit cu tu dosta dugo. Interneta nemam, zapravo htjela sam kupiti karticu za laptop, ali to je u nas enormno skupo, pa sam mislila da cu to moci nabaviti ode, tu nije skupo, ali naravno moras potpisati ugovor na najmanje 2 godine, no toliko dugo ipak necu biti... Tako sam osudjena na internet kafe, ali dok napisem mailove najblizima...prodje careva godina...Zasto sam ode? zapravo mogu zahvaliti dragom Bogu i dobrim ljudima sto mi se pruzila ovakva prilika; na strucnom sam usavrsavanju za lutkarsko kazaliste, Poljaci su u tom majstori, a trenutno sam u gradu Opole, preljepi mali grad, pun zivota, duha i kulture, sto se kod nas moze primjeniti samo na metropolu, sve ostalo... ajme i kuku... moj grad pustinja nesto malo liti, a zimi...sta da vam kazem. Nego vratimo se sadasnjosti, kao sto rekoh, sad sam tu i jos uvijek ne mogu vjerovati, ujutro idem kazalisnu radionicu, rezbarim neke lutke, gledam predstave, jednom rjecju uzivam... To je djeloicno razlog zasto se i nisam javljala (osim moje lijenosti) sve te pripreme, pakiranje, borba s vremenom da dovrsim neke poslove, trazenja sponzora itd. Sad kad sam tu, iako mi je prelijepo, nedostaje mi cavrljanje s nasim ljudima, stoga se nadam da ce ostaviti koji komentar iako ja ne mogu obecati ucestalo i redovito javljanje. A sad idem, vec sam dvi ure ode, utrnula mi je.....
- 15:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ZA SVE ONE KOJE ZANIMA UMJETNOST

Zovem se Sara, po zanimanju sam akademska kiparica i na ovoj stranici želim predstaviti svije dosadašnje radove vezane za umjetnost (skulpture, slike, ilustracije, kostimografske radove itd.).
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi