arahna

četvrtak, 31.08.2006.

vrijeme leti, prebrzo..

da, da..
gorka istina.,još malo pa ponovno u nove školske pobjede, a možda i poraze..tko zna!
najgori je prvi dan!
sjedimo u klupama, raska nam priča istu onu priču kao prošle i pretprošle godine, mi zurimo u prazno, razmišljamo o tome što nismo, što jesmo i što smo mogli napraviti tijekom praznika. žalimo za vremenom koje je prozujalo, čini se, kao u sekundi.,



kao da sam još jučer sjedila u dvorani za tjelesni i čekala da napokon zazvoni to iritirajuče zvono i da napokon izađem van-slobodna!!
ponosna sam na sebe i na ono što sam napravila tijekom ljeta..dodala malo "odjeće" u svoj ormar(ako ste čitali prošli post shvatit ćete), otkrila posao koji me osvojio prvoga dana, upoznala nove ljude, i bolje upoznala one stare poznanike,.ali ne, lektiru pročitala nisam :)
to ipak ostavljam za neki drugi put..neko drugo ljeto..
bilo je i loših stvari koje sam odlučila ostaviti iza sebe, ne zaboraviti, ali zamaranje njima ostaviti za neko drugo vrijeme!..
i da znate- baš mi je super!!
nek potraje..makar još malo, taj osjećaj zadovoljstva-baš ga volim :)

pusa od črnkicecerekwave

31.08.2006. u 16:07 • 30 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja