arahna

petak, 18.08.2006.

the komp is back! jeah!

nije me bilo 100 godina, znam.. al imam i opravdanja! da, da!!
1.) komp mi je crko i nisam ga mogl koristit par dana!
2.) nisam imala inspiraciju za pisanje postova!
3.) bila sam kod frendice za Veliku Gospu i sljedećih dana zbog manjka ćorke nisam bila u stanju nešt napisat!

etooo..
jel dosta?
e sad..naslov nema beš prevelike veze s "pametnim stvarima" kojima ću vas obradovati. on je samo izraz moje sreće šta se vratio..!
idemo ispočetka:
1.) Velika Gospa!
bilo je super, super! skupili smo se najprije kod janić i tamo odradili sve što se odraditi trebaloparty, a nakon toga krenuli u središte zbivanja.
srela sam puno ljudi, upoznala puno ljudi, malo smo ćaskali, malo plesali i takooo..smijeh
vratili smo se oko 3, zaspali oko 4, a u međuvremenu se dobro najeli roštilja! he he!
bilo je najsić!

2.) moreee!!
u glavnim ulogama ponovno janić i moja malenkost, čast da budu nositelji sporednih uloga ovoga puta dobili su ni više ni manje nego - penzići!
da..dobro ste pročitali!
najprije se trebalo ići u Pulu, pa se plan promijenio i destinacija nam je trebala biti Crikva, da bi na kraju završili u Malinskoj!
na putu do tamo i natrag naslušale smo se svih mogućih lovačkih priča kojih bi se i lovci posramili..
a šta smo janić i ja u međuvremenu radile.. sunčale se, kupale, malo komentirale, škicale zgodne dečkiće i tako..
bilo nam je veri najs!



eto toliko za sada..
nije da mi se baš piše nešto..
pusa od črnkicecerekwave

18.08.2006. u 10:22 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja