subota, 26.04.2008.

Kaže stari što nam fali...nismo žedni nismo gladni...

Ei ljudeki…jučer ja bila na koncertu Hladnog piva…bilo je zakkon…luuddddooo…išle smo seka,moja kuma i ja f 19:15h pa f Paladin do 20:15h i onda je došla Valentina pa smo išle do parka…malo smo se šetale i smjestile malo dalje od pozornice…koncert je počel oko 21:10h i oni istrče i prva pjesma im je bila Carstvo pasea…zatim Kaže stari što nam fali i Ne volim te…a to su meni najbolje njihove pjesme…ma zakkon…započnu s mojim pjesmama…inače su mi njihove sve pjesme zakkon al te tri me nekak držidu f zadnje vreme…heh… onda su došle Tajana i Helena i onda smo se gubile, ma jednostavno bilo je super…za pamćenje… završilo je negdje oko 23h… onda smo se kuma,seka i ja još do 1h gubile po Čk-u… al nije nam baš nekaj bilo pa smo odlučile kaj pemo doma…










12:40 | Komentari (114) | On/Off |

<< Arhiva >>

0