četvrtak, 24.01.2008.

...DvOjE ljUdI kOJi Se VOle ,NikaD ViSe Ne MogU biti SaMo PrijateljI...JeR se SvAkI NJihov SusRet SvodI Na Suvise TajanstveN pOgleD Da bi Se PreStali NaDatI...

Ewo počeli su maškari…bar za nas koji smo f udrugi…da da…tak je ove subote odnosno 19.01.2008. naša poznata Lafra bila f Podturnu…krenuli smo negde oko 14h z busom…a mi smo na busni bili od 13:30h…hehe…inače bilo je zakkkon…ono baš za pamćenje…hm…a zakaj???hehe…pa tak…plesalo se…jeah…zvrteli su me jaaako…i hm…da…on…hihi…al jednostavno nebrem to s riječima opisati jer je stvarno bilo nezaboravno…aha…sigurno se pitate za naslov…jer vam nejde skupa…ne???al meni ide i to jaaako…nažalost neznate svi kaj to ve meni znači…al…nebrem objasniti drugač nego kak jesam…pa ewo da ne kompliciram tu su vam fotkice...al sam one s povrke jer ove posle su ne za javnostnut…btw.f nedjelju idemo f Ivanić grad…o daa…jedva čekam...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...jasmijeh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ima ih još puuuno...al...



19:02 | Komentari (131) | On/Off |

<< Arhiva >>

0