četvrtak, 17.01.2008.

Ja ću samo jednom hodati ovim svijetom...sve što mogu učiniti, sve dobro što mogu drugima pružiti moram učiniti sada…ne smijem odgađati za poslije ili propustiti jer nikada se više neću moči vraćati i hodati ovim putem…

Ellow...kak ste mi??ewo mi smo danas bili f čk-u...na Mihovljanskom groblju...pa smo to nekaj razgledavali...odnosno glupirali se...i malo fotkali...nakon toga smo išli f Muzej...Karo,ja,Mayika,Štura i Marek smo se sam jaaako smijali...a ova je prepovedala za židove i holokaust...hihi...e a nakon toga pa smo se lepo išli gubit po gradu...Karo i ja smo narafno odlepršale f IN na pijachu...i onda zu hause...

fotkice s groblja...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja & Jasmina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja & Melita...

užiwayte mi...pozzek...



14:48 | Komentari (177) | On/Off |

<< Arhiva >>

0