24.08.2016., srijeda

Ogledala



od starina vučem
guste misli, koje
teško prolaze kroz
cjevčicu svijesti
i po zakonu
spojenih posuda
ispunjavaju nas
do jednake razine

nebo nad gradom
preplavljeno je oblacima
teško
kao moje guste misli
a one
u sobi sa ogledalima
postaju mnoštvo misli
sve iste
u ljupkim mornarskim
plavim kompletima;

ogledala prošlosti
pokazuju nam sliku
kojom su nas
događaji vidjeli


17.08.2016., srijeda

Izvorišta


Između jedne i druge
obale rijeke
maticom otiče život
u nepovrat
kao što
između jedne i druge strane
drvoreda
Alejom
kočije još uvijek voze
do Vrela

Između proljeća i jeseni
naših
života
koji maticom otiče
ušću
u nepovrat
upoznalo nas je
ljeto

Rijeka, život i ja
isteći ćemo sutra
Rijeka ušću
Život vremenu
A ja ...?
A ja!


16.08.2016., utorak

moje ...


jutro ne zna
da je svilena večer
moja
i
postelja
obasjana mjesečinom

ni večer ne zna
za blistava jutra
moja

06.08.2016., subota

Plovidba


Dolazi crvenim tepihom
u odaje tvoje
strujanje vjetra
olujna noć
peti put je bio najbolji
uzburkana postelja svijesti
i voda izlivena
po brodskom podu

03.08.2016., srijeda

Sunce



Dolaze često
i ja ih dobro znam
zle riječi
kao crne ptice.
zloslutnice.
na tarabama.
čekaju.
svoj željeni pir

dolaze česti
al` uzaludno
jer sunce je moje
posušilo suze
otklonilo kame
pa sada
biserima oko vrata sja


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>