utorak, 08.12.2015.

Fuck.

Fuck fuck fuck fuck. Itd., itd.

Kad je netko idiot, onda je idiot. Kad netko uspije upropastiti odnos koji je doslovno nemoguće upropastiti, onda bi se taj netko stvarno trebao zavući u mišju rupu iz koje nikad ne bi smio izaći.

Pisah u prošlom postu kako sam se osamila i distancirala i kako mi to paše i treba. Nakon današnjeg dana postalo mi je jasno da ja niti ne smijem drugačije. Ne mogu, ali ni ne smijem. Jer ja za odnose s ljudima - bliske odnose, ne površne - jednostavno nisam predodređena. Obrazac je uvijek isti, bez obzira na vrstu odnosa: period nepovjerenja, opuštanje i otvaranje, a onda ja lupim nešto glupo i sve ode u kurac.

Zajednička konstanta u svim mojim odnosima do sada sam ja. Dakle, problem je u meni. Ja sam ta koja kvari i upropaštava sve, pa i ono što se po defaultu ne može upropastiti.

Odoh se zakopati...negdje.

Objavljeno u 17:21 • Komentari (0) • Isprintaj#

Opis bloga

Razmišljanja, promišljanja, zaključci i povremene depresije jedne an(t)onimke


Sve nemoralne ponude primam tu

antonimka@gmail.com


Biseri

"I am depressed because of the state of my life at the moment. I've got this horrible feeling that if there is such a thing as reincarnation, knowing my luck I'll come back as me!"
Rodney

"Develop interest in life as you see it; in people, things, literature, music - the world is so rich, simply throbbing with rich treasures, beautiful souls and interesting people. Forget yourself."
Henry Miller

"If only God would give me some clear sign! Like making a large deposit in my name in a Swiss bank."
Woody Allen

"It's amazing that the amount of news that happens in the world every day always just exactly fits the newspaper."
Jerry Seinfeld