kad tesko bude,nemoj da suzti oko,na svaku bol se nasmijesi i digni glavu visoko....ne tuguj cak i kad srce boli jer samo pravi covijek umije da ŽELI PATI i VOLI!!!!

19.08.2008., utorak

I am bacK....sOoOO....PIsem nestA novoGaaaa

rofleeeeeeeeeJ ljudi.........
nisam se dost dugo javljaa.......kriva sam.......hihihihihihi...........rolleyes........al hajde znate kako je.......nisam bas nesto puno na netu dok je ljeto....umara me ovo dosta pa eto i ne navracam................nononono.............
Al cu samo zbog vjernih citateljaaaa ( citaj: citateljice **kees** {smile}dead ) napisat nest novo........hihi xD.....
ljeto prolazi prebrzooooooooooo jos samo malooo i skola ce...
ajmeee
ja sam sad
GImnaZzzZijalkaaaaA
joOOoo00j
thumbupthumbupthumbup
..........
neki mi je dan biooo najbolji provod ovoga ljeta......ajmee...
bio je koncert i ljetni karneval a i subota je bila pa su bili i kafici zubozubo
i nenormalno sam se isplesala taj dan....spavala sam do dvanaest ipo slijedece jutro pa onda na kupanje...................
super vikend.......
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sta da jos pisem
???'''
nzm
vjerujte bice texta kad skola krene crycrycry
i onda cu vas se vise puta sjetit kad budem uz knjigu {bwahahahahaha}
ajde ljubim vas ( citaj: citateljicu ) hehehehehehhehe

bangbangbangbangbang

mah
wave
zujo
dead
- 23:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi