kad tesko bude,nemoj da suzti oko,na svaku bol se nasmijesi i digni glavu visoko....ne tuguj cak i kad srce boli jer samo pravi covijek umije da ŽELI PATI i VOLI!!!!

27.02.2008., srijeda

zubozubozubozuboeeeej.................................evo ja cu da vam se javim ........nemam inspiracuje nego kontreolni iz kemije......pa ucit treba............ma pozz svima wavewave i velika pussa cerekblablacerek............aj odoh ucit.......hocu kommove-------!
- 16:16 - Komentari (21) - Isprintaj - #

19.02.2008., utorak

hehe.....moglo bi biti.....moje pjesmice.......

DA MI JE OPET DA TAJ DAN DOZIVIM....
DA LJUBAV NASU MRTVU OPET OZIVIM......
DA TE ZAGRLIM NAJJACE,SNAZNO....
JER VOLIM TE TAD.........
VISE NEGO ITKO......A TI MENE??
I NE BAS TOLIKO............................:no

A ne mogu okrenuti ti leđa.
Ti si ljubav koje se neodriče.
Mladosti si vrijedan ..
I zivot moj zavrijeduješ...
Zasto me toliko voliš.......? A TOLKO POVRIJEĐUJES....!!!!crycrycry

JA SE NADAM DA CE VAM SE SVIDJETI.........IPAK SAM PROBRALA NAJLJEPSE SVOJE PJESME DA VAM IH POKAZEM...........finofino..........
I TAKO DRAGI MOJI OPET JA......
ONA DOSADNA NELAAAA............ILI KAKO VEC........
A STA CU.....MISLIM OPET RADIM OVO RADI SEBE (pisem blog) A NE TRUDECI SE DA SE IKOM SVIDI MISLIM............KO VOLI NEK IZVOLI..........
HEHE A STA CU KADA SAM PRGAVA ONAKO MALO ludludlud
IL LUDA AL TO NIJE MALO NEGO SUPER LUDA.........KO ST BI MI REKLI
PUKLA AL JOŠ DUSI..............A BOZE MOJ ............blablablablablablablablablablablabla.............
DANAS MI JE ONAKO BILO DOSTA ZANIMLJIVO U ŠKOLI .........NISTA SPECIAL AL OPET....A SAM DOBRE VOLJE TAK DAcerekcerekcerek
PA I ODVALILO ME NESTO I GOVORILA SAM SVIMA STA MI JE BILO NA PAMETI....NISAM ZNALA STATI
AL OPET KAD POGLEDAM SUPER VAM JE TO.......MORATE ISPROBATI...............thumbupthumbupthumbup.....JA EVO KO DA NA TOPSHOPU PRODAJEM............HIHI.................A NISTA................SADA BIH VAM MORALA GIBAI ODAVDE..............ONAKO POLAGANO..............PA CU VAM ZA KRAJ OSTAVITI KOJU SLICICU CISTO DA VAM NEBUDE DOSADNO ZA CITATI................PUSSA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ovu zadnju sliku obavezno vise puta procitajte..........i da............!
UZIVAJTE!!!!!!!
- 14:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #

15.02.2008., petak

svanut ce........!

cereka vidite proslo valentinovo........meni super....a sada za vas ostale neznam....ja sam dobila jednu bombonjeru u obliku srca i medu....od tomija.....pussa njemu zato....cerek..i tako............a sta cemo sada da pisemo...hmm hmm.........bangbang a stvarno neznam.......a sta cu....meni duze treba da se smislim pa se vi nemojte ljutiti....javit ce se vama vasa nela kada bude imala sta za pisati ( nemora biti nesto pametno)..........blablablablablabla........a javim vam se sada necu bezz da brbljam ........i tak...a nis.............sta cu sada rec..........PUSSAcerekcerek

ludludmouthwashzubobangsmokinludzubosmokinwave

- 21:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #

13.02.2008., srijeda

hehe

ej evo novi post....!! mislim imam 35 kommova na postu proslom iako su svi od moje drage mrve......( pozz mrvi ) cijenim odanost.heeh a neka da se javim malo..nisam odavno....a imala sam o cemu pisati ali sta ces razlog opravdava sredstvo.............a mislim.......hehe.ja sam ono.......genijalna............
pa slusajte mogla bi pisati o valentinovu...........ali eto mislim da ipak svatko od cvas ima svoje price i o ljubavi i ima ljudi koji ne djele isto misljenje o
ovom danu!!(cerekcerekblablacerekcerek)
ja ga volim.....
volim.....
pa evo vam zato malo kicica jer necu da pretjerivam sa svojim glupostima.......

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

to bi vam sve bilo..sta ja znam vise
zelim vam svima sretno valentinovo ali i srecu u ljubavi kroz citav zivot.............................pozzthumbupcerekludmahwavedeadcerek
- 13:55 - Komentari (18) - Isprintaj - #

10.02.2008., nedjelja

sada cu staviti naslov reda radi........

burninmadjako me ljuti sto nemam kommentara na postovima i necu pisati nista! dok na ovom postu nebuse preko 30 kommentara.....obecavam.........burninmadburninmadludludblablazijevlazesretan
- 15:12 - Komentari (35) - Isprintaj - #

08.02.2008., petak

a nemam sta staviti

zuboroflhello people........
evo desio mi se post da ga imam zivosti pisati....a sta cu........kada mi se inspircija gubi.......kada ucim puno....hmm......
baš se pitam zasto?? hehe
hehe.......pa ljudi moji kako ste mi vi....jao.....sada bi ja trebala o necem
pisati vi to fino iskomentirate i onda novi post i to je to......
a buduci da znam da nitko nece da ČITA neke ajmo reci ''dubokoumne''
.....gluposti.......koje cu pisati .........ne zelim se puno bezveze niti truditi......

mislim cemu trud.......kada nikada niti ne procitate sta ja pisem........
ja se nadam da ima pojedinaca.....
zbog njih ovo i pisem.....stvaraju mi uslove za rad......dead
pa ih pozz........
ja se nadam da ce me u komm. odzdraviti
ali.....buduci da ja NISAM zlopamtilo .....pozz i sve one koji se potrude pronaci adressu moga bloga.......
i.........ali pazite ovo sada........čak.........KOMENTIRATI..........za takve zivim.................finofinofino

ma nista da ja sada ne pametujem tu nesto....bal bla bla..........
ja cu samo da vam posaljem jednu veeeeeeeeliku
PUSSU...................
___________caaao____________waveludbang
- 22:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

05.02.2008., utorak

ccc....jao.....svi me ljute.....ja evo opet....zelim da ovo bude jedan brzinski post....pa ce i biti........fino....i tako samo da vas vse pozz.........mahmah....i cao ....i
PUSSAcerekcerek
- 18:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

01.02.2008., petak

haj

ej ovako ljudi moji....
buduci da se meni ne pise
puno necu da bezz....
pisem gluposti nego cu sacekati da mi dode inspiracija
a do tada pussa svima....
koliko vas ima.......sutra vas pozivam sve da navijate za Čapljinu igra protiv Leotara....
i ja se nadam da cemo ih razbiti.......
tj. naravno da hocemo.......da
pa eto vidis cim ja čapljinu spomenem ima tema...ali necu vas da time
zamaram...pussa svima....caomahmahwavewavemouthwashmouthwashpjevazujomahmahpartyeek
- 21:26 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi