petak, 28.08.2009.



SVETI AUGUSTIN – „MISLI"


Image Hosted by ImageShack.us


Sv. Augustin, veliki obraćenik i genijalni um kršćanstva, nesumnjivo je jedan od najvećih filozofa, teologa i mislilaca, ali također i nježni pastir duša, koji je uvijek i svuda naviještao milost i ljubav Gospodnju. Njegova teologija je nemjerljivo blago koje je kroza svu povijest, do naših dana, oplemenjivalo misli kršćanskih umova.

Sv. Augustin je čovjek koji je proživio život u njegovim rajrazličitijim oblicima i naposljetku se predao Božjoj milosti te s takvim iskustvom stoji kao nepoljuljan autoritet i putokaz kršćanima svih vremena.

Za sobom je ostavio tisuće propovijedi i stotine knjiga i pisama. Takav čovjek uistinu ima što reći i nama danas, jer njegov nauk i svjedočanstvo univerzalni su u svakom smislu.



Image Hosted by ImageShack.us


* Ti si bio u meni, a ja izvan sebe. Ondje sam te tražio nasrćući na ta lijepa bića koja si stvorio, ja rugoba. Ti si bio sa mnom, a ja nisam bio s Tobom. Mene su daleko od Tebe držale one stvari koje ne bi postojale kad ne bi bile u Tebi. Zvao si me i vikao, probio si moju gluhoću, zabljesnuo si, sijevnuo si i rastjerao moju sljepoću, prosuo si miomiris, a ja sam ga upio pa uzdišem za Tobom, okusio sam pa gladujem i žeđam, dotaknuo si me, i ja gorim za mirom Tvojim. *

* I evo, tu si, oslobađaš nas od bijednih zabluda i upravljaš nas na svoj put, tješiš nas i govoriš: „Trčite, ja ću vas ponijeti, ja ću vas dovesti do cilja, i ondje ću vas nositi!“ *

* Katolik ima domovinu i ima put. Krist je domovina kamo idemo. I Put je kojim idemo. Po Njemu idimo k njemu i nećemo zalutati. Ovo je, može se reći, kraljevski put koji jedini vodi u kraljevstvo, ali ne ono što klimavo počiva na vremenitu vrhuncu, nego koje je sigurno utemeljeno u vječnosti. *

* Što vjerujete, dobro vjerujete, jer će se dogoditi. Što te se pak tiče kada će se zbiti? Spremi se za vrijeme kada bude došlo.. Nije na vama znati vremena koja je Otac ostavio u svojoj moći. Neka znatiželja ustukne i neka je zamijeni pobožnost. Je li tvoj posao kada će Gospodin doći? Tako živi kao da će se danas obistiniti pa se nećeš bojati kad se vrati. *

* Ljudi kažu: zla vremena, teška vremena. Čestito živimo i vremena su dobra. Mi smo vremena. Kakvi jesmo, takva su vremena. *

* Premalo Te ljubi onaj koji uz Tebe ljubi nešto što ne ljubi zbog Tebe. *

* Oduzmi vjeru, propada što vjeruješ. Otkloni ljubav, gubi se što činiš. Na vjeru spada da vjeruješ, na ljubav da djeluješ. Ako vjeruješ, a ne ljubiš, nećeš se pokrenuti na dobro djelo. Ako se čak i pokreneš, pokrenut ćeš se kao sluga, a ne kao sin. Pokrenut ćeš se iz straha od kazne, a ne jer ljubiš pravednost. Prema tome srce čisti ona vjera koja djeluje po ljubavi. *

* Blažen onaj koji ljubi Tebe, koji ljubi svoga prijatelja u Tebi, a neprijatelja svoga poradi Tebe. On jedini ne gubi nikoga dragoga, jer su njemu svi dragi u Onome kojega ne može izgubiti. A tko je taj ako ne Bog naš. *

* Ne smije se misliti kako može biti vremena u kojem ne bi vrijedila i ova izreka: Svi koji hoće pobožno živjeti u Kristu Isusu bit će progonjeni. *

* Put pobožnosti vodi iz poniznosti do visina. *


* S Gospodinom će biti i zauvijek pobjeđivati oni koji su zakon ispunili po milosti Duha Svetoga. *

* Gledat ćemo Boga, ljubit ćemo, slavit ćemo. Niti će se smanjivati što ćemo gledati niti će propasti što budemo ljubili. Neće ni šutjeti što budemo slavili. Sve će biti vječno. Bit će bez kraja. *



Image Hosted by ImageShack.us

- 09:39 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosted by ImageShack.us



O S I J E K

V I Š N J A



ANTIFONA


Image Hosted by ImageShack.us


V: Tko je Ta?

O: Koja dolazi kao jutarnja zora, lijepa kao mjesec, sjajna kao sunce, strašna kao dobro uređena vojska?/font>

V: Veliča + duša moja Gospodina

O: I klikće duh moj u Bogu mome Spasitelju.

V: Što pogleda na neznatnost službenice svoje; odsad će me, evo, svi naraštaji zvati blaženom.

O: Jer velika mi djela učini Svesilni, sveto je Ime Njegovo!




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


BLAGOTVORNA RIJEČ


Blog.hr




Image Hosted by ImageShack.us





Custom Myspace Clock



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us



Free Tree ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com


Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us