četvrtak, 12.03.2009.



KRIŽNI PUT ZA MLADE

Trinaesta postaja - ISUSA SKIDAJU S KRIŽA



Image Hosted by ImageShack.us


Isusa skinuše s Križa i predadoše Ga Njegovoj Majci, Djevici Mariji. Ona promatra svoga Sina koji je mnogo propatio. On, nevin, On Jaganjac bez mane, koji se predao za sve ljude, da bi imali život Božanski, i to u izobilju.

U svakoj misi Isus se ponovno prikazuje na nekrvan način svom Ocu nebeskom, da se svi ljudi svih pokoljenja mogu koristiti Njegovom jedinom Krvnom Žrtvom.

Krštenjem sam postao jedan od spašenih i moram sa svoje strane postati jedan od spasitelja. Moram ne samo razvijati Božanski život u sebi, nastojati da taj život božanski primljen u kristu raste sve više, nego moram se brinuti da se taj život porodi i da raste u drugima.

Jesam li svjestan svoje kršćanske dužnosti? Što činim, da taj život raste u meni (molitva, razmišljanje o riječi Božjoj, primanje Sakramenata, posebno ispovijedi i Pričesti...)?

Nađem li vremena da bolje upoznam taj Dar, što mi ga Bog daje pozivajući me da postanem Njegovo dijete (proučavam li kršćansku nauku, čitam li vjerske časopise, vjerske knjige...)?

Jesam li misionar, poslanik u svojoj obitelji, u školi, u svojoj župi, u svom naselju, kod sviju, koje susrećem...)?

Što zapravao činim, da drugi upoznaju potrebu, da postanu djecom Božjom, da i drugi budu kršteni, da raste i da se razvija taj Božanski život u njima.



ZAVRŠNA MOLITVA

Bože moj, želim Te zamoliti, da mi pomogneš, kako bih uvijek i svakog časa svog života mogla živjeti u suglasnoti sa svojom vjerom i s Evanđeljem. Želim zamoliti milost svagdanjeg obraćenja, svagdanjeg napora, svagdanjeg nastojanja, svagdanje službe drugima, svagdanjeg opraštanja, svagdanje vjere.

Pomozi mi, da na svaki način držim zadanu riječ, da se držim odeđene odluke u svom dnevnom životu. Pomozi mi penjati se, uz pomoć Djevice Marije, moje Majke, prema vrhuncima svetosti, kako bih mogla jednog dana Tebi vječno pjevati hvale u slavi nebeskoj. Amen
.


- 16:25 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosted by ImageShack.us



O S I J E K

V I Š N J A



ANTIFONA


Image Hosted by ImageShack.us


V: Tko je Ta?

O: Koja dolazi kao jutarnja zora, lijepa kao mjesec, sjajna kao sunce, strašna kao dobro uređena vojska?/font>

V: Veliča + duša moja Gospodina

O: I klikće duh moj u Bogu mome Spasitelju.

V: Što pogleda na neznatnost službenice svoje; odsad će me, evo, svi naraštaji zvati blaženom.

O: Jer velika mi djela učini Svesilni, sveto je Ime Njegovo!




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


BLAGOTVORNA RIJEČ


Blog.hr




Image Hosted by ImageShack.us





Custom Myspace Clock



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us



Free Tree ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com


Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us