Molitve su bajka - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




nedjelja, 15.04.2012.

Molitve su bajka

kako ovaj dan umire mokro,
prolijeva se u mojim lažima,
viri iz lokve,
proljeće je lažno barem kao ja.

na mojim rukama gladno dijete,
nije htjelo biti rođeno,
nje htjelo biti ovdje sad.
krivi smo svi, nisam samo ja.
(… nije to utjeha, prije da je prokletstvo znati…)

uzeo sam dva konopa,
jedan dugi, drugi kraći.
radim čvor među njima,
pa se spuštam
duboko u zemlju.
gladan
u mraku,
odavno znam
da su molitve bajka.

- 22:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE