< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

OPEN HEART - NO STRATEGY !

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 04.06.2007.

FEAR OF THE LIGHT

Ništa ti više ne govorim,
baš kao da ništa ni ne osjećam,
baš kao da se ne gušim u gorkom okusu tuge....
Režem se tek toliko da vidim
da li postoji neki drugi osjećaj,
tek toliko da vidim
da li još uvijek krvarim,
tek toliko da skrenem misli s tebe....
Volim te zbog svega što jesi
i mrzim te zbog svega što sam uz tebe postala ;
zbog boli koju mi nanosiš
svake sekunde,
svaki puta kada udahnem ovaj zrak,
zrak zatrovan ljudskom gadošću,nemilosrdnošću,bezosjećajnošću....
Previše sam rekla,
previše se otvorila,
predobro te upoznala,
prejako zarezala u svoje srce,
a sve što je ostalo je ta bol,tuga,jad,
taj ožiljak koji ne zacjeljuje čime god ga liječila....
Postala sam nešto što si ti oduvijek htio biti -
hrana i piće nemaju mi okusa,
svijet je bez mirisa,
ja sam bez duše,
a moja tuga čini se besmrtnom
i jedino što želim je krv....
Ona me potsjeća da ima još nečeg,
nečeg bar malo ljudskog u meni....
....I sve ovo što sada pišem
nema nikakvog smisla
zato što nikoga ne dira,
zato što ti,koji bi ovo trebao čitati,
-onaj odabrani- ne razumiješ,
zato što ovo više nisam ja,
tvoja prijateljica....
Mrak mi je sada najveći strah
jer sa moram suočiti sama sa sobom,
ali i najbolji prijatelj ;
ne vidi se razmazana šminka
i blijedo lice umiveno suzama....



| whispers of the past (18) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.