LASS DIE ZEIT STILL STEHEN...


Sretna sam ovih dana. Svaki dan shvatim neke nove stvari koje me jako razvesele. Tada imam osjećaj kao da dio po dio mojih tereta padaju s moga uma.
Vidjela sam Ga jučer. Zagrlili smo se i poljubili, a u meni ništa. Nije bilo onog osjećaja od prije. Onog osjećaja treme kada ga vidim. Nije ni bilo leptirića u trbuhu, klecanja koljena i drhtanja glasa... Bila sam potpuno ravnodušna. Drago mi je zbog toga. Baš kao da mi je neki teret pao s uma koji me tako dugo i tako jako mučio. Želim jednostavno krenuti dalje, ostaviti prošlost za sobom, gledati samo na ono što se događa sada.
Sretna sam ovih dana. Shvatila sam da puno negativnih stvari ima tako puno pozitivnih strana. Samo ne treba razmišljati o negativnim stvarima, nego samo o tim pozitivnim, gledati samo na njih, prihvatiti život onakvim kakav je. Toliko sam puta plakala zbog odlaska u Njemačku, toliko se puta naživcirala, a sad - kad malo bolje razmislim, zašto? Zašto trošiti suze na nešto što zapravo ni nije tako negativno? Naravno, jako mi fale moji prijatelji i teško mi je bez njih, ali nije Njemačka na kraju svijeta, a i nisam tamo cijelu vječnost. Shvatila sam to kada mi je moja prijateljica jučer rekla jednu rečenicu: "Ni ne znaš koliko sreće imaš što imaš tu mogućnost ići u Njemačku i vidjeti toliko lijepih stvari!" Istina, svašta sam vidjela tamo. Način života je drugačiji, ljudi su drugačiji, sve je drugačije. Uskoro opet odlazim, opet se rastajem na neko vrijeme od svojih prijatelja. Opet ću biti tužna, znam, ali mislit ću na pozitivne stvari. Optimist sam, uvijek sam bila i nadam se da ću uvijek i ostati.
Sretna sam ovih dana. Jučer je bio jedan od boljih dana u mom životu. Bila sam s razredom u Grazu i bilo je tako lijepo. Bili smo svi tako veseli i vedri. Nisam ni u jednom trenutku pomislila: "Joj, kako je dosadno!" Kao šećer na kraju, išli smo zajedno van. Lijepo smo nazdravili za Graz i za još puno takvih izleta i naravno, za Dalibora, našeg vozača.
Ah da, raspoloženje prošlog posta je bila samo faza koja nije dugo trajala.
Do sljedećeg puta, vaša Anonima Brineta...




09.12.2007. | 22:50 | 47 Scratch of your nail! | Your choice! | # | ^

<< Arhiva >>


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


nešto o meni


ime:
sandra
godine:
16
grad:
karlovac
škola:
jezična gimnazija
ljubav:
slobodna

mail:
sandra_0091@net.hr
msn:
anonimnabrineta_sandra@hotmail.com

Free Web Counter

counter postavljen 8.10.


linkovi


blog.hr
gimnazija-karlovac.hr
imageshack.us
youtube.com
lektire.net
iskon.hr
tportal.hr
myspace
facebook


blogovi koje čitam


ljudi koje jako voljim:
antonela
mateja
dina


super curke:
lily
sonja
ivana
maja
anja
ivona
petra
beti


super dečeci:
cvet
keky
pintar
lizo
maki

juwica
pewica


mjuzik


ovih dana slušam: