DAKLE . . .


Ej ljudovi, mogla bih se ja već jednom javit da sam se vratila. Kao i uvijek bilo mi je jako dosadno u Njemačkoj, ovo je stvarno bilo previše, ne znam kak ću sljedeće ljeto.
Idem skoro svaku večer na dane piva i predobro nam je. Budemo na koncertu, a onda poslije slijedi najbolji dio večeri - stadion. Tamo pijemo, pušimo i zajebavamo se. Malo smo se i slikali pa vam stavim na kraju par slika. Nisam još vidjela sve ljude koje bih tak rado vidjela, ali dobro, većinu jesam.
Antonela je cijeli tjedan spavala kod mene i bit će mi večeras užasno kad se rastanemo, totalno sam se sad naviknula na nju jer smo bile dan i noć zajedno. Ne bih se čudila da pustim koju suzu.
S mamom je sve u redu sada, čak imamo još bolji odnos nego prije. Nakon 2 tjedna je bilo sve normalno i sad o tome svemu pričamo skroz normalno.
Mislila sam da mi se alkohol u potpunosti zgadio, ali, nije tako, čak mi je još finiji. Heh!
A dobro, to bi bilo to, mislim da neću tak brzo pisat post, ne da mi se nekako. Puseko!



02.09.2007. | 19:49 | 12 Scratch of your nail! | Your choice! | # | ^

<< Arhiva >>


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


nešto o meni


ime:
sandra
godine:
16
grad:
karlovac
škola:
jezična gimnazija
ljubav:
slobodna

mail:
sandra_0091@net.hr
msn:
anonimnabrineta_sandra@hotmail.com

Free Web Counter

counter postavljen 8.10.


linkovi


blog.hr
gimnazija-karlovac.hr
imageshack.us
youtube.com
lektire.net
iskon.hr
tportal.hr
myspace
facebook


blogovi koje čitam


ljudi koje jako voljim:
antonela
mateja
dina


super curke:
lily
sonja
ivana
maja
anja
ivona
petra
beti


super dečeci:
cvet
keky
pintar
lizo
maki

juwica
pewica


mjuzik


ovih dana slušam: