I'LL MISS YOU


Što sam starija, shvaćam koliko je život kompliciran i težak. Danas je 8.7., dan na koji sam se rodila prije 16 godina. Dan koji bi se zapravo trebao lijepo proslaviti, ali to kod mene danas nije bio slučaj.
Jučer smo moja draga Matejica i ja slavile rođendan kod šumarske i bilo je baš super. Puno ljudi koje volimo, puno zabave, smijanja i pića. Kasnije su se svi nekamo razbježali, a ja sam ostala sama sjediti kod svog dragog drveta pokraj kojeg sam već puno stvari proživjela. To je ono moje drvo na koje se jako volim penjati, promatrati odozgo ljude i derati se... jednostavno uživati. Malo sam previše popila i izbacila sav alkohol iz sebe. Sretna sam što je kraj mene bila moja Antonela i čuvala me, a naravno, bile su tu i Lily i Ana koje su mi pomogle. Hvala vam curke! Bila sam vani do 2, ali to u mom slučaju nije bilo dovoljno vremena da se otrijeznim. Bila sam jednostavno previše pijana. Naravno, mama je sve skužila i od jutros od pola 9 se samo svađamo, a ja svakih negdje 2 sata plačem. Plačem zbog tih svađa, zbog maminih riječi koje su me jako povrijede, zbog pomisli da sutra odlazim.
Večeras sam bila vani sa svojim curkicama. Naravno, mislim na Antonelu, Mateju i Dinu. Zapravo ni nisam još bila svjesna toga da sutra odlazim, mislim da nisam ni sada toga svjesna. Jako sam živčana ovih dana, ne baš živčana, ali tako mi se puno loših stvari događa. Tek sam se prije nekoliko dana rješila škole i zbog toga bila u velikom stresu, nisam išla van ni ništa, a sada baš to mogu: uživat u izlascima bez ikakve brige. Danas se cijeli dan svađam s mamom i to me ubija, ne mogu to izdržati, nastavi li se to tako bit će mi jako teško. Kako izgleda vožnja autom koja traje 12 sati s osobom koja te mrzi? Povrijedila sam i razočarala osobu koja mi je najvažnija u mom životu, moju dragu mamu koja je tako dobra prema meni, a ja joj svaki dan prezentiram neku novu laž. Cijeli moj život je jedna velika laž.
Sutra odlazim i ostajem sama. Sama, bez prijatelja, bez prijateljske ljubavi, bez prijateljskog zagrljala... Bit će mi jako teško jer su mi baš sada potrebni dugi razgovori s Antonelom. Želim se smiriti, odmoriti i uživati, ali to se ne može bez ljudi koje voliš.
Fali ćete mi jako. Falit će mi moja najdraža Antonela koju tako jako volim i zbog koje sam jako plakala na putu do doma kad smo se rastale, falit će mi Mateja i Dina, moje dvije srećice s kojima i nisam baš bila puno zajedno u zadnje vrijeme i zbog toga mi je žao, falit će mi moj dragi Kiki s kojim se nisam ni pozdravila kako treba , moj Cvetić kojem ću opet kupiti njegovu najdražu čokoladu, Lily i Sonja koje znam tek par mjeseca, a tako su mi jako prirasle srcu, Ana koja mi se bila zamjerila, ali sada to nije bitno, svejedno ju volim, moji dragi frendovi Lizo, Keky i Pintar koji su uvijek tu za mene kada mi nešto treba.
Pozdravljam sve koje sam gore navela i naravno: Maju moju dragu, Ivu, Martinu, Dinu, Romanu, Ivanu, Hanu, Rafi, Tinu, Anju, Tonkicu, Juwicu i Pewicu. Svima šaljem veliku pusu! Nedostajat ćete mi...


*** Zauvijek, vaša Anonimna brineta ***



08.07.2007. | 23:37 | 26 Scratch of your nail! | Your choice! | # | ^

<< Arhiva >>


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


nešto o meni


ime:
sandra
godine:
16
grad:
karlovac
škola:
jezična gimnazija
ljubav:
slobodna

mail:
sandra_0091@net.hr
msn:
anonimnabrineta_sandra@hotmail.com

Free Web Counter

counter postavljen 8.10.


linkovi


blog.hr
gimnazija-karlovac.hr
imageshack.us
youtube.com
lektire.net
iskon.hr
tportal.hr
myspace
facebook


blogovi koje čitam


ljudi koje jako voljim:
antonela
mateja
dina


super curke:
lily
sonja
ivana
maja
anja
ivona
petra
beti


super dečeci:
cvet
keky
pintar
lizo
maki

juwica
pewica


mjuzik


ovih dana slušam: