Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

utorak, 11.10.2005.

C H A T ( post je dug, ali ga se zaista isplati pročitati ;) )

Image Hosted by ImageShack.us

Vjerujem da smo svi u slobodno vrijeme visili na ovoj 'stvarčici' .... i naravno, nekako podsvjesno u glavi zamišljali : što ako upoznamo nekoga stvarno normalnog tko će ući u naš život i totalno ga promijeniti?

Ili smo pak tamo odlazili iz totalne zafrkancije ( da ne kažem zajebancije ) i cimali ekipu, te se pretvarali da smo nešto što nismo.....
ajde, barem ste jednom otišli tamo , jer čim znate 'čari' bloga ;) ne vjerujem da niste bar jednom posjetili spomenuti porok ;)))
jel tak ;) ?

a vjerujem da možda čak niste ni pomislili ( možda se varam, možda i jeste ) kakvih se sve ludjaka i psihopata tamo može nači..... čim pomislim na nešto takvo, uf, naživciram se jer sam i ja bila jedna od tih koja je, pustivši mozak na pašu, odlazila tamo i dopisivala se sa svim i svakim....i što je najbolje, moram biti iskrena, svog dečka sam i upoznala tamo... ne, nemojte odmah pomisliti da sam totalna jadnica koja traži dečke na totalno pogrešnim mjestima, mislim, znam, tako se čini, ali jebiga......nisam... ;)

ta groznica chata je ( hvala nebesima ) trajala oko 10 do 14 dana..... dobih tek internet i
normalno da moja znatiželja nije mogla mirovati, posjetila sam i taj 'svemogući' chat...

ljudi, bolesnika na sve strane, koma....

dok mi jednom nije uletio dečko pod nadimkom svog horoskopskog znaka pitavši me : SMETAM ? na što sam ja odgovorila da ne.... i tako je počelo....

dopisivali smo se taj dan pa jedno oko 3 sata.... sjedila sam pred tim monitorom kao hipnotizirana, i smijala se kao nikada do tad..... znate ono kad se dugo smijete pa vas čak i trbušni mišići počnu bolit..... e to...

to se nastavilo i sljedećeg dana, i dana nakon..... normalna stvar da sam sve ostale 'ignorirala' jer mi je on bio, po svemu sudeći, jako zanimljiv....

dok me nije pito jel bi se htjela naći s njim..... bilo me je strah, jako.....ipak, razumijete me da se tamo, kako sam već napisala, može zaista naći svakoga....
kad mi je reko da razumije ak ne želim, jer je i njemu bilo prvi put, mada je bilo naivno, ali počela sam ga gledat drugim očima..... i onda sam ja njemu rekla ( koliko me pamćenje služi ) da se idemo nać.....

kao luda bez glave, nimalo ne razmišljajući, razmijenili smo brojeve, i dogovorili deit... ;)

razumije se da za to nikome nisam rekla, osim najboljem prijatelju, koji tjedan dana poslije nije htio pričati sa mnom zbog toga....

izlazeći iz stana, seka me pitala kam idem, i kako je ona osoba kojoj govorim većinu toga, odgovorila sam joj da se idem nać s jednim dečkom s chata....

o reakciji ne želim ni pisati , pretpostavite sami..... uglavnom, zbog tog sam skoro zakasnila na spoj ;)

frend ( onaj koji se nafurio, mislim znam da je s razlogom tak da mu ne zamjeram ) me odvezo na mjesto sastanka, i vozikao se sve dok se nije pojavio moj princ na bijelom konju.....

uf, tak me bilo strah, htjela sam u zadnji tren odustat i reć mu : daj me vozi odavde, idemo na cugu, al nisam....

sve je prošlo malo čudno i neopisivo smiješno, ali kako sam inače jako komunikativna, nismo prestajali pričati....
nekako ko da smo se odmah našli...ne znam, danas kad razmišljamo o tom, sve je pomalo smiješno, i zbog rizika na koji baš i nisam bila spremna ( mislim na to da sam fakat mogla naletit na psihopata ) nikada, ali nikada ne bi to ponovila....

evo , pet mjeseci je prošlo, i mogu vam reći da je ovo nešto o čem većina nas sanja.... ne mogu vjerovati, ali svaki dan nam je sve bolje i svaki dan se sve više volimo ;) zvuči otrcano, ali tako je.... NEVJEROJATNO ALI ISTINITO...

što sam u biti htjela reći ovim postom? Ovo je jedan od rijetkih slučajeva kada spoj na slijepo (s chata) završi pozitivno, i po milijunti ( se to tak piše? ) put kažem sama sebi da sam imala više sreće neg pameti , tako da, ljudi, pogotovo vi malo mladji, pazite na sebe i nemojte kao ja srljati u nepoznato kao muhe bez glave... opet, JA SAM IMALA SREĆE , ali nažalost nemaju ju svi....
kasnije sam čula za mnogo negativnih slučajeva, od frenda sestrična je bila silovana na takvom nalasku, i to ne od strane samo jedne osobe već njih tri...ma koma...

mislim, ovaj post nije trebao završiti tragično ;) već samo želim reći da se pazite..... imam mladjeg buraza kojem svaki dan stižu slike djevojčica s tog chata.... sad, ak njemu tak stižu, što je onda sa onima starijim i mudrijim od njega koji znaju obrlatit i starije, a kamoli mladje djevojke.....

eto, puno vam pussa šaljem i još jednom : TAKE CARE OF YOU , PEOPLE !

kisssssssss


ps... baš me zanimaju vaši komentari na ovo sve ;)

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:14 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us