ponedjeljak, 08.06.2009.

SAMO JE JEDAN KUTAK SVEMIRA KOJI SIGURNO MOŽETE PROMJENITI, A TO STE VI SAMI...

Čovjek mora naučiti kako se nije dobro uspoređivati s drugima !

Mnogi danas misle kako je bitno otići na faks da bi bio čovjek,i da bi nešto postigao u životu. Istina,u jednu ruku,ali u drugu ruku za mene je bitnije da se znam snaći u životnim situacijama,nego da imam tu diplomu,koja će možda sastrane stajati i skupljati prašinu.
Mnogi misle da ako je netko drugi izgubio u nečemu i nije uspio,da ne mogu ni ja... tu je pogreška kod čovjeka,što gleda i uspoređuje se s drugim.Zašto bi netko drugi bio vrijedniji nego ti,dokaži da baš ti možeš to u čemu on nije uspio. Nitko nije isti,nitko nije savršen.
U nekim stvarima ja se ne mogu pohvaliti,dok u drugim stvarima netko drugi ne može meni konkurirati.
Ako je netko drugi imao lošu vezu,ne znači da ćeš imati i ti,znači svi smo različiti,svi možemo ono što želimo,samo je pitanje tko ima koliku volju i želju da uspije.
Uvijek sam govorila „Ne osuđuj nikoga,već ga pokušaj razumijet „ .
Svakoga koga osudiš to će ti se vratit,na koji god način bio,nikad ne znaš kakav će put danas-sutra tvoje dijete odabrat .
Uvijek sam samo jedno rekla,ne čini mi zlo i ne osuđuj me,jer ne znaš koliko će ti se to puta vratit...


"Obrazovanje se ne sastoji od toga koliko ste zapamtili ili koliko znate. Sastoji se od toga da razlikujete koliko znate, a koliko ne.“


Image Hosted by ImageShack.us



15:56 | Komentari (25) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.